Twoja przygoda z Altkom Akademią rozpocznie się od kontaktu z nami.
Prowadzimy rekrutację, koordynujemy proces zatrudnienia, bierzemy udział w ocenie pracowników, służymy wsparciem w kwestiach kadrowych i dbamy o dobrą atmosferę w pracy.
Wspierając rozwój naszej firmy, poszukujemy wybitnych specjalistów, wyszukujemy talenty, które później wspieramy, aby razem odnosić sukcesy biznesowe.
Proces rekrutacji
Proces rekrutacji zazwyczaj zamykamy w 6 krokach.
Może się jednak różnić w zależności od stanowiska np. może być uzupełniony o sesję Assessment Centre (szczególnie przy stanowiskach handlowychh i managerskich), o testy psychologiczne lub inne zadania.
Zazwyczaj, przynajmniej jeden z etapów odbywa się zdalnie.
Podczas rekrutacji stawiamy na dobrą atmosferę i otwartość!
Zobacz – jak przebiega rekrutacja ->
aplikacja online
selekcja zgłoszeń
rozmowa z działem HR
weryfikacja umiejętności
rozmowa z potencjalnym przełożonym
decyzja o zatrudnieniu
Oferty Pracy
Recepcjonista / Recepcjonistka
Opis stanowiskaJesteśmy liderem branży szkoleniowej w Polsce i nieustannie, dynamicznie się rozwijamy. Mamy wysokie oczekiwania i ambitne cele, zdobywamy rynki zagraniczne. Zatrudniamy największy w Polsce zespół trenerów i wykładowców. Wierzymy, że elastycznością i profesjonalizmem możemy wpływać na wzrost skuteczności naszych działań. Zespół pracowników firmy i wzajemne wsparcie, sprawiają, że codzienna praca jest inspirująca i daje wiele satysfakcji.
Szukamy osoby, która swoją postawą, kompetencjami oraz podejściem będzie razem z nami tworzyła nową rzeczywistość i środowisko gotowe na wyzwania dzisiejszego świata.
benefity
Naszym Pracownikom oferujemy: