Lokalizacja | Termin | Cena | Wybierz | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
![]() |
|
|
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
DISTANCE LEARNING | 2024-01-08 - 2024-01-11 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-01-29 - 2024-02-01 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-02-26 - 2024-02-29 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-03-18 - 2024-03-21 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-04-08 - 2024-04-11 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-05-06 - 2024-05-09 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-06-03 - 2024-06-06 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-06-24 - 2024-06-27 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-07-15 - 2024-07-18 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-08-05 - 2024-08-08 | |||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia | ![]() |
|
-
Liczba miejsc (dostępnych: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Liczba miejsc xxxxxxxxxx
Żeby dowiedzieć się, czy dane szkolenie będzie realizowane stacjonarnie skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub zadaj pytanie przez Formularz kontaktowy
Przeznaczenie szkolenia
Szkolenie skierowane do:
-
Administrator,
-
HelpDesk,
-
Specjalista IT
-
Pracownik Działu Wsparcia
Szkolenie przeznaczone dla osób odpowiedzialnych za pomoc użytkownikom systemu Microsoft Windows 11, głównie w środowisku firmy, opartym na Active Directory (AD).
Odbiorcami są również Administratorzy i Pracownicy Działu Wsparcia, którzy odpowiadają za instalację, konfigurację, aktualizację i optymalizację systemów klienckich oraz ich utrzymanie.
Skierowane może być także do osób, które chcą zdobyć dodatkową wiedzę pozwalającą na swobodne operowanie ustawieniami i komunikacją w systemie Microsoft Windows 11
Administrator,
HelpDesk,
Specjalista IT
Pracownik Działu Wsparcia
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia
-
uzyskanie wiedzy w zakresie metodologii rozwiązywania problemów z systemem Windows 11
-
zaznajomienie się z ogólnymi zaleceniami i procedurą rozwiązywania problemów, typowymi narzędziami i sytuacjami
-
zdobycie praktycznych umiejętności dotyczących analizy, diagnozowania i rozwiązywania szerokiego zakresu różnorodnych problemów
-
zaznajomienie się z problemami związanymi z instalowaniem, uruchamianiem i odzyskiwaniem systemu
-
zdobycie wiedzy w zakresie administrowania oraz zdarzeń związanych ze sterownikami i łącznością sieciową
-
uzyskanie umiejętności rozpoznawania i reagowania na incydenty dotyczące zasad grupy, aplikacji i dostępu do zasobów
Kurs zapewnia uczestnikom zapoznanie się z typowymi zadaniami osób odpowiedzialnych za wsparcie w środowisku Windows 11, metodami rozwiązywania problemów oraz narzędziami. Pozwala także na zdobycie umiejętności dotyczących problemów z instalacją, uruchamianiem i odzyskiwaniem systemu Windows 11 i konfiguracją rejestru. Szkolenie zaznajamia także z procedurą naprawczą dotyczącą problemów z usługami, sterownikami i sprzętem. Kurs dodatkowo zapoznaje z zalecanymi krokami, gdy problemy dotyczą łączności sieciowej, zasad grupy Active Directory oraz łączności zdalnej VPN. Pozwala także zdobyć wiedzę dotyczącą rozpoznawania i reagowania na problemy z dostępem do zasobów i z aplikacjami
uzyskanie wiedzy w zakresie metodologii rozwiązywania problemów z systemem Windows 11
zaznajomienie się z ogólnymi zaleceniami i procedurą rozwiązywania problemów, typowymi narzędziami i sytuacjami
zdobycie praktycznych umiejętności dotyczących analizy, diagnozowania i rozwiązywania szerokiego zakresu różnorodnych problemów
zaznajomienie się z problemami związanymi z instalowaniem, uruchamianiem i odzyskiwaniem systemu
zdobycie wiedzy w zakresie administrowania oraz zdarzeń związanych ze sterownikami i łącznością sieciową
uzyskanie umiejętności rozpoznawania i reagowania na incydenty dotyczące zasad grupy, aplikacji i dostępu do zasobów
Oczekiwane przygotowanie słuchaczy
Szkolenia poprzedzające
-
Podstawowe doświadczenie w administrowaniu systemami Windows Serwer i Client, Active Directory.
-
Podstawowa wiedza na temat posługiwania się komendami Windows PowerShell.
-
Znajomość funkcjonowania sieci TCP/IP.
-
Podstawowa wiedza z zakresu usług sieciowych DNS, DHCP, VPN.
Podstawowe doświadczenie w administrowaniu systemami Windows Serwer i Client, Active Directory.
Podstawowa wiedza na temat posługiwania się komendami Windows PowerShell.
Znajomość funkcjonowania sieci TCP/IP.
Podstawowa wiedza z zakresu usług sieciowych DNS, DHCP, VPN.
-
Dla zwiększenia komfortu pracy oraz efektywności szkolenia zalecamy skorzystanie z dodatkowego ekranu. Brak dodatkowego ekranu nie jest przeciwwskazaniem do udziału w szkoleniu, ale w znaczący sposób wpływa na komfort pracy podczas zajęć.
-
Informacje oraz wymagania dotyczące uczestniczenia w szkoleniach w formule zdalnej dostępne na: https://www.altkomakademia.pl/distance-learning/#FAQ
Supporting and Troubleshooting Windows 10
Kod szkolenia: PL DL 5d
Kod szkolenia: PL DL 5d
Język szkolenia
-
Szkolenie: polski
-
Materiały: angielski
Szkolenie: polski
Materiały: angielski
Szkolenie obejmuje
* materiały w formie elektronicznej dostępne na platformie: https://www.altkomakademia.pl/
* dostęp do portalu słuchacza Altkom Akademii
Metoda szkolenia:
-
teoria
-
demonstracje
-
laboratoria
-
50% teoria
-
50% praktyka
teoria
demonstracje
laboratoria
50% teoria
50% praktyka
AGENDA SZKOLENIA
-
Wprowadzenie
-
Informacje o szkoleniu
-
Agenda szkolenia
-
Środowisko laboratoryjne
-
Wdrażanie metodologii rozwiązywania problemów
-
Przegląd systemu Windows 11
-
Co nowego w porównaniu do Windows 10
-
Wprowadzenie do roli Technika Wsparcia
-
Przegląd kroków rozwiązywania problemów
-
Narzędzia do rozwiązywania problemów
-
Problemy z instalacją i aktualizacją do Windows 11
-
Instalacja systemu
-
Aktualizacja z Windows 10
-
Laboratorium
-
Rozwiązywanie problemów z uruchamianiem
-
Środowisko przywracania uruchamiania systemu Windows 11
-
Rejestr systemu
-
Rozwiązywanie problemów z ustawieniami uruchamiania
-
Odzyskiwanie dysków chronionych funkcją BitLocker
-
Laboratorium
-
Przeprowadzanie odzyskiwania systemu
-
Rozwiązywanie problemów z usługami systemu operacyjnego
-
Odzyskiwanie komputera
-
Laboratorium
-
Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i sterownikami urządzeń
-
Rozwiązywanie problemów ze sterownikami urządzeń
-
Przegląd rozwiązywania problemów sprzętowych
-
Laboratorium
-
Administrowanie systemem Windows 11
-
Przegląd narzędzi administracyjnych
-
Windows PowerShell
-
Zdalna komunikacja za pomocą Windows PowerShell
-
Pakiety obsługi administracyjnej
-
Laboratorium
-
Rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową
-
Określanie ustawień sieciowych
-
Rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową
-
Rozwiązywanie problemów z rozpoznawaniem nazw
-
Laboratorium
-
Rozwiązywanie problemów z zasadami grupy
-
Omówienie działania i stosowania zasad grupy
-
Rozwiązywanie problemów z zasadami grupy
-
Laboratorium
-
Konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z ustawieniami użytkownika
-
Rozwiązywanie problemów z logowaniem
-
Rozwiązywanie problemów z zastosowaniem ustawień użytkownika
-
Laboratorium
-
Rozwiązywanie problemów z łącznością zdalną
-
Rozwiązywanie problemów ze zdalnym dostępem VPN
-
Laboratorium
-
Rozwiązywanie problemów z dostępem do zasobów
-
Rozwiązywanie problemów z uprawnieniami do plików
-
Rozwiązywanie problemów z dostępem do drukarki
-
Odzyskiwanie plików w systemie Windows 11
-
Laboratorium
-
Rozwiązywanie problemów z aplikacjami
-
Rozwiązywanie problemów z aplikacjami desktopowymi
-
Zarządzanie aplikacjami uniwersalnymi
-
Laboratorium
Wprowadzenie
Informacje o szkoleniu
Agenda szkolenia
Środowisko laboratoryjne
Wdrażanie metodologii rozwiązywania problemów
Przegląd systemu Windows 11
Co nowego w porównaniu do Windows 10
Wprowadzenie do roli Technika Wsparcia
Przegląd kroków rozwiązywania problemów
Narzędzia do rozwiązywania problemów
Problemy z instalacją i aktualizacją do Windows 11
Instalacja systemu
Aktualizacja z Windows 10
Laboratorium
Rozwiązywanie problemów z uruchamianiem
Środowisko przywracania uruchamiania systemu Windows 11
Rejestr systemu
Rozwiązywanie problemów z ustawieniami uruchamiania
Odzyskiwanie dysków chronionych funkcją BitLocker
Laboratorium
Przeprowadzanie odzyskiwania systemu
Rozwiązywanie problemów z usługami systemu operacyjnego
Odzyskiwanie komputera
Laboratorium
Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i sterownikami urządzeń
Rozwiązywanie problemów ze sterownikami urządzeń
Przegląd rozwiązywania problemów sprzętowych
Laboratorium
Administrowanie systemem Windows 11
Przegląd narzędzi administracyjnych
Windows PowerShell
Zdalna komunikacja za pomocą Windows PowerShell
Pakiety obsługi administracyjnej
Laboratorium
Rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową
Określanie ustawień sieciowych
Rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową
Rozwiązywanie problemów z rozpoznawaniem nazw
Laboratorium
Rozwiązywanie problemów z zasadami grupy
Omówienie działania i stosowania zasad grupy
Rozwiązywanie problemów z zasadami grupy
Laboratorium
Konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z ustawieniami użytkownika
Rozwiązywanie problemów z logowaniem
Rozwiązywanie problemów z zastosowaniem ustawień użytkownika
Laboratorium
Rozwiązywanie problemów z łącznością zdalną
Rozwiązywanie problemów ze zdalnym dostępem VPN
Laboratorium
Rozwiązywanie problemów z dostępem do zasobów
Rozwiązywanie problemów z uprawnieniami do plików
Rozwiązywanie problemów z dostępem do drukarki
Odzyskiwanie plików w systemie Windows 11
Laboratorium
Rozwiązywanie problemów z aplikacjami
Rozwiązywanie problemów z aplikacjami desktopowymi
Zarządzanie aplikacjami uniwersalnymi
Laboratorium
Kod szkolenia
Windows 11 / PL DL 4d
Pobierz PDF


FORMULARZ KONTAKTOWY