Digital marketing – otwarte sesje szkoleniowe
INNOVATION STREAM 1/2025
21 STYCZNIA – 22 STYCZNIA – 23 STYCZNIA
PARTNERZY SESJI:
21 STYCZNIA, GODZINA 13:00-14:30
Projektowanie Customer Journey
Podczas webinaru uczestnicy dowiedzą się, jak analizować Customer Journey, wykorzystując narzędzia GA4. Skupimy się na dwóch raportach: eksploracji ścieżki i eksploracji sekwencji ścieżki użytkowników, aby lepiej zrozumieć ich interakcje na stronie. Pokażemy, jak śledzić i mierzyć etapy ścieżki klienta, a to wszystko po to aby jeszcze lepiej optymalizować wyniki!
AGENDA:
- Customer Journey – czym jest i dlaczego warto z niej korzystać?
- Mapowanie ścieżki klienta – jak identyfikować etapy podróży klienta?
- Jak śledzić każdy etap ścieżki klienta – narzędzia i metody zbierania danych.
- Wprowadzenie do GA4 – popularne narzędzie analityczne w kontekście Customer Journey.
- Raport “Eksploracja ścieżki” w GA4 – jak analizować przejścia użytkowników przez różne etapy.
- Raport “Eksploracja sekwencji ścieżki” w GA4 – badanie sekwencji działań użytkowników.
- Optymalizacja ścieżki klienta – jak wykorzystać dane do zwiększenia konwersji.
- Q&A – odpowiedzi na pytania uczestników.
Prowadząca: Monika Drabczyńska
Digital Marketing Lead w Socjomanii. Pomaga firmom z różnych branż i sektorów w realizacji strategii marketingowych, transformacji cyfrowej, wspiera działania kampanii marketingowych oraz audytuje działania reklamowe. Posiada kilkaset godzin doświadczenia szkoleniowego i konsultingowego. Miłośniczka myślenia projektowego. Współpracowała m.in. z markami: Skanska, Nokia, czy Santander Bank Polska. Certyfikowany facylitator.
22 STYCZNIA, GODZINA 12:00-13:30
LinkedIn i digital personal branding
LinkedIn to więcej niż medium społecznościowe – to klucz do Twojej zawodowej widoczności i sukcesu. Podczas webinaru odkryjesz, jak działa algorytm, nauczysz się tworzyć angażujące treści i dowiedz się jak zoptymalizować swój profil, by przyciągał uwagę rekruterów, klientów czy partnerów biznesowych. Pokażemy również, jak zadbać o spójny wizerunek w innych kanałach digital, poświęcając na to minimalny czas. Dołącz, by dowiedzieć się, jak unikać błędów i świadomie budować swoją markę online!
AGENDA:
- LinkedIn jako kluczowy kanał personal brandingu – dlaczego warto być aktywnym i jak zacząć.
- Algorytm LinkedIn w pigułce – co działa, a co warto unikać w publikacjach.
- Lifehacki i wskazówki – jak efektywnie tworzyć treści, które angażują.
- Optymalizacja profilu – krok po kroku do wizytówki, która przyciąga uwagę.
- Nasza obecność w digitalu – jak zbudować spójny wizerunek w różnych kanałach.
- Personal branding na autopilocie – małe działania, które przynoszą duże efekty.
- Pułapki i “don’ts” – czego unikać, by nie zaszkodzić swojej marce.
- Sesja Q&A – odpowiedzi na Twoje pytania i indywidualne wskazówki.
Prowadząca: Martyna Tarnawska
Entuzjastka świata digital i nowych technologii, trenerka, facylitatorka i project managerka. Wierzy, że w życiu i biznesie wszystko da się zaprojektować – od spotkania zespołowego i konferencji, poprzez zachwycające produkty i usługi, aż po efektywne warsztaty i inspirujące szkolenia.
23 STYCZNIA, GODZINA 10:00-11:30
Jak wykorzystać narzędzia AI do usprawnienia codziennych zadań w marketingu
Z webinaru dowiesz się, jak zidentyfikować obszary w codziennej pracy marketingowej, które można usprawnić dzięki wykorzystaniu narzędzi AI. Webinar dotyczy automatyzacji procesów, takich jak research, syntezowanie informacji oraz tworzenie i edycja treści, z użyciem sztucznej inteligencji. Poznasz narzędzia wspierające wyszukiwanie informacji, analizowanie tekstów, generowanie treści oraz personalizację komunikacji, a także skuteczne prompty umożliwiające maksymalne wykorzystanie potencjału AI. Odkryjesz, jak wprowadzać AI krok po kroku, korzystając z metody Crawl-Walk-Run, oraz jak dostosować te rozwiązania do swoich potrzeb.
Prowadząca: Karolina Kociołek
Praktyk z zakresu marketingu w mediach społecznościowych, trenerka, entuzjastka digitalu i nowych technologii, autorka 3 kursów online na temat social media marketingu, certyfikowana trenerka Digital Marketing Institute. Przeprowadza audyty, współtworzy startegie, doradza i szkoli. Realizowała projekty strategiczne, komunikacyjne, konsultingowe i szkoleniowe dla takich marek jak: Decathlon, Jack Wolfskin, Acer, Eurosport, Wydawnictwo Znak, PZU, Ministerstwo Klimatu i Środowiska, Veolia, F-Secure, Lagardere Travel Retail. Jej artykuły przeczytać można m.in. w “Marketerze+”, “Sprawnym Marketingu”, czy “Social Media Managerze”. Występuje na konferencjach i meetupach marketingowych. Prowadzi zajęcia na z digital marketingu na studiach podyplomowych.