• 1
  • 2
  • 145
. .
Odpowiedział: | 29.05.2014
@ Pawel_Dabrowski
TRENER MODERATOR ALTKOM AKADEMII
  • 1
  • 4
  • 136

Czas dostarczenia rozwiązania

W jaki sposób powinien być liczony czas dostarczenia rozwiązania, w przypadku, gdy poprawka nie jest terminem występującym w modelu ITIL?
. .
Skomentował: | 28.03.2019
@ Marek_Prasol_10K1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 1
  • 4
  • 130
. .
Odpowiedział: | 07.04.2015
@ Szymon_Urbanowicz
TRENER ALTKOM AKADEMII
  • 2
  • 0
  • 129

Czy sam kurs wystarczy

Dzień dobry. Pytanie brzmi: czy do zdania egzaminu wystarczy skupiona uwaga na 2-dniowym kursie poparta praktyką serwisową, czy też jednak należałoby zapoznać się z dodatkowymi materiałami i postudiować także przed i ...
. .
Odpowiedział: | 09.11.2016
@ Grzegorz_Chojnowski_
  • lider
  • laureat
  • 40
  • 10
  • 57
  • 1
  • 3
  • 118
. .
Skomentował: | 18.05.2015
@ Michał_Rasiński
  • laureat
  • 11
  • 10
  • 52
  • 1
  • 1
  • 112
Uczestnik szkolenia
Odpowiedział: | 01.04.2014
@ maciej_kolpak
TRENER ALTKOM AKADEMII
  • 1
  • 5
  • 108

ITIL a małe przedsiębiorstwa

ITIL można odnieść do wielu spraw w przedsiębiorstwie, ale: Jaką rację bytu ma ITIL w małym przedsiębiorstwie, czyli zatrudniającym <50 osób?  
. .
Odpowiedział: | 29.05.2015
@ maciej_kolpak
TRENER ALTKOM AKADEMII
  • 2
  • 0
  • 103

Certyfikat ITIL - okres ważności

Czy certyfikat ITIL - jest ważny określony czas? Czy wygasa? Czy jest bezterminowy? Czy można zdawać w każdym autoryzowanym centrum np. pearson vue?
. .
Skomentował: | 16.01.2023
@ Robert_Zakrzewski_3afq
  • 0
  • 0
  • 0
  • 2
  • 9
  • 102

Zakres service request'a

Rozumiem, że w środowisku, w którym wykrzosytuje się ITILa każda, chociaż najmniejsza zmiana np. na serwerze powinna być udokumentowana change'm. Zdarza się jednak często, że klient wystawia service requesta prosząc ...
. .
Odpowiedział: | 30.09.2015
@ piotr_zadrozny
TRENER ALTKOM AKADEMII
  • 1
  • 1
  • 101
. .
Odpowiedział: | 27.02.2017
@ Szymon_Urbanowicz
TRENER ALTKOM AKADEMII