Klauzula informacyjna
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Altkom Akademia S.A., ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa, NIP: 527-267-43-24, REGON: 146032998.
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych osobowych, Pana Mariusza Zajkiewicza, z którym można się skontaktować przy pomocy poczty elektronicznej: iodo@altkom.pl lub przy pomocy poczty tradycyjnej wysyłając na adres spółki podany powyżej.
3. Cele przetwarzania:
a. Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody określonej w art. 6 ust. 1 lit. a RODO w celu kontaktowania się z Państwem, w tym w celach związanych z dozwolonymi działaniami marketingowymi, poprzez dostępne kanały komunikacji, w szczególności przez e-mail oraz telefon, przesyłania targetowanych informacji marketingowych w zakresie potencjalnych szkoleń mogących rozwijać Państwa wiedzę, informowania o zbliżających się terminach szkoleń oraz szkoleniach dofinansowanych, przesyłania newsletterów i informacji w zakresie i obszarze szkoleń, w których uczestniczyliście Państwo, lub którymi wykazaliście Państwo zainteresowanie, organizacji konkursów oraz akcji promocyjnych, w których możecie Państwo wziąć udział, zapisywania danych w plikach cookies, gromadzenia danych ze stron www i aplikacji mobilnych (w przypadku dodatkowego wyrażenia przez Państwa zgody wynikającej z przepisów dotyczących komunikacji elektronicznej). Państwa dane przetwarzane będą do momentu odwołania zgody.
b. Zawarcie umowy i realizacja szkolenia, przeprowadzenie rezerwacji Państwa miejsca na szkoleniu i dostarczenie Państwu niezbędnych materiałów, zaproszenia na szkolenie i założenia profilu w serwisie Altkom Akademii Wirtualna Klasa, będącego nierozerwalnym elementem szkolenia, wystawienie certyfikatów, świadectw, dyplomów lub zaświadczeń o odbyciu szkolenia na podstawie art. 6 ust. 1, lit. b RODO. Państwa dane będą przetwarzane przez okres 5 lat od końca roku rozliczeniowego, w którym odbyło się szkolenie.
c. Wypełnienie przez nas obowiązku prawnego ciążącego na administratorze zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, polegającego na wystawianiu faktur za realizację szkoleń, weryfikacji realizacji szkolenia oraz audytów w przypadku korzystania przez Państwa ze szkoleń dofinansowanych przez Urzędy Pracy lub Operatorów Bazy Usług Rozwojowych. Państwa dane będą przetwarzane przez okres 5 lat od końca roku rozliczeniowego, w którym odbyło się szkolenie.
d. Prawnie uzasadniony interes określony w art. 6 ust. 1 lit. f RODO czyli: obsługa Państwa próśb przekazywanych w szczególności Działowi Obsługi Szkoleń oraz przez formularz kontaktowy w sytuacji, gdy nie są one związane wprost z wykonaniem umowy, umożliwienie Państwu kontaktu z innymi uczestnikami szkolenia po jego zakończeniu, badanie jakości szkolenia po jego zakończeniu poprzez ankietę szkoleniową na zakończenie szkolenia oraz 2 miesiące po jego realizacji, umożliwienie realizacji egzaminów w naszym centrum egzaminacyjnym, windykacja należności, prowadzenie postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych, cele analityczne i statystyczne.
e. Prawnie uzasadniony interes określony w art. 6 ust. 1 lit. f RODO czyli: realizacja umowy z klientem, który zleca Altkom Akademii realizację szkolenia.
4. Przetwarzane kategorie Państwa danych osobowych to dane osobowe, które pochodzą bezpośrednio od Państwa lub zostały przekazane w Państwa imieniu.
5. Odbiorcą Państwa danych osobowych są pracownicy i współpracownicy oraz podmioty wspomagające Administratora w działalności biznesowej.
6. Prawo do wycofania zgody. Dane osobowe przechowywane dla celów przesyłania informacji handlowych oraz marketingu bezpośredniego będą przechowywane i przetwarzane do czasu cofnięcia przez Państwa zgody na ich przetwarzanie, bądź żądania sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także żądania ich przeniesienia poprzez wysłanie e-maila lub pisma na adresy wskazane powyżej. Niezwłocznie po takim sprzeciwie zaprzestaniemy ich przetwarzania w takim zakresie.
7. Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu opisanego powyżej. W takim przypadku przestaniemy przetwarzać Państwa dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do tych danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Państwa interesów, praw i wolności, lub dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
8. Prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, iż przetwarzanie przez nas danych osobowych dotyczących Państwa narusza przepisy RODO.