Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 1
  • 5
  • 24

Odpowiedź (1)

  • 0

Dzień Dobry.

Z punktu widzenia zarządzania procesami samą strukturę organizacji w kontekście stanowiska pracy można przyjąć:

 

 

Stanowisko pracy może być definiowane jako:

  • "Podstawowy, pojedynczy i niepodzielny element struktury organizacyjnej każdej organizacji, który posiada zakres własnych obowiązków oraz kompetencji w celu realizowania zadań wyznaczonych przez organizację" (Encyklopedia Zarządzania).
  • "[...] jest to przestrzeń pracy wraz z wyposażeniem w środki i przedmioty pracy, w której kierownik lub zespół pracowników wykonują pracę" (B. Rączkowski).

 

Natomiast z punktu widzenia zarządzania procesami rozróżniamy stanowiska

- wg kryterium specjalizacji:

  • wielozadaniowe,
  • jednozadaniowe.

- wg kryterium wykonywanego rodzaju działań:

  • stanowisko umysłowe,
  • stanowisko robotnicze.
  • Odpowiedział
  • @ | 14.03.2017
  • TRENER MODERATOR ALTKOM AKADEMII