Pobierz kartę szkolenia

Sztuczna inteligencja wspiera procesy sprzedażowe

kod szkolenia: AI_SELL / PL AA 1d

Pakiety e-learning

Zapoznanie uczestników z podstawami sztucznej inteligencji, jej zastosowaniem w obszarze sprzedaży, ze szczególnym naciskiem na konkretne, praktyczne przykłady wykorzystywania narzędzi opartych o AI do wspierania działań sprzedażowych.

Termin

tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 1 dzień |  7h|  26.07
1 500,00 PLN + 23% VAT (1 845,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
1 300,00 PLN
czas trwania 1 dzień |  7h|  27.09
1 500,00 PLN + 23% VAT (1 845,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
1 300,00 PLN
czas trwania 1 dzień |  7h|  15.11
1 500,00 PLN + 23% VAT (1 845,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
1 300,00 PLN
1 500,00 PLN 1 845,00 PLN brutto

Szkolenie jest przeznaczone dla specjalistów z zakresu sprzedaży i wszystkich osób zainteresowanych wykorzystaniem sztucznej inteligencji w tym obszarze.

Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat podstaw sztucznej inteligencji, zrozumieją korzyści wynikające z automatyzacji działań sprzedażowych przy pomocy AI i nauczą się korzystać z narzędzi opartych o sztuczną inteligencję by zwiększyć skuteczność sprzedaży.

Brak wymagań w zakresie posiadania specjalistycznej wiedzy. Szkolenie jest skierowane do osób na różnych poziomach zaawansowania.

  • Szkolenie: polski
  1. Sztuczna inteligencja i ChatGPT
    • Wyjaśnienie kluczowych pojęć i przedstawienie narzędzi
    • Korzyści
    • Zagrożenia
    • ChatGPT – pierwsze kroki
  2. Przykłady praktycznego zastosowania ChatGPT w sprzedaży:
    • Tworzenie strategii sprzedaży
      • Analiza konkurencji
      • Określenie grupy docelowej
      • Unikalna Cecha Produktu/Usługi (Unique Selling Point)
      • Kanały sprzedaży
      • Plan działania
    • Generowanie leadów sprzedażowych
      • Outbound
      • Inbound
    • Komunikacja z klientem
      • Automatyzacja i personalizacja komunikacji sprzedażowej
      • Wiadomości spontaniczne
      • Obiekcje i ich zbijanie
      • Radzenie sobie z trudnym klientem
      • Symulacja rozmowy
      • Cold calling
      • Ofertowanie
      • Negocjacje
      • Domykanie sprzedaży
    • Analiza danych sprzedażowych
  3. Dyskusja na temat przyszłości AI w sprzedaży
  4. Pytania i odpowiedzi