Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 1
  • 2
  • 110

Odpowiedź (1)

  • 2

Niestety, nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie.

Wiele zależności może mieć wpływ na to, jak powinna wyglądać taka współpraca. Najczęstszym chyba rozwiązaniem jest wyznaczenie kogoś z organizacji klienta do pełnienia roli Głównego Dostawcy (np. Kierownika ds. Zamówień, czy osobę, która pełni rolę Przewodniczącego), natomiast przedstawiciel dostawcy pełni w naszym projekcie rolę Kierownika Zespołu. Oczywiście muszą być dwa Komitety Sterujące i dwóch Kierowników Projektów (jeśli dostawca realizuje swój projekt zgodnie z metodyką PRINCE2). Proszę pamiętać jednak o tym, że metodyka dopuszcza sytuację, gdy Kierownik Projektu klienta pochodzi z organizacji dostawcy. Musi być jednak wtedy ustalony „silny” Nadzór Projektu ze strony klienta.

  • Odpowiedział
  • @ | 31.05.2014
  • TRENER ALTKOM AKADEMII