Pobierz kartę szkolenia

Troubleshooting Windows 11

kod szkolenia: Windows 11 / PL DL 4d

Pakiety e-learning

Odpowiednik w nowszej wersji (Windows 11), wycofanego szkolenia MS 10982 "Supporting and Troubleshooting Windows 10 " Szkolenie autorskie Administrator, HelpDesk, Specjalista IT, pracownik działu wsparcia - docelowa grupa
promocja
Termin

tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 4 dni |  28h|  24.06 25.06 26.06 27.06
2 300,00 PLN + 23% VAT (2 829,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 300,00 PLN
czas trwania 4 dni |  28h|  15.07 16.07 17.07 18.07
2 300,00 PLN + 23% VAT (2 829,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 300,00 PLN
czas trwania 4 dni |  28h|  05.08 06.08 07.08 08.08
2 300,00 PLN + 23% VAT (2 829,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 300,00 PLN
czas trwania 4 dni |  28h|  02.09 03.09 04.09 05.09
2 300,00 PLN + 23% VAT (2 829,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 300,00 PLN
czas trwania 4 dni |  28h|  30.09 01.10 02.10 03.10
3 100,00 PLN + 23% VAT (3 813,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 300,00 PLN
czas trwania 4 dni |  28h|  28.10 29.10 30.10 31.10
3 100,00 PLN + 23% VAT (3 813,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 300,00 PLN
czas trwania 4 dni |  28h|  09.12 10.12 11.12 12.12
3 100,00 PLN + 23% VAT (3 813,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 300,00 PLN
czas trwania 4 dni |  28h|  07.01 08.01 09.01 10.01
3 100,00 PLN + 23% VAT (3 813,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 300,00 PLN
3 100,00 PLN 3 813,00 PLN brutto

Szkolenie skierowane do:

  • Administrator,
  • HelpDesk,
  • Specjalista IT
  • Pracownik Działu Wsparcia

 

Szkolenie przeznaczone dla osób odpowiedzialnych za pomoc użytkownikom systemu Microsoft Windows 11, głównie w środowisku firmy, opartym na Active Directory (AD).

Odbiorcami są również Administratorzy i Pracownicy Działu Wsparcia, którzy odpowiadają za instalację, konfigurację, aktualizację i optymalizację systemów klienckich oraz ich utrzymanie.

Skierowane może być także do osób, które chcą zdobyć dodatkową wiedzę pozwalającą na swobodne operowanie ustawieniami i komunikacją w systemie Microsoft Windows 11

  • uzyskanie wiedzy w zakresie metodologii rozwiązywania problemów z systemem Windows 11
  • zaznajomienie się z ogólnymi zaleceniami i procedurą rozwiązywania problemów, typowymi narzędziami i sytuacjami
  • zdobycie  praktycznych umiejętności dotyczących analizy, diagnozowania i rozwiązywania szerokiego zakresu różnorodnych problemów
  • zaznajomienie się z problemami związanymi z instalowaniem, uruchamianiem i odzyskiwaniem systemu
  • zdobycie wiedzy w zakresie administrowania oraz zdarzeń związanych ze sterownikami i łącznością sieciową
  • uzyskanie umiejętności rozpoznawania i reagowania na incydenty dotyczące zasad grupy, aplikacji i dostępu do zasobów

 

Kurs zapewnia uczestnikom zapoznanie się z typowymi zadaniami osób odpowiedzialnych za wsparcie w środowisku Windows 11, metodami rozwiązywania problemów oraz narzędziami. Pozwala także na zdobycie umiejętności dotyczących problemów z instalacją, uruchamianiem i odzyskiwaniem systemu Windows 11 i konfiguracją rejestru. Szkolenie zaznajamia także z procedurą naprawczą dotyczącą problemów z usługami, sterownikami i sprzętem. Kurs dodatkowo zapoznaje z zalecanymi krokami, gdy problemy dotyczą łączności sieciowej, zasad grupy Active Directory oraz łączności zdalnej VPN. Pozwala także zdobyć wiedzę dotyczącą rozpoznawania i reagowania na problemy z dostępem do zasobów i z aplikacjami

  • Podstawowe doświadczenie w administrowaniu systemami Windows Serwer i Client, Active Directory.
  • Podstawowa wiedza na temat posługiwania się komendami Windows PowerShell.
  • Znajomość funkcjonowania sieci TCP/IP.
  • Podstawowa wiedza z zakresu usług sieciowych DNS, DHCP, VPN.

  • Dla zwiększenia komfortu pracy oraz efektywności szkolenia zalecamy skorzystanie z dodatkowego ekranu. Brak dodatkowego ekranu nie jest przeciwwskazaniem do udziału w szkoleniu, ale w znaczący sposób wpływa na komfort pracy podczas zajęć.
  • Informacje oraz wymagania dotyczące uczestniczenia w szkoleniach w formule zdalnej dostępne na: https://www.altkomakademia.pl/distance-learning/#FAQ

 

  • Szkolenie: polski
  • Materiały: angielski 

* materiały w formie elektronicznej dostępne na platformie:  https://www.altkomakademia.pl/

* dostęp do portalu słuchacza Altkom Akademii

Metoda szkolenia:

  • teoria
  • demonstracje
  • laboratoria 
  • 50% teoria
  • 50% praktyka
  1. Wprowadzenie
  • Informacje o szkoleniu
  • Agenda szkolenia
  • Środowisko laboratoryjne
  1. Wdrażanie metodologii rozwiązywania problemów 
  • Przegląd systemu Windows 11 
  • Co nowego w porównaniu do Windows 10
  • Wprowadzenie do roli Technika Wsparcia 
  • Przegląd kroków rozwiązywania problemów 
  • Narzędzia do rozwiązywania problemów
  1. Problemy z instalacją i aktualizacją do Windows 11
  • Instalacja systemu
  • Aktualizacja z Windows 10
  • Laboratorium
  1. Rozwiązywanie problemów z uruchamianiem 
  • Środowisko przywracania uruchamiania systemu Windows 11
  • Rejestr systemu
  • Rozwiązywanie problemów z ustawieniami uruchamiania
  • Odzyskiwanie dysków chronionych funkcją BitLocker
  • Laboratorium
  1. Przeprowadzanie odzyskiwania systemu 
  • Rozwiązywanie problemów z usługami systemu operacyjnego
  • Odzyskiwanie komputera
  • Laboratorium
  1. Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i sterownikami urządzeń
  • Rozwiązywanie problemów ze sterownikami urządzeń
  • Przegląd rozwiązywania problemów sprzętowych
  • Laboratorium
  1. Administrowanie systemem Windows 11
  • Przegląd narzędzi administracyjnych
  • Windows PowerShell
  • Zdalna komunikacja za pomocą Windows PowerShell
  • Pakiety obsługi administracyjnej
  • Laboratorium
  1. Rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową
  • Określanie ustawień sieciowych
  • Rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową
  • Rozwiązywanie problemów z rozpoznawaniem nazw
  • Laboratorium
  1. Rozwiązywanie problemów z zasadami grupy
  • Omówienie działania i stosowania zasad grupy
  • Rozwiązywanie problemów z zasadami grupy
  • Laboratorium
  1. Konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z ustawieniami użytkownika
  • Rozwiązywanie problemów z logowaniem
  • Rozwiązywanie problemów z zastosowaniem ustawień użytkownika
  • Laboratorium
  1. Rozwiązywanie problemów z łącznością zdalną
  • Rozwiązywanie problemów ze zdalnym dostępem VPN
  • Laboratorium
  1. Rozwiązywanie problemów z dostępem do zasobów
  • Rozwiązywanie problemów z uprawnieniami do plików
  • Rozwiązywanie problemów z dostępem do drukarki
  • Odzyskiwanie plików w systemie Windows 11
  • Laboratorium
  1. Rozwiązywanie problemów z aplikacjami
  • Rozwiązywanie problemów z aplikacjami desktopowymi
  • Zarządzanie aplikacjami uniwersalnymi
  • Laboratorium