Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 1
  • 0
  • 26

Co oznacza zawarte w Podręczniku stwierdzenie, że obowiązkiem każdej osoby zaangażowanej w projekt jest "poszukiwanie doświadczeń" (zamiast czekania, że ktoś inny je dostarczy)?

AniaS
  • Zapytał
  • @ AniaS | 02.12.2016
    • 6
    • 0
    • 2

Odpowiedź (1)

  • 0

Działania/decyzje członków zespołu projektowego powinny opierać się na doświadczeniach (zgromadzonej wiedzy). Członkowie zespołu powinni uczyć się z doświadczeń, doskonalić. Metodyka w wielu miejscach nakazuje Kierownikowi Projektu gromadzić doświadczenia,, zanim podejmie on decyzję (np. dotyczącą formy i zawartości którejś ze strategii). Co prawda nie ma w metodyce jednoznacznych wskazań tego dotyczących, należy jednak przez analogię założyć, że jej twórcy zasadę opierania się w swoich decyzjach na doświadczeniu rozciągają na pozostałych członków zespołu zarządzania projektem. 

 

  • Odpowiedział
  • @ | 06.12.2016
  • TRENER ALTKOM AKADEMII