REGULAMIN ALTKOM CLUB

z dnia 15 lipca 2025 roku

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z programu edukacyjnego Altkom Club („Altkom Club”), oferowanego przez Altkom Akademię S.A.  (dalej nazywaną „Akademią”) z siedzibą w Warszawie, ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa wpisaną do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000859378, NIP 5272674324, kapitał zakładowy 1.000.000 PLN, opłacony w całości,
  2. Zakup Altkom Club jest równoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu. Jeżeli Altkom Club jest kupowany dla innej osoby, wówczas przystąpienie przez taką osobę do korzystania z Altkom Club oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
  3. Osoba korzystająca z Altkom Club w dalszej części regulaminu nazywana jest członkiem/członkinią Altkom Club.
  4. Członkostwo w Altkom Club ma charakter imienny i nie może być przekazywane osobom trzecim bez zgody Akademii. Członkostwo nie podlega zwrotowi ani wymianie na inne formy szkolenia. Altkom Club nie może być przedmiotem handlu pomiędzy podmiotami innymi niż Akademia i osoba dokonująca zakupu członkostwa.
  5. Akademia prowadzi rejestr sprzedanych członkostw Altkom Club, w którym zawarte są informacje o członku/członkini, dacie zakupu oraz dacie ważności członkostwa.
  6. Członkostwo w Altkom Club można zakupić poprzez sklep internetowy Akademii dostępny pod adresem: https://www.altkomakademia.pl.
  7. Regulamin sklepu internetowego Akademii znajduje się na stronie internetowej Akademii – https://www.altkomakademia.pl/regulamin-sklepu-internetowego-09-2024/.
  8. Strefa Altkom Club to przestrzeń online dedykowana członkom/członkiniom programu, dostępna pod adresem: https://lms.altkomakademia.pl/course/view.php?id=237 , w której publikowane są terminy szkoleń i komunikaty.
  9. Platforma LMS – platforma pod adresem https://lms.altkomakademia.pl/, na której znajdują się Strefa Altkom Club oraz wszystkie szkolenia e-learningowe dostępne w ramach programu.

§ 2 Definicje

  1. Altkom Club – program edukacyjny prowadzony przez Organizatora, w ramach którego członkowie otrzymują określone świadczenia i uprawnienia.
  2. Członek/Członkini Altkom Club – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna, która przystąpiła do Programu i spełniła warunki określone w Regulaminie.
  3. Członkostwo w Altkom Club – status uczestnika Programu, uzyskany na podstawie zakupu pakietu członkowskiego lub innego działania uprawniającego do przystąpienia.
  4. Regulamin – niniejszy dokument określający zasady uczestnictwa w Programie.
  5. Organizator – Altkom Akademia S.A., odpowiedzialna za prowadzenie, obsługę i nadzór nad Programem.
  6. Organizator – Altkom Akademia S.A., odpowiedzialna za prowadzenie, obsługę i nadzór nad Programem.

§ 3 Zakres Altkom Club

Altkom Club obejmuje:

  1. Szkolenia e-learning dostępne z listy szkoleń: https://heyzine.com/flip-book/Katalog_szkoleń_e-learning_Abonament.html, lista dostępnych szkoleń może być aktualizowana, poprzez dodawanie kolejnych szkoleń lub aktualizację szkoleń dostępnych w dniu zakupu członkostwa Altkom Club,
  2. Możliwość udziału w wybranych szkoleniach w języku polskim, w formule Distance Learning (zamiennie: „online”i „zdalnie”) na żywo,
  3. Dostęp do materiałów edukacyjnych i certyfikatów po ukończeniu kursów.
  4. Dostęp do Portalu Wirtualna Klasa, w którym dostępne będą materiały i informacje, o których mowa w powyższych punktach. Zasady korzystania z Portalu przez uczestników zajęć określa regulamin Portalu znajdujący się na stronie internetowej Akademii: https://www.altkomakademia.pl/regulamin/

§ 4 Warunki finansowe i rezygnacja

  1. Cena członkostwa w Altkom Club określana jest w cenniku Akademii.
  2. Płatność za członkostwo w Altkom Club dokonywana jest z góry, za cały okres jego obowiązywania.
  3. Rezygnacja z członkostwa w Altkom Club w trakcie jego trwania nie uprawnia do zwrotu całości ani części wniesionej opłaty, z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa.
  4. Członek/Członkini Altkom Club, będący konsumentem, niniejszym wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług wynikających z niniejszego Regulaminu przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.). Członek/Członkini przyjmuje do wiadomości, że po rozpoczęciu świadczenia usług przez Akademię (aktywacji członkostwa i udzieleniu dostępu do Strefy Altkom Club), traci prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z art. 38 pkt 1 ww. ustawy.

§ 5 Czas trwania i ważność

  1. Członkostwo w Altkom Club jest aktywne przez okres 365 dni od daty jego aktywacji.
  2. Aktywacja członkostwa rozpoczyna się do 2 dni roboczych od dokonania zakupu i opłacenia członkostwa. Informacja o aktywacji zostanie przekazana na adres e-mail podany podczas zakupu.
  3. Po zakończeniu okresu ważności członkostwa możliwość zapisu na szkolenia Distance Learning oraz możliwość udziału w szkoleniach e-learning zostanie zablokowana.
  4. Członek Altkom Club może przedłużyć ważność członkostwa, wykupując dostęp na kolejny okres.
  5. Po zakończeniu okresu ważności członkostwa – członek Altkom Club zachowuje dostęp do materiałów szkoleniowych i dyplomów ukończenia szkoleń Distance Learning w Portalu Wirtualna Klasa przez okres działania Wirtualnej Klasy.

§ 6 Zasady zapisu i udziału w szkoleniach e-learningowych

  1. Szkolenia e-learningowe będą dostępne na Platformie LMS w okresie 2 dni roboczych od aktywacji członkostwa w Altkom Club.
  2. Szkolenia e-learningowe, w ramach aktywnego członkostwa, dostępne są bez ograniczeń czasowych.   
  3. Dostęp do szkoleń e-learningowych nie jest limitowany liczbą miejsc.
  4. Członek/Członkini po ukończonym i zaliczonym szkoleniu e-learning otrzymuje dyplom ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej– generowany w ramach kursu na Platformie LMS.

§ 7 Zasady zapisu na szkolenia Distance Learning (zdalne)

  1. W ramach Altkom Club udostępniane są wybrane szkolenia Distance Learning (prowadzone na żywo online), realizowane w czasie rzeczywistym za pośrednictwem platform komunikacyjnych (np. Zoom, MS Teams), w których Członek Altkom Club uczestniczy zdalnie w określonych dniach i godzinach.
  2. Lista dostępnych szkoleń Distance Learning będzie:
    a. publikowana w trakcie trwania członkostwa w Altkom Club w Strefie Klubu;
    b. aktualizowana raz w tygodniu – w każdy czwartek. Jeśli czwartek przypada w dzień ustawowo wolny od pracy, lista zostanie opublikowana w najbliższym dniu roboczym po tym terminie;
    c. dotyczyć terminów najbliższych szkoleń Distance Learnig – tj. odbywających się w tygodniu od drugiego poniedziałku, czyli drugim kolejnym tygodniu od dnia aktualizacji listy. Będą to terminy szkoleń gwarantowanych, czyli takich, które odbędą się w planowanym terminie, o ile nie zajdą nieprzewidziane czynniki tzw. siły wyższej;
  3. Członek/Członkini Altkom Club zapisuje się samodzielnie na szkolenia Distance Learning z listy dostępnej w Strefie Klubu w terminie 6 dni od jej publikacji.
  4. Zgłoszenie na szkolenie Distance Learning odbywa się poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: abonamenty@altkom.pl, zawierającej nazwę, kod oraz termin szkolenia. Samo wysłanie wiadomości nie oznacza jeszcze zapisu – zapis jest skuteczny dopiero po otrzymaniu potwierdzenia od Akademii drogą e-mail do 2 dni roboczych od zgłoszenia.
  5. Liczba miejsc w szkoleniach Distance Learning jest ograniczona – obowiązuje kolejność zgłoszeń.
  6. Członek/Członkini Altkom Club nie może zapisać się w ramach Abonamentu na szkolenia Distance Learning, które trwają w tym samym czasie, albo ich czas pokrywa się chociażby częściowo.
  7. Członek/Członkini Altkom Club nie może zapisać się na szkolenie Distance Learning, którego zakończenie przypada po dacie wygaśnięcia członkostwa w Altkom Club.
  8. W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu Distance Learning, Członek Altkom Club jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Akademii – najpóźniej 1 dzień roboczy przed rozpoczęciem szkolenia, wysyłając wiadomość na adres: abonamenty@altkom.pl.
  9. Z uwagi na fakt, iż liczba miejsc na szkoleniach Distance Learning jest ograniczona, niezgłoszona nieobecność na szkoleniu Distance Learning bez wcześniejszej informacji, zgodnie z ust. 9 powyżej, będzie skutkować ograniczeniem możliwości zapisu na kolejne terminy takiego samego szkolenia.
  10. Aby ukończyć szkolenie Distance Learning Członek/Członkini jest zobowiązany do udziału w minimum 75% zajęć.
  11. Abonent po ukończonym szkoleniu Distance Learning otrzymuje dyplom ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej– dostępny w Portalu Wirtualna Klasa.

§ 8 Zasady udziału w szkoleniach Distance Learning

  1. Udział w szkoleniu w formule Distance Learning oznacza uczestnictwo w zajęciach prowadzonych na żywo przez trenera, transmitowanych w czasie rzeczywistym za pośrednictwem kanału internetowego do Członka Altkom Club, który fizycznie przebywa w wybranym przez siebie miejscu. 
  2. Członek/Członkini Altkom Club uczestniczący w szkoleniu Distance Learning za pośrednictwem wideokonferencji bierze aktywny udział w zajęciach prowadzonych przez trenera, ma możliwość komunikacji i interakcji z prowadzącym oraz grupą, a także wykonuje ćwiczenia i laboratoria w rzeczywistym środowisku szkoleniowym pod nadzorem specjalisty.
  3. Zajęcia w formule Distance Learning mają charakter sformalizowany: odbywają się w określonym terminie i godzinach, ich przebieg jest całkowicie kontrolowany przez trenera.
  4. Zajęcia w formule Distance Learning odbywają się z zachowaniem zasad poszanowania dóbr osobistych innych Członków/Członkiń Altkom Club oraz trenera, zgodnie z art. 23 Kodeksu cywilnego. Akademia zabrania utrwalania szkolenia w formie nagrania wideo oraz wykonywania zrzutów ekranu (zdjęć). 
  5. Podczas zajęć w formule Distance Learning Członek/Członkini Altkom Club, uczestnicząc z wybranego przez siebie miejsca, powinien zapewnić sobie odpowiednie warunki techniczne, w szczególności:
    a. Komputerem stacjonarnym lub notebookiem wyposażonym w mikrofon, głośniki i kamerę internetową, z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5.
    b. Monitorem
    c. Stałym dostępem do Internetu.
  6. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu Distance Learning jest korzystanie z włączonej kamery internetowej. Umożliwia to zachowanie kontaktu wzrokowego pomiędzy trenerem a Członkiem/Członkinią Altkom Club. Akademia zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia usług w przypadku niespełnienia tego wymogu.
  7. Szczegółowe informacje o obowiązkowych i zalecanych wymaganiach technicznych dostępne są na stronie https://www.altkomakademia.pl/distance-learning/
  8. Akademia może odwołać szkolenie lub odmówić jego przeprowadzenia, w szczególności z przyczyn organizacyjnych lub technicznych. O przyczynach i fakcie odwołania zajęć Akademia poinformuje Członka/Członkinie Altkom Club w najkrótszym możliwym terminie.
  9. Materiały szkoleniowe związane z zajęciami (np. podręczniki, prezentacje, ćwiczenia, testy) są udostępniane uczestnikom szkolenia wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem Portalu Wirtualna Klasa, z wyjątkiem sytuacji, gdy wiążące Akademię warunki autoryzacji bądź inne uzasadnione potrzeby dydaktyczne wymagają udostępnienia materiałów szkoleniowych w innej niż wskazana powyżej formie.
  10. Akademia zastrzega sobie prawo, do nagrania (w formie audio lub video) szkolenia realizowanego w formule otwartej, jednak z ograniczeniem nagrania video do osoby trenera i treści prezentacji.

§ 9 Odpowiedzialność i ograniczenia

  1. Członek/Członkini Altkom Club zobowiązuje się do korzystania z treści szkoleniowych zgodnie z obowiązującym prawem oraz zasadami współżycia społecznego.
  2. Akademia zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub odebrania dostępu do Altkom Club w przypadku rażącego naruszenia niniejszego Regulaminu, w szczególności w sytuacjach:
    a. udostępnienia danych dostępowych do Portalu osobom trzecim,
    b. przekazania materiałów szkoleniowych osobom nieuprawnionym,
    c. umożliwienia osobom trzecim udziału w szkoleniach Distance Learning,
    d. naruszenia praw autorskich Akademii do udostępnionych utworów.
  3. Akademia dokłada najwyższej staranności, aby wszystkie usługi świadczone w ramach Altkom Club były realizowane terminowo oraz z zachowaniem najwyższej jakości merytorycznej i technicznej.
  4. Akademia zastrzega sobie prawo do zmiany terminu, formy lub zakresu szkoleń z przyczyn od niej niezależnych (np. awarie techniczne, choroba prowadzącego, siła wyższa). W takim przypadku Akademia zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Członka/Członkini Altkom Club oraz zaproponowania terminu zastępczego lub alternatywnego rozwiązania
  5. Akademia nie ponosi odpowiedzialności za:
    a. sposób wykorzystania wiedzy i umiejętności nabytych przez Członka/Członkinię Altkom Club w ramach uczestnictwa w programie,
    b.skutki decyzji zawodowych, biznesowych lub osobistych podejmowanych na podstawie materiałów szkoleniowych lub informacji przekazanych podczas szkoleń,
    c. przerwy w dostępie do usług wynikające z przyczyn technicznych leżących po stronie operatorów internetowych, oprogramowania zewnętrznego lub urządzeń wykorzystywanych przez Członka/Członkinie Altkom Club,
    d. brak możliwości uczestnictwa w wybranych szkoleniach wynikający z ograniczonej liczby miejsc lub niedokonania zgłoszenia w wymaganym terminie przez Członka/Członkinie Altkom Club.
  6. Odpowiedzialność Akademii z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy jest ograniczona do wysokości wartości opłaconego członkostwa w Altkom Club, chyba że przepisy prawa stanowią inaczej.
  7. Udział w szkoleniach w ramach Altkom Club wyklucza możliwość powtórzenia szkolenia w ramach programu Training Assurance w trakcie i po zakończeniu ważności członkostwa. Regulamin programu Training Assurance dostępny jest pod adresem: https://www.altkomakademia.pl/regulamin-training-assurance/.

§ 10 Kontakt i wsparcie, reklamacje

  1. W razie pytań, problemów technicznych lub potrzeby konsultacji w innych sprawach związanych z członkostwem w Altkom Club lub usługami Akademii – prosimy o kontakt: Abonamenty@altkom.pl
  2. Akademia zapewnia wsparcie techniczne w trakcie trwania członkostwa w Altkom Club.
  3. Reklamacje dotyczące usług świadczonych w ramach członkostwa w Altkom Club należy zgłaszać na adres e-mail: abonamenty@altkom.pl lub reklamacje@altkom.pl lub pisemnie na adres siedziby Akademii.
  4. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od daty ich otrzymania zgodnie z procedurą reklamacji dostępną pod adresem: https://www.altkomakademia.pl/procedura-reklamacyjna/

§ 11 Postanowienia końcowe

  1. Strony zastrzegają sobie prawo niewywiązania się z postanowień Umów w sytuacji zaistnienia siły wyższej niezależnej od Stron tj. klęski żywiołowe, katastrofy naturalne lub awaria po stronie dostawców usług internetowych (ISP).
  2. W przypadku niektórych szkoleń prowadzonych przez Akademię, członek/członkiniAltkom Club może być zobowiązany do założenia indywidualnego konta i przekazania danych osobowych firmie zewnętrznej w celu uczestnictwa w szkoleniu. W powyższym procesie uzyskiwania dostępu do bezpłatnych środowisk szkoleniowych, uczestnik samodzielnie przekazuje dane osobowe niezbędne do założenia konta, na podstawie odpowiedniej podstawy prawnej oraz zgodnie z zasadami określonymi przez podmiot zewnętrzny. 
  3. Wszelkie prawa autorskie do utworów prezentowanych w ramach szkoleń (w szczególności programu zajęć, sposobu jego przedstawienia oraz ćwiczeń prowadzonych w ramach szkoleń), a także materiałów edukacyjnych wykorzystywanych przy prowadzeniu szkolenia, przysługują Akademii, a członek/członkini Altkom Club ma prawo z nich korzystać wyłącznie na własne potrzeby oraz w celu uczestnictwa w szkoleniu. 
  4. Zakazane jest utrwalanie, rozpowszechnianie, kopiowanie lub udostępnianie utworów prezentowanych w ramach szkoleń, wizerunków i wypowiedzi uczestników oraz osób prowadzących, a także materiałów edukacyjnych. W szczególności zakazuje się nagrywania przez uczestników przebiegu szkolenia (zarówno obrazu jak i dźwięku, w całości jak i w części) lub innego jego utrwalania, wykonywania zdjęć (screenshotów) ze szkoleń lub dokonywania transkrypcji wypowiedzi prowadzących oraz innych uczestników.  
  5. W przypadku uznania jakichkolwiek postanowień Regulaminu Altkom Club za nieważne lub sprzeczne z przepisami prawa, ważność pozostałych postanowień nie zostaje naruszona.
  6. Wszelkie spory powstałe w związku z realizacją usługi w przypadku Klientów nie będących konsumentami w rozumieniu przepisów prawa polskiego rozstrzygać będzie sąd powszechny właściwy dla siedziby Akademii.
  7. Akademia zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu – każda zmiana będzie ogłoszona w Strefie Altkom Club pod linkiem: https://lms.altkomakademia.pl/course/view.php?id=237
    Korzystanie z Altkom Club po wprowadzeniu zmian oznacza ich akceptację.
  8. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 15 lipca 2025 r.