Lokalizacja | Termin | Cena | Wybierz | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
|
||
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
DISTANCE LEARNING | 2024-06-06 - 2024-06-07 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-08-08 - 2024-08-09 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-09-23 - 2024-09-24 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-11-07 - 2024-11-08 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-12-19 - 2024-12-20 | |||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia |
|
-
Liczba miejsc (dostępnych: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Liczba miejsc xxxxxxxxxx
Żeby dowiedzieć się, czy dane szkolenie będzie realizowane stacjonarnie skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub zadaj pytanie przez Formularz kontaktowy
Przeznaczenie szkolenia
Szkolenie skierowane do wszystkich osób pracujących w zespołach zwinnych, w szczególności zaangażowanych w zbieranie, analizę i zarządzanie wymaganiami rozwiązań informatycznych. Przedstawia niezbędne pojęcia oraz dobre praktyki wydobywania i formułowania wymagań. Omawia zasady metodologii Scrum.
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia
- Poznanie technik zbierania i precyzowania wymagań
- Przećwiczenie sposobów formułowania wymagań oraz warunków akceptacji
- Zrozumienie zasad organizowania rejestru produktowego i zarządzania nim
- Poznanie współczesnych dobrych praktyk dla projektów IT
- Szkolenie jest dobrym punktem startu do rozwijania dalszych kompetencji analitycznych.
Oczekiwane przygotowanie słuchaczy
Podstawowa wiedza i doświadczenie w zakresie inżynierii wymagań.
Język szkolenia
- Szkolenie: polski
- Materiały: polski
AGENDA SZKOLENIA
- Wstęp: porównanie metodyk klasycznych ze zwinnymi.
- Podstawowe koncepcje metodyk zwinnych:
- wymagania w postaci historyjek
- kryteria akceptacji – scenariusze typu Gherkin
- hierarchia wymagań - temat, epik, historyjka
- od problemu do wymagań
- mapa wymagań
- definicja ukończenia.
- Typowe techniki pracy w metodykach zwinnych:
- wywiad
- persona
- scenariusz ekranowy (storyboard)
- przypadki użycia
- wizja produktu
- drzewo produktu i drzewo prac
- szacowanie pracochłonności.
- Przykład metodyki zwinnej - Scrum:
- role - właściciel produktu, zespół, scrum master
- artefakty: rejestr wymagań, rejestr sprintu, przyrost
- wydarzenia – sprint, planowanie sprintu, spotkanie, przegląd, retrospektywa.
- wymagania w postaci historyjek
- kryteria akceptacji – scenariusze typu Gherkin
- hierarchia wymagań - temat, epik, historyjka
- od problemu do wymagań
- mapa wymagań
- definicja ukończenia.
- wywiad
- persona
- scenariusz ekranowy (storyboard)
- przypadki użycia
- wizja produktu
- drzewo produktu i drzewo prac
- szacowanie pracochłonności.
- role - właściciel produktu, zespół, scrum master
- artefakty: rejestr wymagań, rejestr sprintu, przyrost
- wydarzenia – sprint, planowanie sprintu, spotkanie, przegląd, retrospektywa.
Kod szkolenia
WAGL / PL AA 2d
Pobierz PDF
FORMULARZ KONTAKTOWY
Wymagania w metodykach Agile
(WAGL
/ PL AA 2d)
Cena promocyjna od:
Cena netto
1700 PLN
+ vat
(2091 PLN
brutto
)
1. os.
Tryb szkolenia:
Distance Learning
Termin:
06-06-2024
Czas trwania:
2
dni (ilość godzin:
14)
Zadaj pytanie o szkolenie
Poziom
IntermediateAdvanced
IntermediateAdvanced
Gwarancja
Powtórzenia szkolenia
Powtórzenia szkolenia