Co oznacza zawarte w Podręczniku stwierdzenie, że obowiązkiem każdej osoby zaangażowanej w projekt jest "poszukiwanie doświadczeń" (zamiast czekania, że ktoś inny je dostarczy)?
Co oznacza zawarte w Podręczniku stwierdzenie, że obowiązkiem każdej osoby zaangażowanej w projekt jest "poszukiwanie doświadczeń" (zamiast czekania, że ktoś inny je dostarczy)?
Działania/decyzje członków zespołu projektowego powinny opierać się na doświadczeniach (zgromadzonej wiedzy). Członkowie zespołu powinni uczyć się z doświadczeń, doskonalić. Metodyka w wielu miejscach nakazuje Kierownikowi Projektu gromadzić doświadczenia,, zanim podejmie on decyzję (np. dotyczącą formy i zawartości którejś ze strategii). Co prawda nie ma w metodyce jednoznacznych wskazań tego dotyczących, należy jednak przez analogię założyć, że jej twórcy zasadę opierania się w swoich decyzjach na doświadczeniu rozciągają na pozostałych członków zespołu zarządzania projektem.