Szkolenie jest skierowane do:
- Rozpoczynających pracę z GOOGLE SHETS i chcących szybko nauczyć się jego podstaw.
- Pracowników biurowych, którzy chcą usprawnić tworzenie i edycję arkuszy i poznać niezbędne narzędzia i funkcje GOOGLE SHEETS.
- Osób z samodzielnym doświadczeniem – chcących ugruntować swoją wiedzę i poznać kluczowe narzędzia w usystematyzowany sposób.
- Zwiększenie efektywności pracy: Poznanie narzędzi automatyzujących procesy i przyspieszających działania.
- Profesjonalna wizualizacja danych: Umiejętność tworzenia wykresów i stosowania formatowania w celu lepszego prezentowania wyników.
- Zapobieganie błędom: Zrozumienie typowych problemów z danymi i poznanie sposobów ich unikania.
- Usystematyzowanie wiedzy: Zdobycie dobrych nawyków i praktyk, które ułatwiają pracę z arkuszami kalkulacyjnymi.
- Wykorzystanie funkcji: Umiejętność pracy z wbudowanymi funkcjami, które skracają czas realizacji zadań
- Aplikacje Google
- Mój dysk i jego interfejs
- Arkusze i ich interfejs
- Praca z plikami na moim dysku
- Przesyłanie plików
- Usuwanie plików i przywracanie z kosza
- Synchronizacja
- Udostępnianie i kopiowanie plików
- Dodawanie komentarzy
- Nowy plik – praca z Arkuszem
- Nowy pusty Arkusz
- Konwersja plików Excel na Google Sheets
- Zapis
- Autozapis
- Zmiana nazwy i położenia pliku
- Formaty liczbowe komórek (liczbowy, walutowy, daty i czasu, procentowy)
- Wygląd i ustawienia formatów w komórkach (czcionka, wyrównania, scalanie)
- Praca z danymi w komórce
- Typy danych
- Wprowadzanie i edycja
- Kopiowanie przenoszenie
- Malarz formatów
- Sortowanie
- Filtry danych
- Tworzenie i używanie formuł
- Operatory matematyczne i tekstowe
- Adresy względne, bezwzględne i mieszane
- Kopiowanie formuł
- Podstawowe funkcje
- SUMA
- MIN
- MAX
- MAX.K
- MIN.K
- ŚREDNIA
- ILE.LICZB
- ILE.NIEPUSTYCH
- LICZ.PUSTE
- Wprowadzenie do wykresów
- Drukowanie arkusza
- Zapis na dysku w formacie Excela
Sprawne poruszanie się w środowisku MS Windows i Internecie.
Polski
