Witam.
Zależy mi na rozliczaniu urlopów w MS Project. Czy da się zsumować dni urlopu planowanego i wykorzystanego, i monitorować różnice? Czy istnieje taki raport? Jak sobie poradzić z tym?
Witam.
Zależy mi na rozliczaniu urlopów w MS Project. Czy da się zsumować dni urlopu planowanego i wykorzystanego, i monitorować różnice? Czy istnieje taki raport? Jak sobie poradzić z tym?
Witam.
W Pani pliku Urlopy ma Pani jako zadania, a więc można wprowadzić wszystkie urlopy, następnie Ustawić plan bazowy. Po czym nanieść zmiany na zadania bieżące i wykonie rzeczywiste. Odchyleniach będzie miała Pani różnice między czasem bieżącym a wg plany bazowego. W załączniku plik. Raport w MS Project 2013 należy utworzyć niestandardowy. Nie wiem, czy o to chodzi, w razie czego proszę o doprecyzowanie. Mogę też zamieścić opis krok po kroku.
Pozdrawiam.
Paweł Niemyt.
Załączniki
Witam.
Dziękuję za odpowiedź. W takim razie muszę przyjrzeć się tematowi raportów. Moim celem jest, póki co zwykłe sumowanie liczby dni urlopu planowanego, wykorzystanego, pozostałego dla poszczególnych zasobów. Jeśli da się to zrobić w raportach to dobrze. Moja edukacja nie objęła jeszcze tej funkcjonalności. Myślałam raczej o jakimś prostym sumowaniu w excelowym stylu, ale rzeczywiście w sumie nie ma na to miejsca w arkuszu zadań. Będę próbować.