Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 1
  • 1
  • 70
Zaloguj się aby zadać pytanie
Pokrewne

Odpowiedź (1)

  • 1

Agile PM nie podaje wprost procedury "przerwania Okienka Czasu", ale nie wyklucza jednoznacznie takiej decyzji. Uwzględniając strukturę ról zespołu projektowego, można określić poprawny wariant postępowania w sytuacji konieczności przerwania Timeboxu.

Inicjatywa mogłaby wychodzić ze strony biznesu: Wizjoner Biznesu, wcześniej Ambasador Biznesu lub ze strony Zespołu Rozwijania Rozwiązania. W drugiej kolejności w proces zostaje włączony Kierownik Projektu przeplanowujący Plan Dostarczania, a na końcu Wizjoner, z ewentualnym udziałem Sponsora, zatwierdzający zmiany.

Z uwagi na funkcjonowanie w projekcie APM produktów bazowych (Plan Dostarczania, Plan Wdrożenia, Podstawy Zarządzania) przerwanie Okienka Czasu raczej będzie wymagać formalnej procedury.

  • Odpowiedział
  • @ | 22.09.2014
  • TRENER ALTKOM AKADEMII