Pobierz kartę szkolenia

Kampanie reklamowe i montaż materiałów na potrzeby publikacji na TikToku

kod szkolenia: DM-SMM / RTT_1d

Kampanie reklamowe na TikToku to nie tylko kwestia umieszczenia reklamy. To sztuka zrozumienia dynamiki społeczności, kreatywnego podejścia do treści i wykorzystywania unikalnych narzędzi, jakie platforma oferuje. Nasze szkolenie nie tylko przedstawi zespołowi podstawy, ale również pokaże taktyki umożliwiające osiąganie maksymalnych rezultatów prowadzonych działań, a dzięki modułowi warsztatowemu umożliwi przećwiczenie nowych umiejętności w praktyce.

Szkolenie obejmuje przede wszystkim praktyczne wskazówki, studia przypadków, a także dostęp do najnowszych trendów, aby zaraz po szkoleniu grupa mogła skutecznie zaimplementować swoje nowo zdobyte umiejętności w prowadzeniu kampanii reklamowych.

W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym. W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym.

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Specjalistów ds. marketingu i digital marketingu.
  • Zespołów odpowiedzialnych za kampanie reklamowe i performance marketing.
  • Twórców treści i social media managerów.
  • Osób zajmujących się wideo marketingiem i produkcją treści wideo.
  • Firm i marek, które chcą skutecznie wykorzystać TikTok do promocji.
  • Zrozumienie specyfiki TikToka jako platformy reklamowej i jej algorytmów.
  • Znajomość skutecznych metod targetowania i optymalizacji kampanii.
  • Umiejętność tworzenia efektywnych treści reklamowych zgodnych z trendami.
  • Praktyczna nauka montażu wideo przy użyciu popularnych narzędzi.
  • Umiejętność planowania i realizacji kampanii reklamowych krok po kroku.
  • Analiza case studies i poznanie najlepszych praktyk rynkowych.

1. Wprowadzenie do reklamy na Tik Toku

  • TikTok – charakterystyka serwisu i grup docelowych.
  • Najważniejsze ograniczenia regulaminowe na TikToku.
  • Dwa modele kupowania reklam.

2. Menedżer reklam

  • Poruszanie się po Menedżerze Reklam na Tik Toku – krok po kroku.
  • Najważniejsze ustawienia.
  • Zarządzanie Menedżerem reklam

3. Tworzenie kampanii krok po kroku

  • Wybór celu reklamowowych.
  • Typy reklam na TikToku.
  • Podstawy targetowania reklam na TikToku – warsztat.

4. Cechy skutecznych kreacji reklamowych

  • 5 kluczowych zasad tworzenia materiałów reklamowych na Tik Toku.
  • Podglądanie reklam konkurencji.
  • Case study skutecznych kampanii reklamowych i pokazanie aktualnych trendów na platformie.
  • Wskazówki dotyczące optymalizacji wideo.

5. Analizowanie i optymalizowanie kampanii

  • Niestandardowe taktyki targetowania odbiorców.
  • Analizowanie skuteczności kampanii.
  • Sesja Q&A dotycząca reklam.

6. Wprowadzenie do montowania filmów na TikToka

  • Przegląd aplikacji: CapCut, VN Video Eitor, Light Tricks, Canva, InShot, Kapwing.
  • Podstawowe funkcje związane z montażem.
  • Ćwiczenie praktyczne – praca w parach: nagrywanie i prosty montaż wideo.
  • Omówienie efektów pracy, wskazówki trenera.

7. Od scenariusza do filmu na TikToka

  • Na co zwrócić uwagę, przygotowując scenariusz filmu na TikToka?
  • Ideacja – ćwiczenie indywidualne z generowania pomysłów na filmy.
  • Praca w grupach – tworzenie scenariuszy filmów i zaplanowanie planu filmowego.
  • Nagrywanie i montaż pod okiem trenera. Omówienie efektów pracy.

Nie jest wymagane specjalne przygotowanie uczestników.

Szkolenie: polski
Materiały: polski