Pobierz kartę szkolenia

Bezpieczeństwo w pracy biurowej

kod szkolenia: BEZ_OFF / PL AA 3,5h

Pakiety e-learning

  • Kurs o zagrożeniach związanych z pracą w Internecie i o tym jak tych zagrożeń unikać.
  • Uczestnicy dowiedzą się o zagrożeniach w MS Office, czyli co może wyciec z firmy w dokumentach. Nauczą się usuwać z plików programów MS Office informacje osobiste i właściwości pliku. Poznają też sposoby zabezpieczania plików hasłem i blokowania edycji wybranych obszarów w dokumentach Worda i w arkuszach Excela.
Termin

tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 1 dzień |  3h|  12.07
500,00 PLN + 23% VAT (615,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
500,00 PLN
czas trwania 1 dzień |  3h|  07.08
500,00 PLN + 23% VAT (615,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
500,00 PLN
czas trwania 1 dzień |  3h|  11.09
500,00 PLN + 23% VAT (615,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
500,00 PLN
czas trwania 1 dzień |  3h|  09.10
500,00 PLN + 23% VAT (615,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
500,00 PLN
czas trwania 1 dzień |  3h|  06.11
500,00 PLN + 23% VAT (615,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
500,00 PLN
czas trwania 1 dzień |  3h|  11.12
500,00 PLN + 23% VAT (615,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
500,00 PLN
500,00 PLN 615,00 PLN brutto

Dla pracowników biurowych pragnących zwiększyć swój poziom świadomości na temat zagrożeń bezpieczeństwa, związanych z codziennymi zadaniami wykonywanymi na MS Excel, MS Word i MS PowerPoint, oraz chcących uniknąć problemów z wyciekami danych.

  • Kurs dostępny dla pracowników „od ręki” – bez konieczności szukania dostawcy, rezerwowania terminów itp.
  • Nie ma konieczności zbierania grupy pracowników w jednej chwili
  • Jednolity przekaz informacji, skierowany do dla wszystkich pracowników – uczestników szkolenia
  • Możliwość kontroli postępów, gdy szkolenie odbywa się na platformie e-learningowej

podstawowa zajomość MS Office

język polski

  1. Zagrożenia w sieci
  2. Jak się chronić?
  3. Zasady tworzenia haseł
  4. Zanim wyślesz plik – inspekcja dokumentu w MS Excel i Word
  5. Zanim wyślesz plik – inspekcja dokumentu w MS MS PowerPoint
  6. Co może wyciec z firmy? Osadzanie wykresów, tabel i obrazów w MS PowerPoint
  7. Co może wyciec z firmy? Osadzanie wykresów, tabel i obrazów w MS Word
  8. Co może wyciec z firmy? Osadzanie filmów
  9. Hasła w plikach MS Office
  10. Zabezpieczenie arkusza lub tabeli w MS Excel
  11. MS Excel – listy rozwijane w tabelkach 
  12. Zabezpieczanie obszarów w MS Office