Pobierz kartę szkolenia
Sztuczna inteligencja wspiera procesy obsługi klienta
kod szkolenia: AI_CLT / PL AA 1dSzkolenie jest przeznaczone dla specjalistów z zakresu obsługi klientów i wszystkich osób zainteresowanych wykorzystaniem sztucznej inteligencji w tym obszarze.
Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat podstaw sztucznej inteligencji, zrozumieją korzyści wynikające ze wspierania obsługi klientów takimi narzędziami jak ChatGPT i nauczą się wykorzystywać te narzędzia w codziennej pracy związanej z obsługą klientów.
Brak wymagań w zakresie posiadania specjalistycznej wiedzy. Szkolenie jest skierowane do osób na różnych poziomach zaawansowania.
- Szkolenie: polski
- Sztuczna inteligencja i ChatGPT
- Wyjaśnienie kluczowych pojęć i przedstawienie narzędzi
- Korzyści
- Zagrożenia
- ChatGPT – pierwsze kroki
- ChatGPT trenerem obsługi obsługi klienta
- Podstawy profesjonalnej obsługi klienta
- Obsługa trudnych klientów
- Współpraca z klientem wewnętrznym
- Tworzenie skryptów obsługi klienta
- Ćwiczenia
- ChatGPT Twoim asystentem obsługi klienta
- Automatyzacja odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
- Wykorzystanie bazy wiedzy do automatyzacji odpowiedzi na pytania
- Generowanie spersonalizowanych odpowiedzi na wiadomości klientów
- Analiza feedbacku kandydata
- ChatGPT jako narzędzie analizy sentymentu i problemów klientów
- Zrozumienie i analiza opinii klientów
- Najważniejsze wskaźniki CX: NPS, Customer Effort, Advocacy Gap
- Wykorzystanie analizy sentymentu i problemów do poprawy obsługi klienta
- Zarządzanie feedbackiem klienta (closed feedback loop)
- Wykorzystywanie feedback klientów w innych obszarach działalności firmy
- Przyszłość rozwoju obsługi klienta w kontekście AI
- Pytania i odpowiedzi