Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 1
  • 4
  • 88

Odpowiedź (1)

  • 9

Pewnie nie ma jednej dobrej odpowiedzi na to pytanie. W zależności jak duża jest firma. Czasami wystarczy zwykły arkusz Excel, ale w większych firmach warto jest wykorzystywać zintegrowane systemy zarządzania, które całościowo obsługują finanse i controlling w firmie. Wybór ERP to już zupełnie inny temat.

W każdym razie należy zacząć od stworzenia odpowiedniej formatki, która pozwala Kierownikowi Projektu wprowadzać dane w odpowiednich kategoriach. Potem można to rozwijać.

Koncepcja dojrzałości organizacji opiera się na coraz lepszym mierzeniu parametrów projektów, a więc także budżetów, ale jaki poziom dojrzałości jest w danym momencie potrzebny, zależy od wielkości organizacji, liczby i złożoności projektów.

[Deleted User]
  • Odpowiedział
  • @ [Deleted User] | 03.04.2014