Pobierz kartę szkolenia

Managing Microsoft Teams

kod szkolenia: MS-700 / PL DL 4d

Pakiety e-learning

Autoryzowane szkolenie Managing Microsoft Teams MS-700 kurs w formule Distance Learning.

Promocja voucher

 

Administrator - docelowa grupa odbiorców.

 

Wywiad: 15 minut z ekspertem z tematyki bezpieczeństwa usług chmurowych Microsoft 365:

promocja
Termin

tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 4 dni |  28h|  23.07 24.07 25.07 26.07
2 400,00 PLN + 23% VAT (2 952,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 400,00 PLN
czas trwania 4 dni |  28h|  03.09 04.09 05.09 06.09
2 400,00 PLN + 23% VAT (2 952,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 400,00 PLN
czas trwania 4 dni |  28h|  01.10 02.10 03.10 04.10
3 200,00 PLN + 23% VAT (3 936,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 400,00 PLN
czas trwania 4 dni |  28h|  28.10 29.10 30.10 31.10
3 200,00 PLN + 23% VAT (3 936,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 400,00 PLN
czas trwania 4 dni |  28h|  26.11 27.11 28.11 29.11
3 200,00 PLN + 23% VAT (3 936,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 400,00 PLN
czas trwania 4 dni |  28h|  17.12 18.12 19.12 20.12
3 200,00 PLN + 23% VAT (3 936,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 400,00 PLN
czas trwania 4 dni |  28h|  21.01 22.01 23.01 24.01
3 200,00 PLN + 23% VAT (3 936,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 400,00 PLN
3 200,00 PLN 3 936,00 PLN brutto

Szkolenie skierowane dla osób odpowiedzialnych za zarządzanie Microsoft Teams i  jest przeznaczony dla osób aspirujących do roli administratora Microsoft 365 Teams. Administratorów Microsoft Teams konfigurujących, wdrażających i zarządzających obciążeniami Office 365 dla Microsoft Teams, które koncentrują się na wydajnej i efektywnej współpracy i komunikacji w środowisku korporacyjnym.

Kurs jest także przeznaczony dla osób planujących przystąpienie do egzaminu certyfikacyjnego Microsoft 365 Certified: Teams Administrator Associate. Kurs adresowany jest do osób odpowiadających za następujące zadania:

  • planowanie i konfiguracja zarządzania dla grup Office 365
  • implementacja zabezpieczeń poprzez konfigurację dostępu warunkowego, MFA lub zarządzania zagrożeniami dla Microsoft Teams
  • implementacja zgodności dla zespołów z wykorzystaniem zasad DLP, przypadków eDiscovery lub zasad nadzoru.
  • planowanie uaktualnienia ze Skype for Business do Microsoft Teams
  • zarządzanie migracjami spotkań
  • konfiguracja ustawień współistnienia i uaktualnienia
  • planowanie i konfiguracja ustawień sieciowych dla Microsoft Teams
  • wdrażanie i zarządzanie punktami końcowymi Microsoft Teams.
  • tworzenie i zarządzanie zespołami
  • zarządzanie członkostwem i dostępem zarówno dla użytkowników wewnętrznych, jak i zewnętrznych.
  • zarządzanie doświadczeniami związanymi z czatem i współpracą, takimi jak ustawienia zespołu lub zasady tworzenia kanałów prywatnych
  • zarządzanie ustawieniami aplikacji Teams, takimi jak zasady instalacji aplikacji, aplikacje, boty i złącza w Microsoft Teams lub publikowanie niestandardowej aplikacji w Microsoft Teams
  • zarządzanie komunikacją w Microsoft Teams, w tym jak zarządzać wydarzeniami na żywo i spotkaniami na żywo, jak zarządzać numerami telefonów lub systemem telefonicznym dla Microsoft Teams, a także jak rozwiązywać problemy z dźwiękiem, wideo i klientami.

Uzyskanie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie Office 365.

W tym zapoznanie się z:

  • Microsoft Teams i działaniem jego składników
  • Wdrażaniem zarządzania, bezpieczeństwem i zgodnością dla zespołów Microsoft
  • Przygotowaniem środowiska organizacji do wdrożenia Microsoft Teams
  • Wdrażaniem i zarządzaniem zespołami
  • Sposobami zarządzania współpracą w Microsoft Teams
  • Technikami zarządzania i rozwiązywania problemów z komunikacją w Microsoft Teams

Egzamin w formie on-line. Zapis na stronie https://home.pearsonvue.com/Clients/Microsoft.aspx

 

 

 

Po kursie MS-700 można przystąpić do certyfikowanego egzaminu Microsoft.Szczegóły na: https://docs.microsoft.com/en-us/learn/certifications/exams/ms-700

 

 

Biegłe rozumienie podstawowych funkcji związanych z usługami Microsoft 365, biegłe rozumienie ogólnych praktyk IT,
w tym korzystania z PowerShell.

Umiejętność korzystania z anglojęzycznych materiałów

Dla zwiększenia komfortu pracy oraz efektywności szkolenia zalecamy skorzystanie z dodatkowego ekranu. Brak dodatkowego ekranu nie jest przeciwwskazaniem do udziału w szkoleniu, ale w znaczący sposób wpływa na komfort pracy podczas zajęć.

Informacje oraz wymagania dotyczące uczestniczenia w szkoleniach w formule zdalnej dostępne na: https://www.altkomakademia.pl/distance-learning/#FAQ

  • Szkolenie: polski
  • Materiały: angielski

 

* podręcznik w formie elektronicznej dostępny na platformie:

https://learn.microsoft.com/pl-pl/training/

* dostęp do portalu słuchacza Altkom Akademii

  1. Omówienie Microsoft Teams:

    • Omówienie zespołów Microsoft
    • Przegląd bezpieczeństwa i zgodności w Microsoft Teams
    • Omówienie zarządzania zespołami Microsoft
  2. Wdrażanie zarządzania, bezpieczeństwa i zgodności z Microsoft Teams:

    • Wdrożenie zarządzania i zarządzania cyklem życia dla zespołów Microsoft
    • Wdrażanie zabezpieczeń dla zespołów Microsoft
    • Wdrażanie zgodności dla zespołów Microsoft
  3. Przygotowanie środowisko do wdrożenia Microsoft Teams:

    • Uaktualnienie programu Skype dla firm do Microsoft Teams
    • Planowanie i konfiguracja ustawień sieciowych dla Microsoft Teams
    • Wdrażanie punktów końcowych Microsoft Teams i ich zarządzanie
  4. Wdrażanie zespołów i zarządzanie nimi:

    • Tworzenie zespołów i ich zarządzanie
    • Zarządzanie członkostwem
    • Zarządzanie dostępem dla użytkowników zewnętrznych
  5. Zarządzanie współpracą w Microsoft Teams:

    • Zarządzanie czatami i doświadczeniami współpracy
    • Zarządzanie ustawieniami aplikacji Teams
  6. Zarządzanie komunikacją w Microsoft Teams:

    • Zarządzanie wydarzeniami na żywo i doświadczeniami ze spotkań
    • Zarządzanie numerami telefonów
    • Zarządzanie systemem telefonicznym dla zespołów Microsoft
    • Problemy z dźwiękiem, wideo i problemy z klientem