Przykład: mamy wiele kontaktów zapisanych w Excel i stworzony szablon maila w Wordzie. Czy istnieje możliwość wysłania mailingu?
Przykład: mamy wiele kontaktów zapisanych w Excel i stworzony szablon maila w Wordzie. Czy istnieje możliwość wysłania mailingu?
Mamy plik Excelowy z bazą adresów, nagłówek kolumny jest ważny tutaj mamy słowo adres:
Mamy plik Worda z szablonem treści wiadomości:
Witam.
Warto dodać, że musi być jeszcze do tego program Outlook. Nie działa np. z Thunderbird.
Pozdrawiam.
Łukasz.
Tak jak napisał Łukasz, trzeba mieć Outlooka. Szczęściem w nieszczęściu jest to, że zwykle kupując pakiet Office, otrzymuje się tego klienta pocztowego. Nieszczęściem, że wiele osób, z różnych powodów wybiera inne programy.
Jest jeszcze pewne dodatkowe obostrzenie związane z korespondencją seryjną kombajnu Word + Excel + Outlook. Korespondencja seryjna wysyłana jest automatycznie ze skrzynki pocztowej, która została wybrana w Outlooku, jako domyślna. Jest to dość niewygodne dla osób, które posiadają kilka różnych skrzynek.
Każdorazowo, przed wysyłką trzeba, więc wybrać w Outlooku skrzynkę, z której chcemy wysłać mailing, jako skrzynkę domyślną.