Zapytaj o termin
Zapytaj o tryb szkolenia
Lokalizacja | Termin | Cena | Wybierz | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
|
||
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia |
|
-
Liczba miejsc (dostępnych: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Liczba miejsc xxxxxxxxxx
Żeby dowiedzieć się, czy dane szkolenie będzie realizowane stacjonarnie skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub zadaj pytanie przez Formularz kontaktowy
„Jeśli nie musiałbym chodzić na zebrania, lubiłbym moją pracę o wiele bardziej”. To uwaga, jaką słyszałem z ust wielu menedżerów, z którymi przez lata pracowałem. Wydawało mi się to zrozumiałe, nawet zabawne, lecz w końcu doszedłem do wniosku, że właściwie to dość smutny komentarz o stanie kultury biznesu. Wyobraź sobie chirurga, który przed operacją mówi do pielęgniarki: „Tak naprawdę, to gdybym nie musiał operować ludzi, ta praca nawet by mi się podobała”. Albo dyrygenta orkiestry symfonicznej przygotowującego się do koncertu: „Gdyby nie te koncerty, bardziej podobałoby mi się to, co robię”. Albo choćby zawodowego koszykarza: „Uwielbiałbym swoją pracę, gdybym nie musiał brać udziału w meczach”. Absurdalne, prawda?”
Patrick Lencioni
Celem szkolenia jest:
- Przekazać wiedzę na temat prostych i dostępnych metod, które pozytywnie odmienią podejście do spotkań oraz sprawią, że uczestnicy sami będą potrafili organizować i prowadzić angażujące spotkania.
- Nauczyć zasad, narzędzi i metod skutecznego prowadzenia i moderowania angażujących spotkań.
- Zidentyfikować i skorygować złe nawyki i praktyki, które powodują, że źle organizują bądź nieefektywnie uczestniczą w spotkaniach.
Warsztat rekomendowany menedżerom i team leaderom. Szkolenie polecamy także wszystkim osobom, którym umiejętność prowadzenia spotkań towarzyszy w codziennej pracy oraz życiu.
Po ukończeniu zajęć uczestnik:
- Potrafi wyeliminować czynniki obniżające efektywność i zaangażowanie uczestników spotkań.
- Wie jak przygotować przestrzeń w sali oraz jak sprostać wymaganiom wobec słuchaczy.
- Potrafi stosować Model Naturalnego Planowania i odpowiednio dopasować strukturę spotkania.
- Zna metody aktywizacji oraz dopasowania się do indywidualnych możliwości i preferencji uczestników.
- Potrafi wyznaczać odpowiednie role poszczególnym słuchaczom spotkania.
- Potrafi zastosować adekwatne metody moderacji, prowadzenia dyskusji i prezentacji.
Nie jest wymagane.
- Szkolenie: polski
- Materiały: polski
- Co zabija efektywność i kreatywność podczas spotkań
- Wpływ warunków miejsca na przebieg spotkania.
- Czynniki wpływające na zaangażowanie i motywację uczestników.
- Błąd Power Pointa.
- Błąd chaosu strukturalnego.
- Sposoby i narzędzia prowadzenie spotkań, dyskusji i rozmów w zespole jako sposób na budowanie zaangażowania.
- Narzędzia strukturyzujące spotkanie
- Jak cel wpływa na wybór struktury spotkania?
- Uniwersalne ramy spotkań i tworzenie agendy.
- Elementy Modelu Naturalnego Planowania (MNP).
- Zasady moderowania spotkania wg MNP.
- Spotkania prezentacyjne i charakterystyczne dla nich narzędzia (4P, Piramida Argumentów, model indukcyjny, model dedukcyjny).
- Spotkania typu problem discussion i charakterystyczne dla nich narzędzia (style prowadzenia dyskusji, narzędzia analityczne typu Diagram Ishikawy).
- Spotkania typu problem solving i narzędzia charakterystyczne dla nich (Burza Mózgów, Kapelusze De Bono, Mapy Myśli).
- Role podczas spotkania i narzędzia porządkowania
- Wyznaczenie warunków uczestnictwa i warunków wstępu na spotkanie.
- Organizator spotkania i jego obowiązki.
- Moderator spotkania i jego uprawnienia.
- Osoba odpowiedzialna za notatki i raporty.
- Checklisty.
- Kontrakt z uczestnikami i zasady uczestnictwa.
- Przyjazny czas spotkania.
- Aktywizacja intelektualna uczestników
- Warunki, w jakich mózg pracuje na pełnych obrotach.
- Użycie postitów.
- Praca w podgrupach.
- Zastosowanie gier i zadań.
- Ćwiczenia fizyczne.
- Energizery i humor.
- Wyznaczanie przerw.
- Użycie flipcharta.
- Sztuka indywidualnego przemawiania podczas spotkań
- Jak argumentować obrazowo?
- W jaki sposób użyć metafory, aby zwiększyć siłę perswazji?
- Użycie języka operacyjnego.
- Tworzenie pozytywnie oddziałujących tekstów w przestrzeni GÓRA-DÓŁ.
- Podsumowanie i plan wdrożenia nowej wiedzy
- Podsumowanie kluczowych elementów warsztatu.
- Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy.
- Wpływ warunków miejsca na przebieg spotkania.
- Czynniki wpływające na zaangażowanie i motywację uczestników.
- Błąd Power Pointa.
- Błąd chaosu strukturalnego.
- Sposoby i narzędzia prowadzenie spotkań, dyskusji i rozmów w zespole jako sposób na budowanie zaangażowania.
- Jak cel wpływa na wybór struktury spotkania?
- Uniwersalne ramy spotkań i tworzenie agendy.
- Elementy Modelu Naturalnego Planowania (MNP).
- Zasady moderowania spotkania wg MNP.
- Spotkania prezentacyjne i charakterystyczne dla nich narzędzia (4P, Piramida Argumentów, model indukcyjny, model dedukcyjny).
- Spotkania typu problem discussion i charakterystyczne dla nich narzędzia (style prowadzenia dyskusji, narzędzia analityczne typu Diagram Ishikawy).
- Spotkania typu problem solving i narzędzia charakterystyczne dla nich (Burza Mózgów, Kapelusze De Bono, Mapy Myśli).
- Wyznaczenie warunków uczestnictwa i warunków wstępu na spotkanie.
- Organizator spotkania i jego obowiązki.
- Moderator spotkania i jego uprawnienia.
- Osoba odpowiedzialna za notatki i raporty.
- Checklisty.
- Kontrakt z uczestnikami i zasady uczestnictwa.
- Przyjazny czas spotkania.
- Warunki, w jakich mózg pracuje na pełnych obrotach.
- Użycie postitów.
- Praca w podgrupach.
- Zastosowanie gier i zadań.
- Ćwiczenia fizyczne.
- Energizery i humor.
- Wyznaczanie przerw.
- Użycie flipcharta.
- Jak argumentować obrazowo?
- W jaki sposób użyć metafory, aby zwiększyć siłę perswazji?
- Użycie języka operacyjnego.
- Tworzenie pozytywnie oddziałujących tekstów w przestrzeni GÓRA-DÓŁ.
- Podsumowanie kluczowych elementów warsztatu.
- Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy.
Basic
Kod szkolenia: Prezentac2