Social Selling
kod szkolenia: HR-MS / SS PL
Szkolenie z zakresu social sellingu skierowane jest do osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe przy użyciu nowoczesnych narzędzi i platform społecznościowych, w szczególności LinkedIn. Dowiesz się, jak skutecznie budować relacje online, pozyskiwać klientów i rozwijać swoją markę osobistą w internecie.
Szkolenie jest dedykowane dla przedstawicieli działów sprzedaży, marketerów, właścicieli firm, freelancerów i wszystkich, którzy pragną pozyskiwać nowych klientów oraz budować profesjonalne relacje biznesowe za pomocą mediów społecznościowych.
-
Zwiększenie efektywności działań sprzedażowych przy użyciu nowoczesnych narzędzi.
-
Umiejętność efektywnego zarządzania profilem na LinkedIn, co zwiększy Twoją widoczność w sieci.
-
Zwiększenie zaangażowania potencjalnych klientów dzięki dopasowanej komunikacji i strategii contentowej.
-
Lepsze wykorzystanie mediów społecznościowych do budowania sieci kontaktów i generowania leadów.
-
Rozwój umiejętności prospectingowych, które pomogą w pozyskiwaniu wartościowych kontaktów i umów.
1. Główne zasady social sellingu
- Różnica między tradycyjną sprzedażą a social sellingiem
- Model „Give-Ask-Exchange”
- Etyka w social sellingu
- Zasady budowania relacji
- Case study: skuteczny social selling
2. Profesjonalny profil na LinkedIn
- Optymalizacja profilu pod klienta
- Strategia słów kluczowych
- Wykorzystanie multimediów
- System rekomendacji
- Audyt profilu
3. Działania w social mediach
- Kalendarz publikacji
- Format „pillar content”
- Pisanie angażujących postów i artykułów
- Analiza efektywności (SSI)
- Tworzenie planu kontentu
4. Budowanie sieci i prospecting w social mediach
- Budowanie biznesowej sieci kontaktów
- Personalizacja zaproszeń i follow-up
- Wykorzystanie grup branżowych
- Automatyzacja działań (z autentycznością)
- Plan działań prospectingowych
Nie jest wymagane.
Język – polski
Materiały – polski