Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 1
  • 3
  • 20

Stosowanie metodyki PRINCE2 wiąże się z wytwarzaniem sporej ilości dokumentacji projektowej. W przypadku (nowego) Kierownika Projektu, mianowanego na to stanowisko już w trakcie realizacji projektu, od jakich dokumentów należałoby zacząć wdrażanie do nowych obowiązków, aby zapobiec, w miarę możliwości przestojom w obiegu informacji projektowej?

AniaS
  • Zapytał
  • @ AniaS | 17.01.2017
    • 6
    • 0
    • 2

Odpowiedź (1)

  • 0

Całą dokumentacja projektowa jest ważna. KP z pewnością musi poznać całą dokumentację projektową, łącznie z raportami okresowymi i z zakończonych etapów.

Jeżeli w momencie zmiany Kierownika Projektu priorytetem jest zapewnienie ciągłości prac projektowych, to kolejność zapoznawania się z dokumentacją będzie zależeć od okoliczności: w którym momencie projektu jesteśmy, jakie prace związane z wytwarzaniem produktów są aktualnie prowadzone, czy jesteśmy w trakcie, czy na przełomie etapów itp. W zależności od okoliczności KP będzie musiał zapoznać się w pierwszej kolejności  z innymi, najpilniejszymi produktami.

Jeżeli w projekcie może być wygospodarowany czas na przejęcie roli przez nowego KP - powinien on zapoznać się z całą dokumentacją projektową: DIPem, planami, raportami, rejestrami.

  • Odpowiedział
  • @ | 24.01.2017
  • TRENER ALTKOM AKADEMII