Sprzedaż i obsługa klienta
-
34 pytań
- /
-
40 odpowiedzi
- /
- Lider kategorii @ Weronika_Prasek
- @ Karol_Wolski
- Opiekun merytoryczny Altkom Akademia
-
2
-
6
-
153
Czy można skutecznie sprzedawać produkt, którego się nie zna?
Co myślicie o handlowcach, którzy chcą Wam sprzedać produkt, którego nie znają? Bardzo często spotykam się z sytuacją, że handlowiec przychodzi na spotkanie oferując mi produkt (czasami nawet taki, który ...
-
1
-
7
-
242
Czy są szkolenia/warsztaty przygotowujące do pracy w Call Center?
O Call Center słyszy się nie lada historie, ale czy można w jakiś skuteczny sposób przygotować się do pracy na pierwszej linii, aby się nie załamać?
Pytanie dotyczy przede wszystkim osób ...
-
2
-
10
-
2.2K
Odmowa rabatu - techniki prowadzenia rozmowy z Klientem
Klienci proszą, nalegają, żebrzą, szantażują, straszą - a wszystko po to, by otrzymać rabat. Jak się przed tym bronić? Jak nie tracić swojej marży?
-
1
-
3
-
150
Czy można zbudować skuteczny dział sprzedaży NIE premiując jego pracowników za osiągane wyniki sprze
Czy jest to możliwe? Czy zadziała motywacja wewnętrzna?
-
1
-
2
-
155
Kiedy przejść do finalizacji transakcji tak, żeby nie stracić klienta?
W jakim momencie mam zamknąć sprzedaż? Nie chcę robić tego za szybko w obawie, że stracę klienta, więc zdarza mi się, że klienci umykają ukradkiem nie podpisując umowy. Czy są ...
-
1
-
7
-
108
Słaby produkt
Czy jeżeli wiem, że dany produkt z oferty firmy, którą reprezentuje, nie sparwdzi się u klienta i lepiej jak by wybrał jeden z produktów konkurencji to czy powinnam go o ...
-
1
-
8
-
298
Rozmowa telefoniczna z trudnym klientem
Co zrobić w przypadku gdy klient krzyczy na mnie przez telefon i nie daje dojść do słowa?
-
0
-
6
-
122
Cele sprzedażowe a realia
Zazwyczaj w czerwcu przeprowadzane są rozmowy z szefem w sprawie podsumowania półrocza, z wyznaczeniem celów na kolejne półroku. Jak wyznaczyć sobie takie cele by były realne, a jednocześnie ambitne?
-
1
-
2
-
91
Sprzedaż produktu bez bezpośredniego kontaktu z klientem
W chwili obecnej sprzedajemy coraz więcej w internecie nie kontaktując się bezpośrednio z klientami. "Kup teraz" i reszta to już automaty i logistyka. Jakie elementy stron internetowych zachęcają do zakupu? ...