Pobierz kartę szkolenia

Podstawy strategii social media

kod szkolenia: DM-SMM / SDsmP_1d

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawami tworzenia strategii komunikacji w social mediach. Uczestnicy zdobędą umiejętność określania celów dla poszczególnych kanałów, a także nauczą się definiować mierniki skuteczności działań w mediach społecznościowych. Podczas warsztatów wypracowane zostaną konkretne cele oraz kluczowe wskaźniki, które będą służyły do analizy i oceny efektywności działań w social mediach. Uczestnicy będą w stanie wprowadzić zdobytą wiedzę do współpracy z agencjami, wprowadzając zmiany w obecnym modelu komunikacji.

W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym. W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym.

Szkolenie jest skierowane do firm, które chcą stworzyć zintegrowaną strategię social media, poprawić efektywność swoich działań online i wprowadzić konkretne rozwiązania do codziennej pracy zespołów.

  • Zrozumienie, jak tworzyć skuteczną strategię komunikacji w social mediach.
  • Nabycie umiejętności określania celów oraz mierników skuteczności dla różnych kanałów social media.
  • Nauka priorytetyzacji celów w mediach społecznościowych w oparciu o cele biznesowe.
  • Poznanie metod definiowania grupy docelowej i tworzenia person.
  • Praktyczne ćwiczenia pozwalające na tworzenie konkretnych rozwiązań i dostosowanie działań do celów firmy.
  • Zdolność do wypracowania mapy empatii i punktów styku klienta z marką w social mediach.
  • Rozwinięcie umiejętności analizy skuteczności działań i optymalizacji komunikacji w social mediach.

Tematyka warsztatów obejmuje:

  • cele możliwe do realizowania w social mediach i ćwiczenie z priorytetyzacji celów,
  • określanie celów dla poszczególnych kanałów w social mediach oraz ustalanie mierników i KPI dla poszczególnych kanałów,
  • określanie grupy docelowej wraz z ćwiczeniem z tworzenia persony lub segmentacji klientów.

Program warsztatów obejmuje część teoretyczną i ćwiczenia, które pozwolą na wypracowanie konkretnych rozwiązań. Przykładowe ćwiczenia podczas warsztatów: prioretetyzacja celów dla poszczególnych kanałów społecznościowych, określanie digital value proposition, mapa empatii, określanie punktów styku klienta z marką w social mediach.

Nie jest wymagane specjalne przygotowanie uczestników.

Szkolenie: polski
Materiały: polski