Office 365 - Komunikacja zespołowa
kod szkolenia: O365_01 / PL AA 1dMS Teams
Jeżeli pracujesz w zespole, nieważne czy dużym czy nawet dwuosobowym, na pewno używasz narzędzi, które umożliwiają komunikację, wymianę dokumentów, plików i tym podobnych elementów. Ms Teams jest czymś co zbierze Twoje rozporoszone po różnych aplikacjach informacje w jednym spójnym miejscu, umożliwi/usprawni komunikacje pomiędzy pracownikami zajmującymi się danym zagadnieniem.
Outlook Web App – firmowa poczta
Każdy ma dostęp do poczty czy to firmowej czy prywatnej. Nam chodzi o to, aby uczestnik potrafił wykorzystać potencjał Outlook jak najlepiej. Masz w poczcie śmietnik z mailami? Masz problem z dostępem do poczty, bo akurat komputer został w domu czy firmie? Pokażemy Ci jak posprzątać, zarządzać, zoptymalizować używanie poczty, zobaczysz jak łatwo korzysta się z webowej wersji Outlooka. Wystarczy tylko przeglądarka.
Yammer – firmowy portal społeczności
Dobra komunikacja to podstawa wydajnej i bezproblemowej pracy w każdej, dużej czy małej, firmie. Potrzebujecie platformy komunikacyjnej – takiego firmowego Facebooka? Yammer pozwala na udostępnianie treści i współpracę w wewnętrznej sieci współpracowników, zbieranie informacji oraz dzielenie się nią z innymi.
Szkolenie skierowane do osób, które korzystają z rozwiązań platformy Microsoft Office 365 Online i pragną poznać możliwości wykorzystania jej funkcjonalności w mobilnym trybie pracy a w szczególności poznać możliwości jakie daje chmura w zakresie komunikacji.
- Nabycie umiejętności wykorzystania narzędzi dostępnych na platformie Office 365 Online do swobodnego kontaktu z innymi użytkownikami chmury.
- Zwiększenie możliwości komunikacji i wymiany informacji pomiędzy pracownikami
- Podniesienie efektywności pracy zdalnej i grupowej na dokumentami w firmie.
Dobra znajomość obsługi komputera, znajomość Microsoft Office oraz bezproblemowe posługiwanie się przeglądarką internetową.
Metody szkoelnia:
Podczas szkolenia omawiane są możliwości wykorzystania aplikacji w pracach firmy. Po części teoretycznej następuje implementacja rozwiązań w środowisku laboratoryjnym. Na koniec każdego tematu omawiane jest w ramach „case study” wykorzystania w danej firmie.
- Szkolenie: polski
- MS Teams
- Omówienie interfejsu aplikacji
- Tworzenie i zarządzanie zespołami
- Tworzenie zespołów
- Tworzenie kanałów
- Zarządzanie zespołami i kanałami
- Zarządzanie uprawnieniami
- Komunikacja z członkami zespołów
- Konwersacje w kanałach
- Prywatne czaty
- Dodatki do wiadomości
- Praca na plikach
- Tworzenie i dodawanie plików
- Zarządzanie plikami
- Edytowanie dokumentów
- Spotkania i rozmowy
- Planowanie spotkań
- Rozmowy audio/wideo
- Nagrywanie spotkań
- Aktywności i dodatki
- Obserwowanie aktywności
- Korzystanie z poleceń i pola wyszukiwania
- Korzystanie z botów
- Powiązania z innymi aplikacjami Office 365
- SharePoint
- Outlook
- Planner
- OneNote
- Jeżeli pracujesz w zespole, nieważne czy dużym czy nawet dwuosobowym, na pewno używasz narzędzi, które umożliwiają komunikację, wymianę dokumentów, plików i tym podobnych elementów. Ms Teams jest czymś co zbierze Twoje rozporoszone po różnych aplikacjach informacje w jednym spójnym miejscu.
- Outlook Web App – firmowa poczta
- Poczta
- Tworzenie wiadomości do jednego i wielu adresatów
- Kategorie
- Flagowanie wiadomości
- Sortowanie
- Widoki
- Wyszukiwanie
- Autoodpowiedzi
- Kalendarz
- Tworzenie i usuwanie wydarzenia
- Zaznaczanie zajętości
- Kategoryzowanie wydarzeń
- Przypomnienia
- Spotkania. Zaproszenie osób na spotkanie – asystent planowania
- Kontakty
- Korzystanie z globalnej książki adresowej
- Tworzenie i usuwanie kontaktów
- Tworzenie grup kontaktów
- Zadania
- Tworzenie zadań własnych
- Kategoryzowanie zadań
- Uzupełnianie informacji i stanu zaawansowania zadania
- Profesjonalne zarządzanie wiadomościami i wykorzystywanie kontaktów usprawni komunikowanie się przy wykorzystywaniu poczty firmowej. Poprawne korzystanie z kalendarza i zadań przez pracowników, pozwoli na dogodne planowanie dnia i oszczędność czasu podczas wykonywanych obowiązków.
- Poczta
- Yammer – firmowy portal społeczności
- Praca z grupami
- Wyszukiwani istniejących grup
- Tworzenie nowej grupy
- Typ grupy
- Zaproszenie osób do grupy
- Publikacja informacji
- Konwersacje
- Przekazywanie plików
- Śledzenie wątków
- Dobra komunikacja to podstawa wydajnej i bezproblemowej pracy w każdej, dużej czy małej, firmie.. Yammer pozwala na udostępnianie treści i współpracę w wewnętrznej sieci współpracowników. Pełna integracja z resztą usług pakietu Office – wszystko to w formie przystępnego portalu społecznościowego, który umożliwia tworzenie grup zawierających elastyczny i otwarty obszar roboczy usprawniający znacznie pracę
- Praca z grupami