Pobierz kartę szkolenia

Troubleshooting Windows 11

kod szkolenia: Windows 11 / PL DL 4d
Odpowiednik w nowszej wersji (Windows 11), wycofanego szkolenia MS 10982 "Supporting and Troubleshooting Windows 10 " Szkolenie autorskie Administrator, HelpDesk, Specjalista IT, pracownik działu wsparcia - docelowa grupa

training assurance
promocja
Termin
tryb Distance Learning

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  09.12 10.12 11.12 12.12
2 300,00 PLN + 23% VAT (2 829,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 300,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  07.01 08.01 09.01 10.01
3 100,00 PLN + 23% VAT (3 813,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 300,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  03.02 04.02 05.02 06.02
3 100,00 PLN + 23% VAT (3 813,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 300,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  04.03 05.03 06.03 07.03
3 100,00 PLN + 23% VAT (3 813,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 300,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  01.04 02.04 03.04 04.04
3 100,00 PLN + 23% VAT (3 813,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 300,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  22.04 23.04 24.04 25.04
3 100,00 PLN + 23% VAT (3 813,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 300,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  26.05 27.05 28.05 29.05
3 100,00 PLN + 23% VAT (3 813,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 300,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  23.06 24.06 25.06 26.06
3 100,00 PLN + 23% VAT (3 813,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 300,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 4 dni |  28h|  14.07 15.07 16.07 17.07
3 100,00 PLN + 23% VAT (3 813,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
2 300,00 PLN
3 100,00 PLN 3 813,00 PLN brutto

Szkolenie skierowane do:

  • Administrator,

  • HelpDesk,

  • Specjalista IT

  • Pracownik Działu Wsparcia

 

Szkolenie przeznaczone dla osób odpowiedzialnych za pomoc użytkownikom systemu Microsoft Windows 11, głównie w środowisku firmy, opartym na Active Directory (AD).

Odbiorcami są również Administratorzy i Pracownicy Działu Wsparcia, którzy odpowiadają za instalację, konfigurację, aktualizację i optymalizację systemów klienckich oraz ich utrzymanie.

Skierowane może być także do osób, które chcą zdobyć dodatkową wiedzę pozwalającą na swobodne operowanie ustawieniami i komunikacją w systemie Microsoft Windows 11

  • uzyskanie wiedzy w zakresie metodologii rozwiązywania problemów z systemem Windows 11

  • zaznajomienie się z ogólnymi zaleceniami i procedurą rozwiązywania problemów, typowymi narzędziami i sytuacjami

  • zdobycie  praktycznych umiejętności dotyczących analizy, diagnozowania i rozwiązywania szerokiego zakresu różnorodnych problemów

  • zaznajomienie się z problemami związanymi z instalowaniem, uruchamianiem i odzyskiwaniem systemu

  • zdobycie wiedzy w zakresie administrowania oraz zdarzeń związanych ze sterownikami i łącznością sieciową

  • uzyskanie umiejętności rozpoznawania i reagowania na incydenty dotyczące zasad grupy, aplikacji i dostępu do zasobów

 

Kurs zapewnia uczestnikom zapoznanie się z typowymi zadaniami osób odpowiedzialnych za wsparcie w środowisku Windows 11, metodami rozwiązywania problemów oraz narzędziami. Pozwala także na zdobycie umiejętności dotyczących problemów z instalacją, uruchamianiem i odzyskiwaniem systemu Windows 11 i konfiguracją rejestru. Szkolenie zaznajamia także z procedurą naprawczą dotyczącą problemów z usługami, sterownikami i sprzętem. Kurs dodatkowo zapoznaje z zalecanymi krokami, gdy problemy dotyczą łączności sieciowej, zasad grupy Active Directory oraz łączności zdalnej VPN. Pozwala także zdobyć wiedzę dotyczącą rozpoznawania i reagowania na problemy z dostępem do zasobów i z aplikacjami

  • Podstawowe doświadczenie w administrowaniu systemami Windows Serwer i Client, Active Directory.

  • Podstawowa wiedza na temat posługiwania się komendami Windows PowerShell.

  • Znajomość funkcjonowania sieci TCP/IP.

  • Podstawowa wiedza z zakresu usług sieciowych DNS, DHCP, VPN.

  • Dla zwiększenia komfortu pracy oraz efektywności szkolenia zalecamy skorzystanie z dodatkowego ekranu. Brak dodatkowego ekranu nie jest przeciwwskazaniem do udziału w szkoleniu, ale w znaczący sposób wpływa na komfort pracy podczas zajęć.

  • Informacje oraz wymagania dotyczące uczestniczenia w szkoleniach w formule zdalnej dostępne na: https://www.altkomakademia.pl/distance-learning/#FAQ

 

  • Szkolenie: polski

  • Materiały: angielski 

* materiały w formie elektronicznej dostępne na platformie:  https://www.altkomakademia.pl/

* dostęp do portalu słuchacza Altkom Akademii

Metoda szkolenia:

  • teoria

  • demonstracje

  • laboratoria 

  • 50% teoria

  • 50% praktyka

  1. Wprowadzenie

  • Informacje o szkoleniu

  • Agenda szkolenia

  • Środowisko laboratoryjne

  1. Wdrażanie metodologii rozwiązywania problemów 

  • Przegląd systemu Windows 11 

  • Co nowego w porównaniu do Windows 10

  • Wprowadzenie do roli Technika Wsparcia 

  • Przegląd kroków rozwiązywania problemów 

  • Narzędzia do rozwiązywania problemów

  1. Problemy z instalacją i aktualizacją do Windows 11

  • Instalacja systemu

  • Aktualizacja z Windows 10

  • Laboratorium

  1. Rozwiązywanie problemów z uruchamianiem 

  • Środowisko przywracania uruchamiania systemu Windows 11

  • Rejestr systemu

  • Rozwiązywanie problemów z ustawieniami uruchamiania

  • Odzyskiwanie dysków chronionych funkcją BitLocker

  • Laboratorium

  1. Przeprowadzanie odzyskiwania systemu 

  • Rozwiązywanie problemów z usługami systemu operacyjnego

  • Odzyskiwanie komputera

  • Laboratorium

  1. Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i sterownikami urządzeń

  • Rozwiązywanie problemów ze sterownikami urządzeń

  • Przegląd rozwiązywania problemów sprzętowych

  • Laboratorium

  1. Administrowanie systemem Windows 11

  • Przegląd narzędzi administracyjnych

  • Windows PowerShell

  • Zdalna komunikacja za pomocą Windows PowerShell

  • Pakiety obsługi administracyjnej

  • Laboratorium

  1. Rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową

  • Określanie ustawień sieciowych

  • Rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową

  • Rozwiązywanie problemów z rozpoznawaniem nazw

  • Laboratorium

  1. Rozwiązywanie problemów z zasadami grupy

  • Omówienie działania i stosowania zasad grupy

  • Rozwiązywanie problemów z zasadami grupy

  • Laboratorium

  1. Konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z ustawieniami użytkownika

  • Rozwiązywanie problemów z logowaniem

  • Rozwiązywanie problemów z zastosowaniem ustawień użytkownika

  • Laboratorium

  1. Rozwiązywanie problemów z łącznością zdalną

  • Rozwiązywanie problemów ze zdalnym dostępem VPN

  • Laboratorium

  1. Rozwiązywanie problemów z dostępem do zasobów

  • Rozwiązywanie problemów z uprawnieniami do plików

  • Rozwiązywanie problemów z dostępem do drukarki

  • Odzyskiwanie plików w systemie Windows 11

  • Laboratorium

  1. Rozwiązywanie problemów z aplikacjami

  • Rozwiązywanie problemów z aplikacjami desktopowymi

  • Zarządzanie aplikacjami uniwersalnymi

  • Laboratorium