Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 1
  • 0
  • 65
Zaloguj się aby zadać pytanie
Pokrewne

Odpowiedź (1)

  • 1

Za Ryzyko w projekcie odpowiada Przewodniczący, za realizowanie procedury zarządzania ryzykiem Kierownik Projektu.

Do zarządzania ryzykiem w projekcie można rozważyć 3 role:

  1. Nadzór Projektu, szczególnie ze strony biznesu (Przewodniczącego), pomagający i kontrolujący KP w kwestiach związanych z zarządzaniem ryzykiem
  2. Wsparcie Projektu uzupełniające KP w kwestiach organizacyjnych, narzędziowych i nawet metodycznych (przy stosowaniu specjalistycznych technik zarządzania ryzykiem). Część takiej pomocy może być realizowana przez Biuro Projektów
  3. Menedżer ds. zarządzania ryzykiem w organizacji, który nadzorowałby z zewnątrz pod względem metodycznym i biznesowym aspekt zarządzania ryzykiem
  • Odpowiedział
  • @ | 22.09.2014
  • TRENER ALTKOM AKADEMII