Sprzedaż i obsługa klienta
-
34 pytań
- /
-
40 odpowiedzi
- /
- Lider kategorii @ Weronika_Prasek
- @ Karol_Wolski
- Opiekun merytoryczny Altkom Akademia
-
1
-
7
-
108
Słaby produkt
Czy jeżeli wiem, że dany produkt z oferty firmy, którą reprezentuje, nie sparwdzi się u klienta i lepiej jak by wybrał jeden z produktów konkurencji to czy powinnam go o ...
-
1
-
2
-
91
Sprzedaż produktu bez bezpośredniego kontaktu z klientem
W chwili obecnej sprzedajemy coraz więcej w internecie nie kontaktując się bezpośrednio z klientami. "Kup teraz" i reszta to już automaty i logistyka. Jakie elementy stron internetowych zachęcają do zakupu? ...
-
1
-
12
-
70
Zemsta za próbę włamania
Jakiś przesympatyczny włamywacz z za wielkiego muru próbuje mi "wjechać" do routera przez SSH. Regularnie widzę w logach jego IP. Jak się zemścić tak by to odczuł?
-
1
-
2
-
155
Kiedy przejść do finalizacji transakcji tak, żeby nie stracić klienta?
W jakim momencie mam zamknąć sprzedaż? Nie chcę robić tego za szybko w obawie, że stracę klienta, więc zdarza mi się, że klienci umykają ukradkiem nie podpisując umowy. Czy są ...
-
1
-
2
-
2.0K
Jak reagować na obiekcje klienta?
Często zdarza mi się słyszeć od klientów obiekcje: nie jestem zainteresowany, za drogo, nie mam teraz czasu, konkurencja ma taniej, mam złe doświadczenia we współpracy z waszą firmą, itp. Jak ...
-
2
-
0
-
541
Spotkanie w domu u Klienta
Pracuję w branży, w której spotkania czasami odbywają się w domu klienta. Co mam zrobić z brudnymi butami (szczególnie jesienią/zimą)? Ściągnąć, dokładnie wytrzeć o wycieraczkę, założyć ochraniacze szpitalne?
-
1
-
3
-
150
Czy można zbudować skuteczny dział sprzedaży NIE premiując jego pracowników za osiągane wyniki sprze
Czy jest to możliwe? Czy zadziała motywacja wewnętrzna?
-
1
-
0
-
102
Jak poprosić klienta o zrobienie bądź zaniechanie pewnych działań tak, aby się nie obraził?
Pracuję w sklepie. Zdarzają się czasem takie sytuacje, że np.: klienta dziecko wchodzi do sklepu z lodami. Sprzedaję odzież, więc kapiące lody brudzą ubrania. Innym razem dziecko klienta bawi się ...
-
1
-
0
-
94
Jak zareagować, kiedy klient używa wobec mnie wulgaryzmów i atakuje personalnie?
Sytuacja miała miejsce przy kasie. Po zakończeniu transakcji, klientka przypomniała sobie, że nie pokazała karty klienta, która uprawnia do zniżki ( w tym przypadku - kilkadziesiąt groszy). Kiedy poinformowałam klientkę, ...