Pobierz kartę szkolenia

Zarządzanie sobą w czasie i organizacja pracy

kod szkolenia: HR-PE-ZC / ZarzCzasem2

Pakiety e-learning

promocja
Termin

tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 2 dni |  10h|  17.06 18.06
1 100,00 PLN + 23% VAT (1 353,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
1 100,00 PLN
czas trwania 2 dni |  10h|  03.10 04.10
1 300,00 PLN + 23% VAT (1 599,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
1 100,00 PLN
czas trwania 2 dni |  10h|  12.12 13.12
1 300,00 PLN + 23% VAT (1 599,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
1 100,00 PLN
1 300,00 PLN 1 599,00 PLN brutto

Menedżerowie, kierownicy i liderzy zespołów oraz każda osoba, której zależy na poprawie efektywności osobistej w zakresie zarządzania czasem i organizacji pracy.

 

Po ukończeniu zajęć uczestnik:

  • Posiada wiedzę na temat tego, jak planować czas pracy swój i zespołu.
  • Rozumie w jaki sposób jego zachowanie wpływa na efektywność działań.
  • Zna i potrafi stosować metody planowania, wyznaczania priorytetów i monitorowania poziomu realizacji zadań.
  • Wie jak delegować, aby umiejętnie wykorzystać potencjał zespołu dla efektywnego wykonania zadań.
  • Potrafi zdiagnozować pożeraczy czasu i wie jakie działania podejmować, aby im przeciwdziałać.
  • Potrafi rozpoznawać zagrożenia i momenty do wprowadzania korekt w realizacji planu.
  • Może stosować od już poznane zasady i techniki efektywnego planowania zadań w czasie: Pareto, 60/20/20, ABC, Pomodoro, plan dnia, matryca Kartezjusza, asertywne zachowania wspierające skuteczne planowanie i działanie.

 

Nie jest wymagane

 

  • Szkolenie: polski
  • Materiały: polski

 

  1. Planowanie działań
    • Diagnoza kluczowych preferencji w organizacji działań w czasie
    • Różnorodność sposobów organizacji działań w czasie
    • Zasady planowania krótko i długoterminowego – harmonogramy i inne nasze narzędzia
  2. Osobista strategia zarządzania sobą w czasie
    • Osobista efektywność, a krzywa REFA
    • Wypracowanie indywidualnych sposób efektywnego planowania i działania
    • Pareto w praktyce – czyli jakie zdania decydują o mojej efektywności?
    • Wrzutki, a planowanie czasu – strategia 60/40
  3. Ustalanie celów i priorytety
    • Cele, zadania – perspektywa indywidualna i zespołowa
    • Jak ustalać cele i określać drogi do ich osiągania?
    • Multizadaniowość czy koncentracja na jednym?
    • Zasady i metoda wyboru priorytetów ABC
    • Metody pomagające konsekwentnie realizować priorytety
  4. Techniki i zasady wspierające skuteczne zarządzanie sobą w czasie
    • Zasady techniki Pomodoro do wdrożenia na już
    • Moje zjadacze czasu – identyfikowanie i eliminowanie
    • Prokrastynacja
    • Co robić z małpami Onkena? – asertywność w planowaniu
    • Wykorzystywanie potencjału zespołu do efektywnego realizowania zadań w czasie
  5. Ćwiczenia podsumowujące
    • Podsumowanie całości warsztatu
    • Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy