TERMIN
Zapytaj o termin
Zapytaj o termin
TRYB SZKOLENIA
Zapytaj o tryb szkolenia
Zapytaj o tryb szkolenia
Lokalizacja | Termin | Cena | Wybierz | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
|
||
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia |
|
-
Liczba miejsc (dostępnych: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Liczba miejsc xxxxxxxxxx
Żeby dowiedzieć się, czy dane szkolenie będzie realizowane stacjonarnie skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub zadaj pytanie przez Formularz kontaktowy
Cel projektu szkoleniowego
Cele
- Zapoznanie z czynnikami motywującymi pracowników oraz poznanie metod dopasowania komunikacji do potrzeb rozmówcy
- Nauczenie metod zarzadzania zespołem w sposób zaangażowany w rozwój i motywację pracowników
- Przećwiczenie planowania i prowadzenia skutecznych rozmów coachingowych, motywujących, dyscyplinujących i rozwijających z pracownikiem
- Rozwijanie postawy Inspirującego Lidera
- Rozwinięcie umiejętności skutecznego rozwiązywania problemów komunikacyjnych w codziennej pracy
Przeznaczenie szkolenia
Szkolenie przeznaczone jest jest do menedżerów i liderów zespołów oraz kierowników działów.
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia
Po ukończeniu zajęć uczestnik:
- Ma wiedzę, jakie czynniki wpływają na zaufanie do przełożonego i jakie korzyści płyną z budowania pozytywnych relacji z pracownikami
- Potrafi wykorzystać techniki i narzędzia przeprowadzania skutecznych rozmów coachingowych
- Potrafi zwiększyć efektywność pracy i motywację swojego zespołu
- Potrafi udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej, zarówno swoim pracownikom, jak i przełożonym
- Umie w skuteczny i motywujący pracownika sposób, wyznaczać cele rozwojowe
- Wie jak zainspirować innych do działania, pokonywania trudności i zdobywania wiedzy
Oczekiwane przygotowanie słuchaczy
Podstawowa znajomość zagadnień z zakresu zarządzania.
Język szkolenia
- Szkolenie - język polski
- Materiały - język polski
AGENDA SZKOLENIA
1. Kim jest inspirujący Lider?
- Kluczowe aspekty inspirującego przywództwa (geneza, założenia)
- Różne narzędzia pracy z zespołem
- Co inspiruje pracowników? oczekiwania pracowników w różnym wieku wobec przełożonego
2. Rozmowy przełożonego z pracownikiem jako narzędzie rozwoju zespoł
- Model Zarządzania Sytuacyjnego jako baza do coachingowego stylu zarządzania
- Jakie narzędzia rozwojowe stosować u:
- Entuzjastycznego Początkującego
- Rozczarowanego Adepta
- Ostrożnego Praktyka
- Samodzielnego Eksperta
3. Przygotowanie i przeprowadzenie rozmów z pracownikami
- Omówienie i przedstawienie
- Struktury GROW oraz OSKAR
- Przećwiczenie modelu GROW na własnych przykładach.
- Poznanie inspirujących i trudnych pytań stosowanych w coachingu
4. Umiejętności przydatne w pracy menedżera - coacha
- Jak coachingowo rozmawiać o wynikach lub ich braku?
- Wykorzystanie w pracy menedżera narzędzi coachingowych: siatki celów, start-stop-continue, koła wartości, piramidy Diltsa i innych
5. Studium przypadku - prowadzenie rozmów coachingowych na przygotowanych case'ach oraz przykładach podanych przez uczestników
- Przećwiczenie struktury rozmowy coachingowej
- Nauczenie elastycznego wykorzystania poznanych metod
- Zapoznanie z przeformułowaniem zdiagnozowanego problemu na motywujący cel
- Zapoznanie z wprowadzaniem zadań rozwojowych stopniowanie trudności
6. Rozwiązywanie problemów w procesie coachingu
- Zapoznanie z zasadami właściwej identyfikacji problemu
- Przećwiczenie sposobów radzenia sobie z potencjalnymi oraz zaistniałymi problemami dzięki metodzie coachingu
7. Podsumowanie warsztatu
- Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy
- Entuzjastycznego Początkującego
- Rozczarowanego Adepta
- Ostrożnego Praktyka
- Samodzielnego Eksperta
Kod szkolenia
HR-PR / IiBZ_2D
Pobierz PDF
FORMULARZ KONTAKTOWY