Nie musimy angażować się w wielkie, heroiczne działania, aby uczestniczyć w zmianach. Małe czyny, pomnożone przez miliony ludzi, mogą zmienić świat.” –  

…ta wypowiedziana przez amerykańskiego historyka Howarda Zinna sentencja przypomina, że każdy z nas może wnieść swój wkład w pozytywne zmiany, wykonując codzienne, niewielkie działania. Takie podejście jest szczególnie istotne w kontekście wyzwań środowiskowych, społecznych i związanych z ładem biznesowym, przed którymi stoi współczesny świat. Indywidualne wybory konsumenckie, odpowiedzialne inwestycje, zaangażowanie w społeczności lokalne – to przykłady codziennych kroków, które mogą przyczynić się do budowania zrównoważonej przyszłości.

Altkom Akademia S.A. jest liderem w dziedzinie edukacji biznesowej, doskonalenia kompetencji społecznych i osobistych oraz technologii informatycznych. Naszym celem jest,
by w warunkach rosnących oczekiwań Klientów i coraz silniejszej konkurencji utrzymywać przodującą pozycję na rynku szkoleń skierowanych do biznesu. Mamy ambicje, aby nasze usługi nieustannie wyznaczały standardy merytoryczne i organizacyjne. 

Oferujemy naszym Klientom ponad 1.000 specjalistycznych szkoleń, obejmujących: konsultacje, warsztaty, egzaminy i seminaria; dostosowanych do potrzeb pracowników firm, kadry zarządzającej, specjalistów informatyków oraz biznesowych użytkowników narzędzi informatycznych. Zapewniamy realizację potrzeb edukacyjnych naszych Klientów, rozwijając kompetencje ich pracowników, co pozwala i pomaga im zwiększyć ich wartość rynkową i konkurencyjność. 

Dzierżąc tytuł lidera na rynku szkoleniowym, chcemy być również liderem zmian w zakresie wdrażania pryncypiów zrównoważonego rozwoju.  

Naszą Politykę Jakości i Zrównoważonego Rozwoju realizujemy przez:

Najwyższą Jakość Szkoleń

  • zaangażowanie się w rozwój kadr nowoczesnej gospodarki poprzez zapewnienie wysokiego standardu usług edukacyjnych, ustawiczne pozyskiwanie informacji rynkowych na temat nowych rozwiązań i stałe aktualizowanie oferty szkoleniowej i dopasowanie jej do oczekiwań odbiorców
  • świadome i refleksyjne występowanie w rolach – kreatywnego pioniera i nauczyciela,
  • ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością  

Odpowiedzialność Społeczną 

  • odgrywanie aktywnej pozycji na rynku, kreowanie potrzeb rynkowych oraz szerzenie idei społeczeństwa informacyjnego, 
  • stymulowanie kreatywności i poczucia odpowiedzialności pracowników, poprzez stworzenie przyjaznej atmosfery pracy, zachęcającej do zgłaszania pomysłów oraz respektowania wspólnych reguł, 
  • kształtowanie kultury organizacyjnej naszej firmy – cechującej się wartościami partnerstwem, zwinnością i profesjonalizmem, odnoszącymi się do naszych pracowników, dostawców i klientów, 
  • tworzenie środowiska pracy zgodnie z zasadami równości, różnorodności i włączania, 
  • zapewnianie pracownikom możliwie najlepszych warunków do rozwoju, przy zachowaniu równowagi między życiem zawodowym a prywatnym, 
  • zapewnianie pracownikom bezpiecznych warunków pracy, 
  • kontynuacja realizacji projektów wspierających lokalne społeczności, promocja aktywności wykluczonych grup społecznych więcej…   

Dbałość o Środowisko 

  • minimalizacja negatywnego wpływu na środowisko i klimat (stosowanie zasad efektywności energetycznej), 
  • ograniczanie zużycia zasobów naturalnych, 
  • odpowiedzialne zarządzanie odpadami, 
  • dokonywanie wyboru dostawców, którzy przestrzegają Zasad zrównoważonego rozwoju,    

Ład Korporacyjny 

  • przestrzeganie obowiązujących norm i przepisów prawnych, 
  • postępowanie zgodnie z zasadami etycznymi – spisanymi w /link/Kodeksie Etyki Biznesu Altkom Akademii S.A. 
  • dokładanie wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo danych, 
  • podnoszenie świadomości w kwestiach zrównoważonego rozwoju wśród klientów, partnerów biznesowych, dostawców usług, zobacz listę naszych szkoleń z zakresu ESG – SPRAWDZAM 
  • dokonywanie zrównoważonych zakupów zgodnie z Polityką Zrównoważonych Zakupów i Zasadami postępowania dla dostawców i partnerów biznesowych Altkom Akademii S.A.     

Kodeks etyki biznesu 

Kodeks Etyki Biznesu Altkom Akademii S.A. jest przewodnikiem dla pracowników przy podejmowaniu decyzji i działań. Powstał po to, abyśmy, skupiając się na obowiązkach, nie zapominali o wartościach, zgodnie z którymi funkcjonujemy. Kodeks opisuje oczekiwane zasady postępowania pracowników w zakresie etyki i reguły współżycia społecznego oraz dotyczy każdej osoby zatrudnionej w Altkom Akademii.  

Relacje z klientami, dostawcami, wspólnikami, partnerami czy osobami lub jednostkami, które prowadzą, prowadziły lub mogłyby prowadzić interesy z Firmą Altkom Akademia S.A., powinny być prowadzone przez upoważnione do tego osoby i utrzymywane w granicach ustalonych w niniejszym Kodeksie


Gdy miliony ludzi podejmą takie działania, ich zbiorowy wpływ może doprowadzić do realnych, systemowych zmian na rzecz ochrony środowiska, sprawiedliwości społecznej i etycznego biznesu. Cytując Zinna, warto pamiętać, że każdy z nas ma moc, by być częścią tej transformacji.