Pobierz kartę szkolenia

Prosty język w komunikacji z klientami

kod szkolenia: HR-PW-A / Std

Pakiety e-learning

Odkryj klucz do pozytywnej zmiany w biznesie! Warsztat polecamy wszystkim, którzy na co dzień mają bezpośredni kontakt z klientami oraz tworzą specjalistyczną dokumentację, np. regulaminy czy instrukcje. Na szkoleniu zdobędą praktyczne umiejętności upraszczania komunikacji ustnej i pisemnej. W rezultacie zapewni to wzrost pozytywnego doświadczenia klienta w kontakcie z firmą oraz wyróżni markę na tle konkurencji. Zapraszamy!

training assurance
W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym. W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym.
950,00 PLN 1 168,50 PLN brutto

Szkolenie przeznaczone dla osób, które zainteresowane są zdobyciem umiejętności prostej komunikacji z klientami.

  • Opanowanie sztuki upraszczania komunikacji, zarówno ustnej, jak i pisemnej: nauczysz się przekazywać złożone treści w sposób klarowny i zrozumiały, co bezpośrednio przełoży się na pozytywne doświadczenia klienta.
  • Wzrost pozytywnego doświadczenia klienta: Szkolenie pomoże Ci stworzyć atmosferę, w której klient nie tylko znajdzie to, czego szuka, ale także poczuje się doceniony i zrozumiany. To kluczowy element budowania lojalności i pozytywnego wizerunku marki.

  • Każdy szczegół ma znaczenie w świecie biznesu. Szkolenie pokaże Ci, jak sprawić, aby Twoja firma wyłoniła się jako lider, dzięki doskonałej komunikacji. Wyróżnisz się spośród konkurencji i zbudujesz markę, która zapisze się w pamięci klientów.

Szkolenie nie wymaga wcześniejszego przygotowania.

  • Szkolenie – język polski
  • Materiały – język polski

1. Wprowadzenie do tematu uproszczonej komunikacji z klientami

  • Czego oczekują od nas klienci, kontaktując się z nami
  • Zasady skutecznej komunikacji międzyludzkiej
  • Zalety prostego języka w komunikacji
  • Co tracimy, kiedy nie stosujemy prostej i zrozumiałej komunikacj

2. Zapoznanie się z szczegółowymi informacjami dot. prostego języka

  • Co to jest i skąd się wziął prosty język
  • Zasady prostego języka
  • Best practices – jak to robią najlepsi na rynku

3. Prosty język w praktyce

  • Narzędzia do upraszczania komunikacji
  • Kultura języka oparciem w stosowaniu klarownej komunikacji (jak zwracać się do odbiorcy, jak rozpoczynać wiadomości, kiedy stosujemy wielką literę, etc.)
  • Ćwiczenia praktyczne, w których będziemy doskonalić stosowanie prostego języka