Udostępnij!

O ALTKOM AKADEMII

Rozpoczęta ponad trzy dekady temu historia Altkom Akademii to konsekwentna droga do pozycji rynkowego lidera w branży szkoleniowej, którą firma zajmuje od wielu lat. Tworzone przez naszą organizację środowisko edukacyjne wyznacza standardy w dziedzinie przekazywania wiedzy, rozwijania umiejętności oraz kształtowania postaw. Jak pokazują przeprowadzane wśród uczestników ankiety, 9/10 z nich poleciłoby nasze szkolenia swoim znajomym. Altkom Akademia może poszczycić się ponad 1000 oferowanymi szkoleniami i egzaminami z wielu dziedzin i zagadnień. Z oferty tej skorzystało do tej pory około 650 tys. osób, edukowanych przez 300 certyfikowanych wykładowców.

Gwarancją najwyższej jakości oferty edukacyjnej Altkom Akademii jest system zarządzania jakością zgodny z wymogami międzynarodowej normy ISO 9001:2015. Głównym obszarem tematycznym szkoleń są szeroko rozumiane technologie informatyczne, proponujemy jednak dużo więcej – oferta obejmuje również szkolenia z zarządzania projektami, prawa, finansów, procesów produkcyjnych.

ZARZĄD

Joanna Mihułka

Prezeska Zarządu Altkom Akademia

Absolwentka zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu ze specjalizacją handel międzynarodowy (1997-2002). Skończyła studia podyplomowe „Akademia Trenera” w Wyższej Szkole Bankowej (2007). Studiowała na UEP „Doctoral Seminar in English” Management And Finance (2014-2016).

Swoje doświadczenie zawodowe rozpoczęła w 2000 r. kierując działem marketingu i eksportu w firmie produkcyjno-usługowej, którą wprowadziła na 18 rynków zagranicznych. Od kilkunastu lat związana z sektorem edukacyjnym. Prowadziła własny portal szkoleniowy i dom mediowy dla firm z branży szkoleniowej (2007-2012). W tym okresie była członkinią zarządu Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. W latach 2013-2015 była kanclerzem Collegium da Vinci w Poznaniu, odpowiadała za rozwój uczelni i finanse.

Wprowadzała do oferty nowe kierunki studiów i rozwijała współpracę nauki z biznesem. W latach 2015-2019 posłanka na Sejm RP, vice przewodnicząca partii Nowoczesna. W klubie parlamentarnym odpowiadała za proces legislacyjny, członkini Komisji Edukacji, Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Vice przewodnicząca klubu parlamentarnego. W latach 2019-2020 była prezeską spółki z branży edukacyjnej. Od 2020 roku związana z Altkom Akademia S.A. Posiada praktyczne doświadczenie trenerskie i menedżerskie w zakresie sprzedaży, pozyskiwania dotacji i zarządzania projektami unijnymi oraz technologii e-learningowych.

Interesuje się zjawiskiem lifelong learning oraz psychologią dziecka, w działalności publicznej i zawodowej stawia na wzmacnianie przedsiębiorczości kobiet i tworzenie równościowych standardów w biznesie oraz innych obszarach życia.

Tadeusz Alster

Założyciel Altkom Akademia

Założyciel, właściciel Altkom Akademii S.A.; od blisko 30 lat związany z rynkiem informatycznym w Polsce. Spółkę Altkom założył w 1988 roku. Początkowo działalność firmy koncentrowała się wokół integracji systemów informatycznych.

W 1992 roku rozszerzyła się o szkolenia B2B dla informatyków i biznesowych użytkowników informatyki. W 1994 roku Tadeusz Alster zdecydował o powołaniu kilkunastoosobowego teamu analityków i programistów do tworzenia aplikacji. Do sukcesów Altkom-Matrix (ówczesna nazwa firmy) należy opracowanie popularnego programu księgowego - Symfonia. Konsekwentnie rozwijany, zespół pionu Software & Consulting - w 2016 roku wyodrębniony jako osobna firma Altkom Software & Consulting -  liczy dziś ponad 200 osób i generuje roczny przychód na poziomie 30 mln złotych. Obecnie Altkom Akademia, Altkom Software & Consulting oraz powstała w 2015 roku, zajmująca się usługami integratorskimi i wdrożeniowymi, spółka Integrity Partners, tworzą wspólnie Grupę Altkom.

W latach 1992-2003 Tadeusz Alster stworzył sieć dziewięciu ośrodków szkoleniowych Altkom Akademii w: Gdyni, Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Warszawie, Lublinie i Rzeszowie. W latach 1992-98 Altkom Akademia nawiązała strategiczną współpracę z wiodącymi firmami świata IT: Microsoft, Novell, IBM, Red Hat, Symantec, Ubuntu, VMware, aby stać się wszechstronnym centrum szkoleń autoryzowanych oraz centrum egzaminacyjnym.

Pod przewodnictwem Tadeusza Alstera firma stała się liderem rynkowym i nieprzerwanie, od 1999 r. zajmuje pierwsze miejsca w raportach branży szkoleniowej. Od 2005 roku Altkom Akademia realizuje także edukacyjne projekty EFS.

Wartości

Stawiamy na bliską
i długofalową współpracę.
Budujemy relacje
oparte na zaufaniu.
Szybko i elastycznie reagujemy
na zmiany. Wykorzystujemy
nowoczesne metody i narzędzia.
Dbamy o nieustanny
rozwój organizacji i dzielimy
się najnowszą wiedzą
Dzięki pasji i doświadczeniu
rozwijamy siebie i Was.
Praktyka i wiedza naszych
pracowników zaowocowały
pozycją lidera w branży edukacyjnej.

Historia

Najważniejsze wydarzenia i osiągnięcia

Ośrodki szkoleniowe

Nasze ośrodki szkoleniowe zlokalizowane są w największych miastach Polski

  • Warszawa
  • Kraków
  • Łódź
  • Gdańsk
  • Poznań
  • Wrocław

Do Państwa dyspozycji oddajemy ponad 100 sal szkoleniowych wyposażonych w blisko 1 000 stanowisk komputerowych.

Wszystkie nasze placówki zapewniają słuchaczom nowoczesny sprzęt, klimatyzowane sale szkoleniowe i pomieszczenia do odpoczynku oraz katering.

Sprawdź adres najbliższego ośrodka

Projekty dofinansowane

Posiadamy bogate doświadczenie w realizacji projektów dofinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS)

W latach 2005 - 2008, w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich (SPO RZL) zrealizowaliśmy trzy duże projekty, dofinansowane z EFS na łączną kwotę niemal 100 mln złotych, obejmujące ponad 4 500 szkoleń dla 32 tys. pracowników z przeszło 3 000 polskich firm.

W ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) - w okresie 2007 – 2015 - uzyskaliśmy dofinansowanie na około 97 mln zł dla kolejnych 60 ogólnopolskich i regionalnych projektów szkoleniowych - otwartych lub dedykowanych dla konkretnych przedsiębiorstw. Ze szkoleń o różnorodnym zakresie tematycznym skorzystało wówczas ponad 30 tys. osób.

 

<< Lista zrealizowanych projektów >>

System jakości

Wdrożyliśmy system zarządzania jakością zgodny z wymogami międzynarodowej normy ISO 9001:2015

Oznacza to, że Altkom Akademia:

  • dba o jakość metodyczną oraz merytoryczną oferowanych szkoleń
  • stale monitoruje wszystkie procesy operacyjne
  • prowadzi system audytów wewnętrznych, które gwarantują doskonalenie systemu szkoleń
  • poddana jest nadzorowi niezależnej jednostki certyfikacyjnej

 

 

 

Posiadany certyfikat Standard Usług Szkoleniowych SUS 2.0, oznacza, że Altkom Akademia:

  • spełnia wymagania standardu SUS 2.0 wobec firm szkoleniowo-rozwojowych w zakresie przygotowania, realizacji i ewaluacji oferowanych usług oraz zarządzania firmą oraz kompetencjami osób odpowiedzialnych za realizację usług
  • poddana jest nadzorowi niezależnej organizacji certyfikującej

 

Wydarzenia

Konferencje, seminaria, spotkania biznesowe

Celem spotkań organizowanych przez Altkom Akademię jest dostarczanie menedżerom i specjalistom aktualnej wiedzy na temat nowoczesnych technologii, metodyk i standardów jakie współczesna edukacja oferuje biznesowi.

Problemowe ujęcie tematów, obiektywizm, wysoki poziom merytoryczny, spotkania ze specjalistami, ciekawe dyskusje to wizytówka naszych eventów.