Lokalizacja | Termin | Cena | Wybierz | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
|
||
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
DISTANCE LEARNING | 2024-05-27 - 2024-05-29 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-06-24 - 2024-06-26 | |||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia |
|
-
Liczba miejsc (dostępnych: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Liczba miejsc xxxxxxxxxx
Żeby dowiedzieć się, czy dane szkolenie będzie realizowane stacjonarnie skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub zadaj pytanie przez Formularz kontaktowy
Szkolenie
/ Coaching i Kompetencje Treners...
Akademia Trenera I (Instructional Skills Certification)
Przeznaczenie szkolenia
Celem Akademii Trenera jest nabycie przez słuchaczy wiedzy i umiejętności niezbędnych w pracy trenera biznesu, pozwalających na samodzielne badanie potrzeb, projektowanie, prowadzenie i ewaluację szkoleń dedykowanych grupom biznesowym.
Szkolenie jest przeznaczone również dla trenerów ubiegających się o certyfikat Microsoft Certified Trainer. Efektem szkolenia jest otrzymanie certyfikatu poświadczającego jego ukończenie (Instructional Skills Certification), niezbędnego do uczestnictwa w programie MCT.
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia
.Nabycie przez słuchaczy wiedzy i umiejętności niezbędnych w pracy trenera biznesu.
Oczekiwane przygotowanie słuchaczy
brak
Język szkolenia
- Szkolenie: polski
- Materiały: polski
AGENDA SZKOLENIA
- Jak uczą się dorośli?
- Specyfika nauczania osób dorosłych
- Motywacja osób dorosłych do nauki: od konwergera przez akomodatora, dywergera po asymilatora
- Czynniki zwiększające skuteczność nauczania osób dorosłych
- Najczęstsze błędy w uczeniu osób dorosłych
- Analiza potrzeb szkoleniowych
- Współpraca z działem HR oraz menedżerami liniowymi
- Wykorzystanie ocen pracowniczych, badań satysfakcji, wyników AC/DC, wywiadów indywidualnych w analizie potrzeb szkoleniowych
- Dobór odpowiednich narzędzi szkoleniowych
- Ewaluacja działań szkoleniowych
- Przygotowanie szkolenia
- Formułowanie celów szkolenia z wykorzystaniem metodologii SMART
- Tworzenie oferty szkoleniowej
- Tworzenie manuala trenerskiego
- Dobór odpowiednich materiałów szkoleniowych
- Komunikacja w pracy trenera
- Zasady prawidłowej komunikacji
- Szumy komunikacyjne podczas szkolenia
- Rola kontraktu szkoleniowego
- Formułowanie precyzyjnych komunikatów
- Zapobieganie nieporozumieniom
- Zadawanie pytań zachęcających uczestników do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami
- Jasne formułowanie i przekazywanie instrukcji szkoleniowych.
- Umiejętności prezentacji w pracy trenera
- Zasady prawidłowej prezentacji
- Przekazywanie skomplikowanych zagadnień w prosty sposób
- Prezentacje i ich rodzaje
- Metody angażowania uczestników
- Błędy w prezentacjach - czyli czego trener powinien się wystrzegać
- Komunikacja w pracy trenera
- Zasady udzielania informacji zwrotnej
- Informacja zwrotna a krytyka
- Informacja zwrotna w pracy trenera, kiedy i jak ją stosować
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami
- Rodzaje trudnych sytuacji w pracy trenera
- Metody radzenia sobie z zaistniałymi problemami
- Najczęstsze błędy popełniane przez trenerów
- Etyka w pracy trenera
- Podsumowanie warsztatu
- Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy.
- Specyfika nauczania osób dorosłych
- Motywacja osób dorosłych do nauki: od konwergera przez akomodatora, dywergera po asymilatora
- Czynniki zwiększające skuteczność nauczania osób dorosłych
- Najczęstsze błędy w uczeniu osób dorosłych
- Współpraca z działem HR oraz menedżerami liniowymi
- Wykorzystanie ocen pracowniczych, badań satysfakcji, wyników AC/DC, wywiadów indywidualnych w analizie potrzeb szkoleniowych
- Dobór odpowiednich narzędzi szkoleniowych
- Ewaluacja działań szkoleniowych
- Formułowanie celów szkolenia z wykorzystaniem metodologii SMART
- Tworzenie oferty szkoleniowej
- Tworzenie manuala trenerskiego
- Dobór odpowiednich materiałów szkoleniowych
- Zasady prawidłowej komunikacji
- Szumy komunikacyjne podczas szkolenia
- Rola kontraktu szkoleniowego
- Formułowanie precyzyjnych komunikatów
- Zapobieganie nieporozumieniom
- Zadawanie pytań zachęcających uczestników do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami
- Jasne formułowanie i przekazywanie instrukcji szkoleniowych.
- Zasady prawidłowej prezentacji
- Przekazywanie skomplikowanych zagadnień w prosty sposób
- Prezentacje i ich rodzaje
- Metody angażowania uczestników
- Błędy w prezentacjach - czyli czego trener powinien się wystrzegać
- Zasady udzielania informacji zwrotnej
- Informacja zwrotna a krytyka
- Informacja zwrotna w pracy trenera, kiedy i jak ją stosować
- Rodzaje trudnych sytuacji w pracy trenera
- Metody radzenia sobie z zaistniałymi problemami
- Najczęstsze błędy popełniane przez trenerów
- Etyka w pracy trenera
- Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy.
Kod szkolenia
HR-TTT / AT_I3
Pobierz PDF
FORMULARZ KONTAKTOWY
Akademia Trenera I (Instructional Skills Certification)
(HR-TTT
/ AT_I3)
Cena netto
2100.00 PLN
+ vat
(2583 PLN
brutto 1. os.
)
Tryb szkolenia:
Distance Learning
Termin:
27-05-2024
Czas trwania:
3
dni (ilość godzin:
18)
Zadaj pytanie o szkolenie
Poziom
IntermediateAdvanced
IntermediateAdvanced
Gwarancja
Powtórzenia szkolenia
Powtórzenia szkolenia
Polecane szkolenia
}else{ ?>
Akademia Trenera II
Kod szkolenia: AT_II3
Kod szkolenia: AT_II3