Gra symulacyjna „Apollo 13 - an ITSM case experience”
kod szkolenia: ZP-SBAPL / PL AA 1dSzkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej i pracowników przedsiębiorstw sektora ITC, które planują doskonalić wewnętrzne procesy w oparciu o najlepsze praktyki ITIL®; pracowników firm świadczących usługi IT; pracowników i kierowników zespołów chcących przeanalizować i poprawić pracę w zespole.
Symulacja biznesowa „Apollo 13 – an ITSM case experience™” w sposób praktyczny uczy zasad pracy w zespole i zarządzania organizacją procesową w oparciu o najlepsze praktyki ITIL®. Uczestnicy pracują w grupie, wcielając się w role pracowników Centrum Lotów Kosmicznych NASA. Ich celem jest przeprowadzenie misji kosmicznej Apollo 13 i bezpieczne sprowadzenie astronautów na Ziemię Podczas wykonywania zadań uczestnicy poznają i doświadczają wszystkich korzyści, jakie niosą ze sobą najlepsze praktyki procesowego zarządzania organizacją.
Symulacja biznesowa „Apollo 13 – an ITSM case experience™" może stać się doskonałym narzędziem do analizy oraz doskonalenia komunikacji w grupie – zarówno wśród pracowników zespołów IT, jak i wszystkich innych pracowników przedsiębiorstwa.
Do udziału w symulacji nie jest wymagana znajomość zagadnień IT i biblioteki najlepszych praktyk ITIL®.
Podstawowa znajomość zagadnień dotyczących zarządzania.
Jako uzupełnienie rekomendujemy
- ITIL® Foundation i kolejne poziomy
- Szkolenie: polski
- Materiały: polski
- Wyjaśnienie przypadku Apollo 13. Wprowadzenie do gry.
- Runda 1
- budowa i start
- budowa rakiety,
- budowa CMDB,
- wykorzystanie procesów: zarządzanie konfiguracją, zarządzanie wersjami.
- Runda 2
- orbita Ziemi i zbliżanie się do Księżyca
- zaprojektowanie procesów wspomagających misję
- wykorzystanie procesów: zarządzanie incydentami, zarządzanie problemami, Service Desk.
- Runda 3
- lot w stronę Ziemi
- wykorzystanie procesów: zarządzanie pojemnością, zarządzanie zmianami, zarządzanie dostępnością, zarządzanie ciągłością.
- Runda 4
- wejście w atmosferę i wodowanie
- wykorzystanie procesów, zarządzanie finansami, zarządzanie poziomem usług, zarządzanie bezpieczeństwem.
- Podsumowanie.