Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt

Odpowiedź (1)

  • 0

Rola PMO zależy poniekąd od kierunku, w jakim przedsiębiorstwo chciałoby rozwijać swoje kompetencje zarządzania projektami.

Część opracowań traktujących o problematyce Biur Projektów wskazuje na trzy podstawowe możliwe funkcje (przy czym możliwe jest skupienie wszystkich trzech usług w ramach jednego PMO). Są nimi:

  • Funkcje planowania strategicznego lub wsparcia portfela, obejmujące między innymi zadania realizowane dla top managementu organizacji;
  • Funkcje wsparcia realizacji, koncentrujące się na bezpośredniej współpracy z realizowanymi projektami oraz
  • Funkcje Centrum Doskonałości, związane w szczególności z szeroko rozumianym aspektem zarządzania wiedzą w firmie.

Zachęcam do zapoznania się z naszym krótkim webinarium na ten temat pt. "Zmienna rola Biura Projektów":

http://www.altkomakademia.pl/webinaria/i/zmienna-rola-biura-projektow

  • Odpowiedział
  • @ | 09.11.2015
  • TRENER MODERATOR ALTKOM AKADEMII