Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 1
  • 8
  • 40

Chciałbym nabyć lepszych umiejętności w rozmowach z klientami a szczególnie w przekazywaniu w bardziej przyjemny sposób złych wiadomości. Pracuję z klientami przede wszystkim zdalnie, więc skupić chciałbym się na przekazie słownym.

Adam_Pikulik
  • Zapytał
  • @ Adam_Pikulik | 12.08.2015
    • 2
    • 2
    • 9

Odpowiedź (1)

  • 0

Przede wszystkim warto skupić się na szkoleniach skoncentrowanych na umiejętności precyzyjnej komunikacji, asertywności oraz profesjonalnej obsłudze klienta. Są to kluczowe umiejętności do radzenia sobie z sytuacjami, o których piszesz w pytaniu, tzn. wymagających przekazania nieprzyjemnych dla klienta informacji.

 Poniższe szkolenia koncentrują się na tych tematach:

Klient zewnętrzny:

http://www.altkomakademia.pl/szkolenia/i/6-filarow-obslugi-klienta

http://www.altkomakademia.pl/szkolenia/i/budowanie-relacji-w-6-krokach

http://www.altkomakademia.pl/szkolenia/i/sekwencja-6-zdarzen-czyli-informacja-u-celu#tematy

Klient wewnętrzny:

http://www.altkomakademia.pl/szkolenia/i/efektywny-help-desk

 

  • Odpowiedział
  • @ | 14.08.2015
  • TRENER MODERATOR ALTKOM AKADEMII