Pobierz kartę szkolenia

SEO dla zespołu marketingu

kod szkolenia: DM-ESG / SEO_1d

Szkolenie „SEO dla zespołu marketingu” zostało zaprojektowane w celu wyrównania i uzupełnienia wiedzy z zakresu SEO wśród członków zespołów marketingowych, szczególnie zorientowanego na e-commerce. Program koncentruje się na optymalizacji kart produktowych, doborze odpowiednich słów kluczowych oraz implementacji strategii SEO w kontekście działań marketingowych, co przekłada się na lepszą widoczność w wyszukiwarkach internetowych, w tym Google. Szkolenie zawiera ćwiczenia praktyczne, które pozwolą uczestnikom od razu zastosować zdobytą wiedzę do rzeczywistych scenariuszy e-commerce.

W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym. W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym.

Szkolenie jest skierowane do:

  • członków zespołów marketingowych, którzy chcą zwiększyć efektywność działań SEO w kontekście e-commerce,
  • specjalistów SEO, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę w zakresie optymalizacji stron produktowych,
  • menedżerów marketingowych odpowiedzialnych za strategię SEO w firmach e-commerce,
  • osób, które zajmują się pozyskiwaniem ruchu organicznego i potrzebują praktycznych narzędzi do optymalizacji witryn produktowych.
  • Uczestnik nauczy się, jak działa algorytm Google i jak wpływa na wyniki wyszukiwania.
  • Zdobędzie umiejętności doboru odpowiednich słów kluczowych, mapowania ich w kontekście produktów lub kategorii.
  • Pozna, jak utrzymać synergię między działaniami SEO a kampaniami PPC, oraz w jakich obszarach inwestycja w SEO jest najbardziej opłacalna.
  • Będzie potrafił wdrażać i optymalizować meta tagi, kod strony oraz grafiki pod kątem SEO.
  • Naucz się diagnozować i eliminować błędy SEO na stronach e-commerce.
  • Pozna narzędzia i metodykę analizy skuteczności działań SEO, by mierzyć efektywność prowadzonych działań.
  • Dowie się, jak sprawdzać aktualną widoczność strony w wyszukiwarce Google i na tej podstawie wprowadzać ulepszenia.

Moduł 1: Powitanie i check zespołowy

  • Jakie są moje wyzwania w pracy związane z SEO?
  • Jaka wiedza jest dla mnie najbardziej interesująca?

Moduł 2: Działanie algorytmu wyszukiwarki Google

  • Wprowadzenie do tematyki wyszukiwarki Google oraz pojęcia SEM.
  • Ćwiczenie: Co wyświetla się po wpisaniu nazwy Twojej firmy/marki w Google?

Moduł 3: Dobór słów kluczowych

  • rodzaje słów i ich funkcje,
  • narzędzia do doboru słów kluczowych,
  • ćwiczenie: przygotowanie mapy słów kluczowych dla wybranego produktu lub kategorii.

Moduł 4: PPC + SEO

  • Jak utrzymać synergię i czym się różnią?
  • Zaznaczenia współpracy z partnerami e-commerce i przestrzeni, w których inwestycja w SEO jest najbardziej opłacalna i zasadna,
  • ćwiczenie: nasza strategia SEM (SEO+PPC).

Moduł 5: Aspekty techniczne SEO

  • meta tagi,
  • kod strony,
  • optymalizacja grafik,
  • błędy na stronach,
  • ćwiczenie: jak wdrożone są meta dane na wybranej stronie?

Moduł 6: Analiza skuteczności działań SEO

  • dobór mierników i narzędzi do przeprowadzenia analizy skuteczności działań SEO,
  • ćwiczenie: sprawdź aktualną widoczność Twojej strony w Google.

Podsumowanie spotkania i sesja Q&A

Nie jest wymagane specjalne przygotowanie uczestników.

W cenę szkolenie wliczone są:

  • Prezentacja szkoleniowa.
  • Praktyczne ćwiczenia pozwalające utrwalić nabytą wiedzę.
  • Dyplom ukończenia szkolenia.
  • Szkolenie: polski
  • Materiały: polski