Pobierz kartę szkolenia

Supporting and Troubleshooting Windows 11

kod szkolenia: MS 55342 / PL AA 4d
Szkolenie w formule stacjonarnej Autoryzowane szkolenie MS 55342 jest odpowiednikiem wycofanego szkolenia MS 10982 - Supporting and Troubleshooting Windows 10 Szkolenie skierowane do:
  • Administrator
  • HelpDesk
  • Specjalista IT
  • Support

Termin
tryb Stacjonarne

lokalizacja Gdańsk

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  04.11 05.11 06.11 07.11
3 600,00 PLN + 23% VAT (4 428,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 600,00 PLN
tryb Stacjonarne

lokalizacja Warszawa

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  04.11 05.11 06.11 07.11
3 600,00 PLN + 23% VAT (4 428,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 600,00 PLN
tryb Stacjonarne

lokalizacja Warszawa

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  12.11 13.11 14.11 15.11
3 600,00 PLN + 23% VAT (4 428,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 600,00 PLN
tryb Stacjonarne

lokalizacja Warszawa

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  02.12 03.12 04.12 05.12
3 600,00 PLN + 23% VAT (4 428,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 600,00 PLN
tryb Stacjonarne

lokalizacja Gdańsk

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  02.12 03.12 04.12 05.12
3 600,00 PLN + 23% VAT (4 428,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 600,00 PLN
tryb Stacjonarne

lokalizacja Warszawa

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  13.01 14.01 15.01 16.01
3 600,00 PLN + 23% VAT (4 428,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 600,00 PLN
tryb Stacjonarne

lokalizacja Gdańsk

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  13.01 14.01 15.01 16.01
3 600,00 PLN + 23% VAT (4 428,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 600,00 PLN
tryb Stacjonarne

lokalizacja Warszawa

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  10.02 11.02 12.02 13.02
3 600,00 PLN + 23% VAT (4 428,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 600,00 PLN
tryb Stacjonarne

lokalizacja Gdańsk

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  10.02 11.02 12.02 13.02
3 600,00 PLN + 23% VAT (4 428,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 600,00 PLN
tryb Stacjonarne

lokalizacja Warszawa

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  17.03 18.03 19.03 20.03
3 600,00 PLN + 23% VAT (4 428,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 600,00 PLN
tryb Stacjonarne

lokalizacja Gdańsk

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  17.03 18.03 19.03 20.03
3 600,00 PLN + 23% VAT (4 428,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 600,00 PLN
tryb Stacjonarne

lokalizacja Warszawa

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  14.04 15.04 16.04 17.04
3 600,00 PLN + 23% VAT (4 428,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 600,00 PLN
tryb Stacjonarne

lokalizacja Gdańsk

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  14.04 15.04 16.04 17.04
3 600,00 PLN + 23% VAT (4 428,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 600,00 PLN
tryb Stacjonarne

lokalizacja Gdańsk

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  12.05 13.05 14.05 15.05
3 600,00 PLN + 23% VAT (4 428,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 600,00 PLN
tryb Stacjonarne

lokalizacja Warszawa

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  12.05 13.05 14.05 15.05
3 600,00 PLN + 23% VAT (4 428,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 600,00 PLN
tryb Stacjonarne

lokalizacja Gdańsk

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  10.06 11.06 12.06 13.06
3 600,00 PLN + 23% VAT (4 428,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 600,00 PLN
tryb Stacjonarne

lokalizacja Warszawa

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  10.06 11.06 12.06 13.06
3 600,00 PLN + 23% VAT (4 428,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 600,00 PLN
tryb Stacjonarne

lokalizacja Warszawa

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  07.07 08.07 09.07 10.07
3 600,00 PLN + 23% VAT (4 428,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 600,00 PLN
tryb Stacjonarne

lokalizacja Gdańsk

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  07.07 08.07 09.07 10.07
3 600,00 PLN + 23% VAT (4 428,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 600,00 PLN
3 600,00 PLN 4 428,00 PLN brutto

Szkolenie skierowane głównie do osób, które odpowiadają za rozwiązywanie problemów z systemem Windows 11 w środowisku domeny Active Directory. Przydatne także dla osób, które znają ten system i chcą swoją wiedzę dodatkowo pogłębić i wykorzystać także poza środowiskiem przedsiębiorstwa.

Kurs dostarcza umiejętności potrzebne do obsługi i rozwiązywania problemów z komputerami i urządzeniami z systemem Windows 11 w środowisku współpracującym z Microsoft Windows Server, w tym  zrozumienie funkcji systemu Windows 11, sposobu ich używania w środowisku usługi Active Directory oraz sposobów rozwiązywania różnorodnych problemów.

 

Główne grupy docelowe tego kursu to:

– Technik Enterprise Desktop Support Technician (EDST), który jest drugą linią wsparcia dla użytkowników komputerów osobistych z systemem Windows 11 w środowisku domeny Windows. EDST koncentrują się na szerokim zakresie problemów technicznych związanych z systemami operacyjnymi Windows (OS), urządzeniami, usługami w chmurze, aplikacjami, obsługą sieci i sprzętem. Kluczowe obowiązki technika wsparcia obejmują rozwiązywanie problemów technicznych związanych z instalacją i migracją systemu Windows 11, aktywacją, wydajnością, profilami, ustawieniami i synchronizacja urządzeń. Niektóre inne kluczowe obowiązki obejmują lokalny i zdalny dostęp do sieci, dostęp do aplikacji, dostęp do danych i drukarek, uwierzytelnianie, bezpieczeństwo, odzyskiwanie systemu operacyjnego i danych.

 – Specjalista IT, który administruje i wspiera komputery, urządzenia, użytkowników oraz powiązane zasoby sieciowe i bezpieczeństwa systemu Windows 11.

 – Osoba planująca ścieżkę certyfikacyjną w następujących egzaminach: MD-100: Windows 10, MD-101: Managing Modern Desktops.

 

Odpowiednik wycofanego szkolenia MS 10982 – Supporting and Troubleshooting Windows 10, dotyczącego starszej wersji systemu operacyjnego.

Znajomość procesu planowania i korzystania z metodologii rozwiązywania problemów w systemie Windows 11.

Umiejętność rozwiązywania problemów z uruchamianiem systemu operacyjnego i pracą usług.

Znajomość metodologia i procedury odzyskiwania systemu po awarii.

Zapoznanie się z rozwiązywaniem problemów związanych z urządzeniami sprzętowymi i sterownikami urządzeń.

Administrowanie urządzeniami z systemem Windows 11.

Umiejętność rozwiązywania problemów związanych z łącznością sieciową.

Znajomość konfiguracji urządzenia z systemem Windows 11 za pomocą zasad grupy.

Wiedza na temat konfiguracji i rozwiązywania problemów z ustawieniami użytkownika.

Zdolność konfiguracji i rozwiązywania problemów dotyczących dostępu do zasobów.

Administracja i wdrażanie łączności zdalnej.

Przybliżenie mechanizmów wdrażania i rozwiązywania problemów z aplikacjami.

Utrzymywanie urządzenia z systemem Windows 11 w optymalnym stanie.

Minimum jednoroczne doświadczenie w zakresie administracji systemami klienckimi Windows. Podstawowa wiedza na temat funkcjonowania sieci, TCP/IP oraz usługi DNS, rozumienie zasad funkcjonowania Microsoft Active Directory Domain Services, rozumienie elementów składowych infrastruktury klucza publicznego, podstawowa znajomość systemu Windows Server, podstawowa wiedza administracyjna o kliencie Microsoft Windows, na przykład doświadczenie z Windows 10 lub Windows 11 lub wiedza z kursu MD-100.

Wskazana podstawowa wiedza na temat posługiwania się komendami Windows PowerShell.

Umiejętność korzystania z anglojęzycznych materiałów,

  • Szkolenie: polski

  • Materiały: angielski 

* dostęp do portalu słuchacza Altkom Akademii

Metoda szkolenia:

  • teoria

  • demonstracje

  • wspólne projekty

  • laboratoria indywidualne

  • 50% teoria

  • 50% praktyka

  1. Wprowadzenie

  • Informacje o szkoleniu

  • Agenda szkolenia

  • Środowisko laboratoryjne

  1. Przedstawiamy Windows 11

  • Przegląd systemu Windows 11

  • Nowe funkcje w Windows 11

  • Krótki przegląd zmian w interfejsie użytkownika

  • Przegląd wymaganego sprzętu, identyfikowanie różnic w stosunku do systemu Windows 10

  • Zalecenia dotyczące typowych procedur rozwiązywania problemów

  • Wprowadzenie do narzędzi do rozwiązywania problemów

  1. Zdalne administrowanie systemem Windows 11

  • Przegląd narzędzi administracyjnych

  • Korzystanie ze zdalnego pulpitu

  • Korzystanie z szybkiej pomocy

  • Korzystanie z Windows Admin Ceter

  • Wprowadzenie do Windows PowerShell

  • Komunikacja zdalna za pomocą programu Windows PowerShell

  • Włączanie usługi zdalnej PowerShell

  • Wprowadzenie do udostępniania

  1. Rozwiązywanie problemów z uruchamianiem i odzyskiwaniem systemu

  • Przegląd środowiska odzyskiwania systemu Windows 11

  • Konfiguracja rejestru

  • Rozwiązywanie problemów z ustawieniami uruchamiania

  • Odzyskiwanie dysków chronionych funkcją BitLocker

  • Rozwiązywanie problemów z usługami systemu operacyjnego

  • Odzyskiwanie komputera

  1. Rozwiązywanie problemów z urządzeniami i sterownikami urządzeń

  • Przegląd rozwiązywania problemów ze sprzętem

  • Ustawienia zasad grupy, które mogą kontrolować/wstrzymywać instalację sprzętu

  • Rozwiązywanie problemów z awariami sterowników urządzeń

  1. Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową

  • Identyfikacja nieprawidłowo skonfigurowanej sieci i ustawień TCP/IP

  • Omówienie adresowania podsieci IPv4 ułatwiające identyfikację nieprawidłowo skonfigurowanych urządzeń

  • Określanie ustawień sieciowych

  • Rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową

  • Rozwiązywanie problemów z rozwiązywaniem nazw

  • Przegląd zdalnego dostępu

  • Rozwiązywanie problemów z połączeniem VPN

  1. Rozwiązywanie problemów z zasadami grupy

  • Przegląd zasad grupy

  • Rozwiązywanie problemów z konfiguracją klienta i aplikacjami GPO

  1. Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z ustawieniami bezpieczeństwa

  • Bezpieczny rozruch, zaufany rozruch, mierzony rozruch

  • Ustawienia UEFI, wymagania TPM

  • Wdrażanie zabezpieczeń sieciowych za pomocą Zapory Windows Defender i Zapory Windows Defender z zabezpieczeniami zaawansowanymi

  • Wdrażanie funkcji Credential Guard, Exploit Guard i Application Guard

  • Konfiguracja Windows Hello

  • Rozwiązywanie problemów z logowaniem

  1. Konfiguracja i rozwiązywanie problemów ze stanem użytkownika

  • Rozwiązywanie problemów z zastosowaniem ustawień użytkownika

  • Konfiguracja i rozwiązywanie problemów UE-V

  • Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z przekierowaniem folderu

  1. Konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z dostępem do zasobów

  • Rozwiązywanie problemów z uprawnieniami do plików

  • Rozwiązywanie problemów z drukarkami

  • Odzyskiwanie plików w systemie Windows 11

  1. Rozwiązywanie problemów z aplikacjami

  • Rozwiązywanie problemów z aplikacjami komputerowymi

  • Zarządzanie uniwersalnymi aplikacjami Windows

  • Przegląd kontroli aplikacji

  • Rozwiązywanie problemów z aplikacją AppLocker Policy

  • Rozwiązywanie problemów ze zgodnością aplikacji

  • Konfiguracja trybu kiosku

  1. Utrzymanie Windows 11

  • Monitorowanie i rozwiązywanie problemów z wydajnością komputera

  • Przegląd Windows Update

  • Konfiguracja Windows Update dla firm

  • Rozwiązywanie problemów z aktualizacjami systemu Windows