Kampanie reklamowe i montaż materiałów na potrzeby publikacji na TikToku
kod szkolenia: DM-SMM / RTT_1d
Kampanie reklamowe na TikToku to nie tylko kwestia umieszczenia reklamy. To sztuka zrozumienia dynamiki społeczności, kreatywnego podejścia do treści i wykorzystywania unikalnych narzędzi, jakie platforma oferuje. Nasze szkolenie nie tylko przedstawi zespołowi podstawy, ale również pokaże taktyki umożliwiające osiąganie maksymalnych rezultatów prowadzonych działań, a dzięki modułowi warsztatowemu umożliwi przećwiczenie nowych umiejętności w praktyce.
Szkolenie obejmuje przede wszystkim praktyczne wskazówki, studia przypadków, a także dostęp do najnowszych trendów, aby zaraz po szkoleniu grupa mogła skutecznie zaimplementować swoje nowo zdobyte umiejętności w prowadzeniu kampanii reklamowych.
Szkolenie przeznaczone jest dla:
- Specjalistów ds. marketingu i digital marketingu.
- Zespołów odpowiedzialnych za kampanie reklamowe i performance marketing.
- Twórców treści i social media managerów.
- Osób zajmujących się wideo marketingiem i produkcją treści wideo.
- Firm i marek, które chcą skutecznie wykorzystać TikTok do promocji.
- Zrozumienie specyfiki TikToka jako platformy reklamowej i jej algorytmów.
- Znajomość skutecznych metod targetowania i optymalizacji kampanii.
- Umiejętność tworzenia efektywnych treści reklamowych zgodnych z trendami.
- Praktyczna nauka montażu wideo przy użyciu popularnych narzędzi.
- Umiejętność planowania i realizacji kampanii reklamowych krok po kroku.
- Analiza case studies i poznanie najlepszych praktyk rynkowych.
1. Wprowadzenie do reklamy na Tik Toku
- TikTok – charakterystyka serwisu i grup docelowych.
- Najważniejsze ograniczenia regulaminowe na TikToku.
- Dwa modele kupowania reklam.
2. Menedżer reklam
- Poruszanie się po Menedżerze Reklam na Tik Toku – krok po kroku.
- Najważniejsze ustawienia.
- Zarządzanie Menedżerem reklam
3. Tworzenie kampanii krok po kroku
- Wybór celu reklamowowych.
- Typy reklam na TikToku.
- Podstawy targetowania reklam na TikToku – warsztat.
4. Cechy skutecznych kreacji reklamowych
- 5 kluczowych zasad tworzenia materiałów reklamowych na Tik Toku.
- Podglądanie reklam konkurencji.
- Case study skutecznych kampanii reklamowych i pokazanie aktualnych trendów na platformie.
- Wskazówki dotyczące optymalizacji wideo.
5. Analizowanie i optymalizowanie kampanii
- Niestandardowe taktyki targetowania odbiorców.
- Analizowanie skuteczności kampanii.
- Sesja Q&A dotycząca reklam.
6. Wprowadzenie do montowania filmów na TikToka
- Przegląd aplikacji: CapCut, VN Video Eitor, Light Tricks, Canva, InShot, Kapwing.
- Podstawowe funkcje związane z montażem.
- Ćwiczenie praktyczne – praca w parach: nagrywanie i prosty montaż wideo.
- Omówienie efektów pracy, wskazówki trenera.
7. Od scenariusza do filmu na TikToka
- Na co zwrócić uwagę, przygotowując scenariusz filmu na TikToka?
- Ideacja – ćwiczenie indywidualne z generowania pomysłów na filmy.
- Praca w grupach – tworzenie scenariuszy filmów i zaplanowanie planu filmowego.
- Nagrywanie i montaż pod okiem trenera. Omówienie efektów pracy.
Nie jest wymagane specjalne przygotowanie uczestników.
Szkolenie: polski
Materiały: polski