Pobierz kartę szkolenia

Sztuczna inteligencja wspiera procesy obsługi klienta

kod szkolenia: AI_CLT / PL AA 1d

Pakiety e-learning

Termin

tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 1 dzień |  7h|  02.08
1 500,00 PLN + 23% VAT (1 845,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
1 300,00 PLN
czas trwania 1 dzień |  7h|  27.09
1 500,00 PLN + 23% VAT (1 845,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
1 300,00 PLN
czas trwania 1 dzień |  7h|  08.11
1 500,00 PLN + 23% VAT (1 845,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
1 300,00 PLN
1 500,00 PLN 1 845,00 PLN brutto

Szkolenie jest przeznaczone dla specjalistów z zakresu obsługi klientów i wszystkich osób zainteresowanych wykorzystaniem sztucznej inteligencji w tym obszarze.

Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat podstaw sztucznej inteligencji, zrozumieją korzyści wynikające ze wspierania obsługi klientów takimi narzędziami jak ChatGPT i nauczą się wykorzystywać te narzędzia w codziennej pracy związanej z obsługą klientów.

Brak wymagań w zakresie posiadania specjalistycznej wiedzy. Szkolenie jest skierowane do osób na różnych poziomach zaawansowania.

  • Szkolenie: polski
  1. Sztuczna inteligencja i ChatGPT
    • Wyjaśnienie kluczowych pojęć i przedstawienie narzędzi
    • Korzyści
    • Zagrożenia
    • ChatGPT – pierwsze kroki
  2. ChatGPT trenerem obsługi obsługi klienta
    • Podstawy profesjonalnej obsługi klienta
    • Obsługa trudnych klientów
    • Współpraca z klientem wewnętrznym
    • Tworzenie skryptów obsługi klienta
    • Ćwiczenia
  3. ChatGPT Twoim asystentem obsługi klienta
    • Automatyzacja odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
    • Wykorzystanie bazy wiedzy do automatyzacji odpowiedzi na pytania
    • Generowanie spersonalizowanych odpowiedzi na wiadomości klientów
    • Analiza feedbacku kandydata
  4. ChatGPT jako narzędzie analizy sentymentu i problemów klientów
    • Zrozumienie i analiza opinii klientów
    • Najważniejsze wskaźniki CX: NPS, Customer Effort, Advocacy Gap
    • Wykorzystanie analizy sentymentu i problemów do poprawy obsługi klienta
    • Zarządzanie feedbackiem klienta (closed feedback loop)
    • Wykorzystywanie feedback klientów w innych obszarach działalności firmy
  5. Przyszłość rozwoju obsługi klienta w kontekście AI
  6. Pytania i odpowiedzi