Kosztowne błędy rekrutacyjne, czyli jak przygotować skuteczną rekrutację
kod szkolenia: HR-PHR-R / Std_1dEfektywna selekcja potencjalnych pracowników to jedno z najważniejszych zadań przed jakim stoi dział personalny każdej firmy. Stosowanie skutecznych metod selekcji i wybór właściwych kandydatów do pracy jest bowiem kluczem do osiągnięcia przez organizację sukcesu oraz uzyskania przewagi konkurencyjnej. Efektywna selekcja kandydatów w procesie rekrutacji pozwoli pracownikom działu HR rozwinąć kluczowe umiejętności z zakresu wyboru najbardziej adekwatnych narzędzi selekcji, prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych oraz podejmowania decyzji o wyborze najlepszego kandydata.
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i dobrych praktyk, które chronią procesy rekrutacyjne przed kosztownymi błędami i zabezpieczają pracodawcę przed koniecznością przeprowadzania ponownej rekrutacji.
Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla osób odpowiedzialnych za planowanie i realizację procesów rekrutacyjnych. Z wiedzy zdobytej podczas szkolenia skorzystają również osoby rozstrzygające o budżetach związanych z rekrutacją pracowników.
Uczestnicy szkolenia zdobędą kluczowe umiejętności niezbędne do tworzenia efektywnych i optymalnych kosztowo strategii rekrutacyjnych, co przekłada się na lepsze wyniki firmy poprzez redukcję ryzyka zatrudnienia niewłaściwych osób i obniżenie związanych z tym kosztów. Dzięki praktycznej wiedzy na temat unikania powszechnych błędów w rekrutacji, zarówno rekruterzy, jak i decydenci budżetowi będą w stanie maksymalizować ROI procesów rekrutacyjnych.
Nie jest wymagane posiadanie specjalistycznej wiedzy technicznej. Szkolenie jest skierowane do osób na różnych poziomach zaawansowania.
- Szkolenie – język polski
- Materiały – język polski
- Jakie są rzeczywiste koszty procesu rekrutacyjnego.
- Ile kosztuje nieudana rekrutacja.
- Tworzenie strategii rekrutacyjnej odpornej na błędy.
- Prawdziwe przykłady kosztownych błędów rekrutacyjnych.
- Pytania i odpowiedzi