• 2
  • 9
  • 174
. .
Odpowiedział: | 19.05.2016
@ Rafał_Woźniak_69
  • laureat
  • 6
  • 1
  • 12
  • 5
  • 16
  • 214

Kiedy na szkolenie ITIL

Czy będąc ITILowym samoukiem można skutecznie wdrożyć zarządzanie procesami w firmie, czy jednak trzeba przejść szkolenie, aby nie popełniać np. podstawowych błędów? Skąd się (oprócz oficjalnych podręczników) uczyć?
. .
Odpowiedział: | 05.06.2016
@ Rafał_Kisicki_4RDE
  • 3
  • 2
  • 6
  • 3
  • 0
  • 156

Potwierdzenie po zdanym egzaminie ITIL

Witam. Mam pytanie, czy po zdanym egzaminie ITIL v3 dostanę jakieś potwierdzenie w postaci papierowej? Czy tylko maila z informacją, że go zdałem? Chodzi oczywiście o potwierdzenie zdania egzaminu dla pracodawcy, stąd ...
. .
Skomentował: | 23.05.2016
@ Konrad_Lenart
  • 2
  • 1
  • 2
  • 0
  • 5
  • 94
. .
Zapytał: | 30.10.2015
@ Andrzej_Dopierała
  • lider
  • laureat
  • ekspert
  • 83
  • 65
  • 169
  • 1
  • 4
  • 82
. .
Skomentował: | 19.10.2015
@ Andrzej_Dopierała
  • lider
  • laureat
  • ekspert
  • 83
  • 65
  • 169
  • 0
  • 11
  • 85

Zmiana treści change w statusie "approved"

Czy ITIL zezwala na zmianę treści change, który znajduje się w statusie "approved", czy jednak każda najmniejsza zmiana powoduje konieczność utworzenia nowego change'a? Chodzi mi tutaj o drobne zmiany np. ...
. .
Zapytał: | 23.09.2015
@ Tomasz_Raubal
  • laureat
  • 6
  • 0
  • 5
  • 1
  • 10
  • 91

Trwałość standard change'a

W standard change'u możemy zdefiniować trywialne zadania, które powtarzają się co jakiś czas i kroki do wykonania tego zadania się nie zmieniają. Rozumiem, że takie standard change możemy ustawić na ...
. .
Odpowiedział: | 01.10.2015
@ Szymon_Urbanowicz
TRENER ALTKOM AKADEMII
  • 2
  • 9
  • 102

Zakres service request'a

Rozumiem, że w środowisku, w którym wykrzosytuje się ITILa każda, chociaż najmniejsza zmiana np. na serwerze powinna być udokumentowana change'm. Zdarza się jednak często, że klient wystawia service requesta prosząc ...
. .
Odpowiedział: | 30.09.2015
@ piotr_zadrozny
TRENER ALTKOM AKADEMII
  • 2
  • 3
  • 65

Ustawianie czasów change requestów

Witam, w jaki sposób prawidłowo ustawiać czasy change requestu (głównie chodzi o czas zakończenia), jeśli zgłaszam zmianę np. dotyczącą zastąpienia systemu "X" składającego się z 5 serwerów, gdzie każdy z nich ...
. .
Odpowiedział: | 16.09.2015
@ Andrzej_Ciupa_mr3d
  • 3
  • 0
  • 0
  • 1
  • 3
  • 97

Moment, od którego liczona jest niedostępność systemu

Witam, który moment powinien być prawidłowo definiowany, jako czas rozpoczęcia nieplanowanej niedostępności systemu, jeśli występują 2 różne sytuacje: 1. Administratorzy widzą na monitoringu, że system zaczął szwankować i wykonują prace naprawcze, wskutek ...
. .
Odpowiedział: | 03.08.2015
@ Szymon_Urbanowicz
TRENER ALTKOM AKADEMII