-
1
-
2
-
4.7K
MS Excel - brak polskich znaków podczas importowania CSV do Excela 2010
Generalnie nigdy nie miałem potrzeby importowania CSV, ale w końcu nadszedł ten czas i muszę zaimportować CSV z polskimi znakami. Po wybraniu pochodzenia pliku "środkowoeuropejski" pojawiają się różne dziwne znaczki ...
-
1
-
5
-
4.6K
Zapisanie z poziomu VBA kopii aktywnego pliku .xlsm jako .xlsx
Czy z poziomu VBA można zapisać aktywny skoroszyt z obsługą makr jako zwykły .xlsx np. w celu rozesłania?
Mam raport, który wypełniam automatycznie przy użyciu makra, na końcu makra chcę zapisać ...
-
1
-
5
-
4.2K
MS Excel - przelicznik walut zaciągający aktualne dane z NBP podaniu daty
Potrzebuję napisać prosty programik w Excelu, który będzie pobierał kurs walut z NBP po podaniu daty.
Czyli podaję mu w komórce datę w odpowiednim formacie i on automatycznie sprawdza, jaki był ...
-
1
-
2
-
4.1K
Jak w Wordzie wstawić tabelę z Excela
Jak w programie Word wstawić tabelę pochodzącą z Excela?
-
6
-
2
-
3.9K
MS Excel - łącze do innego źródła danych
W jaki sposób odnaleźć w skoroszycie łącze, do którego odwołuje się Excel przy otwieraniu pliku?Otwierając plik stworzony przez innego użytkownika, niekiedy napotykam na informację o tym, że skoroszyt zawiera łącza ...
-
4
-
2
-
3.9K
Rozdzielenie tekstu od liczb w MS Excel 2007
W firmie otrzymujemy raporty z naszego programu w postaci plików Excela. Dane, które są w pliku Excela są wpisane w kolumnie. Znajduje się tam tekst oraz cyfry. Potrzeba oddzielić tekst ...
-
1
-
3
-
3.7K
Kopiowanie wyników sum częściowych
Odkryłem niedawno w Excelu bardzo ciekawe narzędzie "Suma częściowa", jednak korzystanie z niego jest kłopotliwe ze względu kopiowanie wyników. Podczas próby kopiowania i wklejania zamiast w wyniku kopiować i wkleić, ...
-
2
-
4
-
3.5K
MS Excel - dodanie dodatkowej osi pionowej na wykresie
Witam.
Chciałabym mieć na jednym wykresie 2 różne osie: jedną w zł dla przeciętnego wynagrodzenia, drugą liczbową dla przeciętnego zatrudnienia i oba rodzaje danych pokazywać na jednym wykresie. Jak to zrobić?
-
3
-
6
-
3.4K
Jak zrobić słownik w Excelu
Chciałbym w Excelu zrobić słownik, który ma działać tak, że użytkownik w wybranej komórce wpisuje słowo polskie, a w komórce obok pojawia się jego angielski odpowiednik. Jak to wykonać?