Sprzedaż i obsługa klienta
-
34 pytań
- /
-
40 odpowiedzi
- /
- Lider kategorii @ Weronika_Prasek
- @ Karol_Wolski
- Opiekun merytoryczny Altkom Akademia
-
2
-
10
-
2.2K
Odmowa rabatu - techniki prowadzenia rozmowy z Klientem
Klienci proszą, nalegają, żebrzą, szantażują, straszą - a wszystko po to, by otrzymać rabat. Jak się przed tym bronić? Jak nie tracić swojej marży?
-
1
-
2
-
2.0K
Jak reagować na obiekcje klienta?
Często zdarza mi się słyszeć od klientów obiekcje: nie jestem zainteresowany, za drogo, nie mam teraz czasu, konkurencja ma taniej, mam złe doświadczenia we współpracy z waszą firmą, itp. Jak ...
-
3
-
1
-
686
Przygotowanie na spotkanie networkingowe
Jak przygotować się na takie spotkanie? Co zrobić, żeby jak najlepiej na nim wypaść i pozyskać klientów?
-
1
-
13
-
546
Sposób zabezpieczenia przed nieprawidłową konfiguracją reguł zapory sieciowej
Parę razy zdarzyło mi się, że konfigurując zdalny serwer, omyłkowo źle podałem reguły zapory sieciowej i straciłem połączenie (serwer działa, ale blokuje SSH - nie mogę się zalogować).
Polityka firmy jest ...
-
2
-
0
-
541
Spotkanie w domu u Klienta
Pracuję w branży, w której spotkania czasami odbywają się w domu klienta. Co mam zrobić z brudnymi butami (szczególnie jesienią/zimą)? Ściągnąć, dokładnie wytrzeć o wycieraczkę, założyć ochraniacze szpitalne?
-
1
-
2
-
506
Główne czynniki wpływające na efektywność sprzedaży B2B
O efektywności sprzedaży mówi się bardzo wiele. Wymienia się setki czynników wpływających na sprzedaż. Czy wiadomo, które z nich są najważniejsze? Jeśli tak, to jakie?
-
2
-
2
-
403
Metody przekazywania uczestnikom szkoleń dużej ilości wiedzy
Uczestnik zadający pytanie jest trenerem wewnętrznym. Na co dzień prowadzi szkolenia wstępne dla pracowników oraz szkolenia doszkalające dla pracowników Call Center. Celem szkoleń jest przekazanie sporej ilości "twardej" wiedzy np. ...
-
1
-
8
-
298
Rozmowa telefoniczna z trudnym klientem
Co zrobić w przypadku gdy klient krzyczy na mnie przez telefon i nie daje dojść do słowa?
-
1
-
4
-
286
Model licencyjny dla oprogramowania SaaS
W mojej pracy spotkałam się już z wieloma modelami licencjonowania produktów od mega zawiłych, jakie ma np. Microsoft do zupełnie prostych typu "kupuj i rób z softem, co chcesz".
Jakie są ...
-
1
-
7
-
242
Czy są szkolenia/warsztaty przygotowujące do pracy w Call Center?
O Call Center słyszy się nie lada historie, ale czy można w jakiś skuteczny sposób przygotować się do pracy na pierwszej linii, aby się nie załamać?
Pytanie dotyczy przede wszystkim osób ...