
Chcesz wziąć udział w szkoleniu, ale nie wiesz, od czego zacząć? U nas to proste – wystarczy kilka kroków! Jeśli w Twojej firmie sam wybierasz szkolenia i samodzielnie kontaktujesz się z dostawcami, to dobrze trafiłeś. Aby ułatwić Ci cały proces, przygotowaliśmy krótką instrukcję.
Jak zapisać się na szkolenie?
Krok 1: Wybierz szkolenie
- Wejdź na stronę Altkom Akademii, aby poznać aktualną ofertę i skontaktuj się ze swoim Opiekunem handlowym, który pomoże Ci dobrać odpowiednie szkolenie oraz zaproponuje najdogodniejszy termin realizacji.
- Nie masz pewności kto jest Twoim Opiekunem? Napisz do nas maila: szkolenia@altkom.pl. Przekierujemy Twoje zapytanie do właściwej osoby.
- Możesz również samodzielnie zakupić szkolenie online – kliknij ikonę koszyka przy wybranym szkoleniu i opłać je wybraną metodą.
Krok 2: Wypełnij kartę zgłoszenia
- Jeśli wybierzesz kontakt z Opiekunem, otrzymasz od niego kartę zgłoszenia. Wypełnij i podpisz dokument, a następnie odeślij go z powrotem do nas.
- Jeśli kupujesz szkolenie online postępuj zgodnie z instrukcjami w trakcie zakupu.
Krok 3: Rejestracja na szkolenie
-
Po otrzymaniu karty zgłoszenia zostaniesz zarejestrowany na wybrany termin szkolenia.
Krok 4: Zaproszenie i dostęp do materiałów
- Kilka dni przed rozpoczęciem kursu otrzymasz e-mail z zaproszeniem. Znajdziesz w nim link do szkolenia, niezbędne materiały, szczegóły organizacyjne oraz dostęp do Wirtualnej Klasy – portalu szkoleniowego, gdzie czekają materiały szkoleniowe, ankiety, webinary oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Krok 5: Zrealizuj szkolenie
- Weź udział w szkoleniu w ustalonym terminie.
Krok 6: Odbierz fakturę
- Po zakończeniu szkolenia zostanie wystawiona faktura VAT i przesłana do osoby lub zamawiającego wskazanego w karcie zgłoszenia.
- Jeśli skorzystałeś z zakupu online, faktura zostanie wygenerowana automatycznie po opłaceniu zamówienia.