Chciałbym nabyć lepszych umiejętności w rozmowach z klientami a szczególnie w przekazywaniu w bardziej przyjemny sposób złych wiadomości. Pracuję z klientami przede wszystkim zdalnie, więc skupić chciałbym się na przekazie słownym.
Chciałbym nabyć lepszych umiejętności w rozmowach z klientami a szczególnie w przekazywaniu w bardziej przyjemny sposób złych wiadomości. Pracuję z klientami przede wszystkim zdalnie, więc skupić chciałbym się na przekazie słownym.
Przede wszystkim warto skupić się na szkoleniach skoncentrowanych na umiejętności precyzyjnej komunikacji, asertywności oraz profesjonalnej obsłudze klienta. Są to kluczowe umiejętności do radzenia sobie z sytuacjami, o których piszesz w pytaniu, tzn. wymagających przekazania nieprzyjemnych dla klienta informacji.
Poniższe szkolenia koncentrują się na tych tematach:
Klient zewnętrzny:
http://www.altkomakademia.pl/szkolenia/i/6-filarow-obslugi-klienta
http://www.altkomakademia.pl/szkolenia/i/budowanie-relacji-w-6-krokach
http://www.altkomakademia.pl/szkolenia/i/sekwencja-6-zdarzen-czyli-informacja-u-celu#tematy
Klient wewnętrzny:
http://www.altkomakademia.pl/szkolenia/i/efektywny-help-desk