Pobierz kartę szkolenia

Gra symulacyjna „Apollo 13 - an ITSM case experience”

kod szkolenia: ZP-SBAPL / PL AA 1d

Pakiety e-learning

poziom Podstawowy

W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym. W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym.

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej i pracowników przedsiębiorstw sektora ITC, które planują doskonalić wewnętrzne procesy w oparciu o najlepsze praktyki ITIL®; pracowników firm świadczących usługi IT; pracowników i kierowników zespołów chcących przeanalizować i poprawić pracę w zespole.

Symulacja biznesowa „Apollo 13 – an ITSM case experience™” w sposób praktyczny uczy zasad pracy w zespole i zarządzania organizacją procesową w oparciu o najlepsze praktyki ITIL®. Uczestnicy pracują w grupie, wcielając się w role pracowników Centrum Lotów Kosmicznych NASA. Ich celem jest przeprowadzenie misji kosmicznej Apollo 13 i bezpieczne sprowadzenie astronautów na Ziemię Podczas wykonywania zadań uczestnicy poznają i doświadczają wszystkich korzyści, jakie niosą ze sobą najlepsze praktyki procesowego zarządzania organizacją.

Symulacja biznesowa „Apollo 13 – an ITSM case experience™" może stać się doskonałym narzędziem do analizy oraz doskonalenia komunikacji w grupie – zarówno wśród pracowników zespołów IT, jak i wszystkich innych pracowników przedsiębiorstwa.

Do udziału w symulacji nie jest wymagana znajomość zagadnień IT i biblioteki najlepszych praktyk ITIL®.

Podstawowa znajomość zagadnień dotyczących zarządzania.

Jako uzupełnienie rekomendujemy

  • ITIL® Foundation i kolejne poziomy
  • VeriSM ™ – Zarządzanie usługami
  • Szkolenie: polski
  • Materiały: polski
  1. Wyjaśnienie przypadku Apollo 13. Wprowadzenie do gry.
  2. Runda 1
    • budowa i start
    • budowa rakiety,
    • budowa CMDB,
    • wykorzystanie procesów: zarządzanie konfiguracją, zarządzanie wersjami.
  3. Runda 2
    • orbita Ziemi i zbliżanie się do Księżyca
    • zaprojektowanie procesów wspomagających misję
    • wykorzystanie procesów: zarządzanie incydentami, zarządzanie problemami, Service Desk.
  4. Runda 3
    • lot w stronę Ziemi
    • wykorzystanie procesów: zarządzanie pojemnością, zarządzanie zmianami, zarządzanie dostępnością, zarządzanie ciągłością.
  5. Runda 4
    • wejście w atmosferę i wodowanie
    • wykorzystanie procesów, zarządzanie finansami, zarządzanie poziomem usług, zarządzanie bezpieczeństwem.
  6. Podsumowanie.