Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 2
  • 1
  • 57

Witam.

Zależy mi na rozliczaniu urlopów w MS Project. Czy da się zsumować dni urlopu planowanego i wykorzystanego, i monitorować różnice? Czy istnieje taki raport? Jak sobie poradzić z tym?





Agnieszka_Bernas
  • Zapytał
  • @ Agnieszka_Bernas | 15.07.2015
    • 0
    • 0
    • 6

Odpowiedzi (2)

  • 0

Witam.

W Pani pliku Urlopy ma Pani jako zadania, a więc można wprowadzić wszystkie urlopy, następnie Ustawić plan bazowy. Po czym nanieść zmiany na zadania bieżące i wykonie rzeczywiste. Odchyleniach będzie miała Pani różnice między czasem bieżącym a wg plany bazowego. W załączniku plik. Raport w MS Project 2013 należy utworzyć niestandardowy. Nie wiem, czy o to chodzi, w razie czego proszę o doprecyzowanie. Mogę też zamieścić opis krok po kroku.

Pozdrawiam.
Paweł Niemyt.

Załączniki

  • rar

    urlopy.rar ( 26K )
pawel_niemyt
  • Odpowiedział
  • @ pawel_niemyt | 15.07.2015
  • 0

Witam.

Dziękuję za odpowiedź. W takim razie muszę przyjrzeć się tematowi raportów. Moim celem jest, póki co zwykłe sumowanie liczby dni urlopu planowanego, wykorzystanego, pozostałego dla poszczególnych zasobów. Jeśli da się to zrobić w raportach to dobrze. Moja edukacja nie objęła jeszcze tej funkcjonalności. Myślałam raczej o jakimś prostym sumowaniu w excelowym stylu, ale rzeczywiście w sumie nie ma na to miejsca w arkuszu zadań. Będę próbować.

 

Agnieszka_Bernas
  • Odpowiedział
  • @ Agnieszka_Bernas | 16.07.2015
    • 0
    • 0
    • 6