Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 2
  • 2
  • 144
Zaloguj się aby zadać pytanie
Pokrewne

Odpowiedzi (2)

  • 4

Tak, jest to możliwe, choć wygodniej jest mieć wszystkie zagadnienia w jednym miejscu, aby je wygodnie przeglądać. Alternatywnie można założyć jeden "rejestr" (plik Excel, bazę danych), w którym będą zapisywane np. wszystkie zagadnienia, ryzyka i nawet doświadczenia, jeśli takie ustalenie będzie poprawne dla danej organizacji.

  • Odpowiedział
  • @ | 11.08.2014
  • TRENER ALTKOM AKADEMII
  • 0

Podpowiedź:

  • Odnieś się do pytania (pomóż Pytającemu)
  • Przedstaw szerszy kontekst (z czego wynika Twoja odpowiedź):
    • Podaj praktyczny przykład
    • Powołaj się na Źródło informacji
    • Opisz swoje doświadczenie

[kliknij, aby wyczyścić formularz]

  • Odpowiedział
  • @ | 15.08.2014
  • TRENER ALTKOM AKADEMII