Pobierz kartę szkolenia

Wprowadzenie do Content Marketingu

kod szkolenia: DM-CMD / CmP_1d

Celem szkolenia jest zaznajomienie zespołu/Uczestników z informacjami na temat typu treści, strategii content marketingowej oraz wskaźniki efektywności działań. Oba moduły szkolenia składają się zarówno z części teoretycznej, wprowadzającej w poszczególne tematy, jak i ćwiczeniowej, pozwalającej wypracować w praktyce konkretne rozwiązania, możliwe do wdrożenia po warsztatach.

W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym. W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym.

Szkolenie kierowane jest do:

  • Zespoły marketingowe, które chcą wzmocnić swoje kompetencje w obszarze content marketingu.
  • Specjaliści ds. marketingu, którzy planują rozwijać swoje umiejętności w zakresie tworzenia i dystrybucji treści.
  • Osoby odpowiedzialne za strategie komunikacyjne, które chcą lepiej rozumieć wpływ content marketingu na sukces kampanii.
  • Freelancerzy i właściciele małych firm, poszukujący skutecznych narzędzi do budowania swojej widoczności w internecie.
  • Zrozumienie koncepcji i strategii content marketingowych oraz ich wpływu na działania marketingowe.
  • Umiejętność przeprowadzania researchu i audytu działań w content marketingu.
  • Poznanie różnorodnych typów i formatów treści oraz dopasowanie ich do specyfiki grupy docelowej.
  • Nauczenie się tworzenia planów contentowych oraz budowania person, które odzwierciedlają segmentację grupy docelowej.
  • Opanowanie podstawowych metryk i wskaźników efektywności content marketingu.
  • Umiejętność tworzenia, dystrybuowania i recyklingu treści w sposób efektywny i zgodny z najnowszymi trendami.
  • Rozwinięcie praktycznych umiejętności, takich jak planowanie kampanii, kuratela nad treściami oraz optymalizacja ich publikacji.

Moduł 1:

  • Koncepcje i strategie content marketingowe.
  • Research i audyt działań w content marketingu.
  • Typy contentu i formaty treści.
  • Opracowywanie planu contentowego – ćwiczenie.
  • Tworzenie person/segmentacja grupy docelowej – ćwiczenie.

Moduł 2:

  • Metryki i efektywność content marketingu.
  • Tworzenie contentu i kuratela nad treściami.
  • Publikowanie i dystrybucja contentu.
  • Recykling w content marketingu – ćwiczenie.

Nie jest wymagane specjalne przygotowanie uczestników

Szkolenie: polski
Materiały: polski