-
1
-
0
-
94
Jak zareagować, kiedy klient używa wobec mnie wulgaryzmów i atakuje personalnie?
Sytuacja miała miejsce przy kasie. Po zakończeniu transakcji, klientka przypomniała sobie, że nie pokazała karty klienta, która uprawnia do zniżki ( w tym przypadku - kilkadziesiąt groszy). Kiedy poinformowałam klientkę, ...
-
2
-
10
-
2.2K
Odmowa rabatu - techniki prowadzenia rozmowy z Klientem
Klienci proszą, nalegają, żebrzą, szantażują, straszą - a wszystko po to, by otrzymać rabat. Jak się przed tym bronić? Jak nie tracić swojej marży?
-
2
-
0
-
177
Jak sobie poradzić z gadatliwym klientem?
Jak przerwać klientowi gadatliwemu tak, by go nie urazić i by nie poczuł się "odtrącony", jeśli zaczyna nam opowiadać historie rodzinne do trzech pokoleń wstecz, a my zwyczajnie nie mamy ...