Pobierz kartę szkolenia

Office 365 - Komunikacja zespołowa

kod szkolenia: O365_01 / PL AA 1d

MS Teams

Jeżeli pracujesz w zespole, nieważne czy dużym czy nawet dwuosobowym, na pewno używasz narzędzi, które umożliwiają komunikację, wymianę dokumentów, plików i tym podobnych elementów. Ms Teams jest czymś co zbierze Twoje rozporoszone po różnych aplikacjach informacje w jednym spójnym miejscu, umożliwi/usprawni komunikacje pomiędzy pracownikami zajmującymi się danym zagadnieniem.

Outlook Web App – firmowa poczta

Każdy ma dostęp do poczty czy to firmowej czy prywatnej. Nam chodzi o to, aby uczestnik potrafił wykorzystać potencjał Outlook jak najlepiej. Masz w poczcie śmietnik z mailami? Masz problem z dostępem do poczty, bo akurat komputer został w domu czy firmie? Pokażemy Ci jak posprzątać, zarządzać, zoptymalizować używanie poczty, zobaczysz jak łatwo korzysta się z webowej wersji Outlooka. Wystarczy tylko przeglądarka.

Yammer – firmowy portal społeczności

Dobra komunikacja to podstawa wydajnej i bezproblemowej pracy w każdej, dużej czy małej, firmie. Potrzebujecie platformy komunikacyjnej – takiego firmowego Facebooka? Yammer pozwala na udostępnianie treści i współpracę w wewnętrznej sieci współpracowników, zbieranie informacji oraz dzielenie się nią z innymi.

training assurance
promocja
Termin
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 1 dzień |  7h|  12.11
700,00 PLN + 23% VAT (861,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
700,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 1 dzień |  7h|  09.12
700,00 PLN + 23% VAT (861,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
700,00 PLN
800,00 PLN 984,00 PLN brutto

Szkolenie skierowane do osób, które korzystają z rozwiązań platformy Microsoft Office 365 Online i pragną poznać możliwości wykorzystania jej funkcjonalności w mobilnym trybie pracy a w szczególności poznać możliwości jakie daje chmura w zakresie komunikacji.

  • Nabycie umiejętności wykorzystania narzędzi dostępnych na platformie Office 365 Online do swobodnego kontaktu z innymi użytkownikami chmury.
  • Zwiększenie możliwości komunikacji i wymiany informacji pomiędzy pracownikami
  • Podniesienie efektywności pracy zdalnej i grupowej na dokumentami w firmie.

Dobra znajomość obsługi komputera, znajomość Microsoft Office oraz bezproblemowe posługiwanie się przeglądarką internetową.

Metody szkoelnia:

Podczas szkolenia omawiane są możliwości wykorzystania aplikacji w pracach firmy. Po części teoretycznej następuje implementacja rozwiązań w środowisku laboratoryjnym. Na koniec każdego tematu omawiane jest w ramach „case study” wykorzystania w danej firmie.

  • Szkolenie: polski
  1. MS Teams
    • Omówienie interfejsu aplikacji
    • Tworzenie i zarządzanie zespołami
      • Tworzenie zespołów
      • Tworzenie kanałów
      • Zarządzanie zespołami i kanałami
      • Zarządzanie uprawnieniami
    • Komunikacja z członkami zespołów
      • Konwersacje w kanałach
      • Prywatne czaty
      • Dodatki do wiadomości
    • Praca na plikach
      • Tworzenie i dodawanie plików
      • Zarządzanie plikami
      • Edytowanie dokumentów
    • Spotkania i rozmowy
      • Planowanie spotkań
      • Rozmowy audio/wideo
      • Nagrywanie spotkań
    • Aktywności i dodatki
      • Obserwowanie aktywności
      • Korzystanie z poleceń i pola wyszukiwania
      • Korzystanie z botów
    • Powiązania z innymi aplikacjami Office 365
      • SharePoint
      • Outlook
      • Planner
      • OneNote
    • Jeżeli pracujesz w zespole, nieważne czy dużym czy nawet dwuosobowym, na pewno używasz narzędzi, które umożliwiają komunikację, wymianę dokumentów, plików i tym podobnych elementów. Ms Teams jest czymś co zbierze Twoje rozporoszone po różnych aplikacjach informacje w jednym spójnym miejscu.
  2. Outlook Web App – firmowa poczta
    • Poczta
      • Tworzenie wiadomości do jednego i wielu adresatów
      • Kategorie
      • Flagowanie wiadomości
      • Sortowanie
      • Widoki
      • Wyszukiwanie
      • Autoodpowiedzi
    • Kalendarz
      • Tworzenie i usuwanie wydarzenia
      • Zaznaczanie zajętości
      • Kategoryzowanie wydarzeń
      • Przypomnienia
      • Spotkania. Zaproszenie osób na spotkanie – asystent planowania
    • Kontakty
      • Korzystanie z globalnej książki adresowej
      • Tworzenie i usuwanie kontaktów
      • Tworzenie grup kontaktów
    • Zadania
      • Tworzenie zadań własnych
      • Kategoryzowanie zadań
      • Uzupełnianie informacji i stanu zaawansowania zadania
    • Profesjonalne zarządzanie wiadomościami i wykorzystywanie kontaktów usprawni komunikowanie się przy wykorzystywaniu poczty firmowej. Poprawne korzystanie z kalendarza i zadań przez pracowników, pozwoli na dogodne planowanie dnia i oszczędność czasu podczas wykonywanych obowiązków.
  3. Yammer – firmowy portal społeczności
    • Praca z grupami
      • Wyszukiwani istniejących grup
      • Tworzenie nowej grupy
      • Typ grupy
      • Zaproszenie osób do grupy
    • Publikacja informacji
      • Konwersacje
      • Przekazywanie plików
      • Śledzenie wątków
    • Dobra komunikacja to podstawa wydajnej i bezproblemowej pracy w każdej, dużej czy małej, firmie.. Yammer pozwala na udostępnianie treści i współpracę w wewnętrznej sieci współpracowników. Pełna integracja z resztą usług pakietu Office – wszystko to w formie przystępnego portalu społecznościowego, który umożliwia tworzenie grup zawierających elastyczny i otwarty obszar roboczy usprawniający znacznie pracę