Pobierz kartę szkolenia
Bezpieczeństwo w pracy biurowej
kod szkolenia: BEZ_OFF / PL AA 3,5h- Kurs o zagrożeniach związanych z pracą w Internecie i o tym jak tych zagrożeń unikać.
- Uczestnicy dowiedzą się o zagrożeniach w MS Office, czyli co może wyciec z firmy w dokumentach. Nauczą się usuwać z plików programów MS Office informacje osobiste i właściwości pliku. Poznają też sposoby zabezpieczania plików hasłem i blokowania edycji wybranych obszarów w dokumentach Worda i w arkuszach Excela.
Dla pracowników biurowych pragnących zwiększyć swój poziom świadomości na temat zagrożeń bezpieczeństwa, związanych z codziennymi zadaniami wykonywanymi na MS Excel, MS Word i MS PowerPoint, oraz chcących uniknąć problemów z wyciekami danych.
- Kurs dostępny dla pracowników „od ręki” – bez konieczności szukania dostawcy, rezerwowania terminów itp.
- Nie ma konieczności zbierania grupy pracowników w jednej chwili
- Jednolity przekaz informacji, skierowany do dla wszystkich pracowników – uczestników szkolenia
- Możliwość kontroli postępów, gdy szkolenie odbywa się na platformie e-learningowej
podstawowa zajomość MS Office
język polski
- Zagrożenia w sieci
- Jak się chronić?
- Zasady tworzenia haseł
- Zanim wyślesz plik – inspekcja dokumentu w MS Excel i Word
- Zanim wyślesz plik – inspekcja dokumentu w MS MS PowerPoint
- Co może wyciec z firmy? Osadzanie wykresów, tabel i obrazów w MS PowerPoint
- Co może wyciec z firmy? Osadzanie wykresów, tabel i obrazów w MS Word
- Co może wyciec z firmy? Osadzanie filmów
- Hasła w plikach MS Office
- Zabezpieczenie arkusza lub tabeli w MS Excel
- MS Excel – listy rozwijane w tabelkach
- Zabezpieczanie obszarów w MS Office