Ile czasu można poświęcić na sprawy prywatne w czasie pracy i ile na pracę w czasie wolnym? Czy takie "zaburzanie" ciągłości czasu pracy/wolnego obniża naszą skuteczność (pracy/odpoczynku)?
Ile czasu można poświęcić na sprawy prywatne w czasie pracy i ile na pracę w czasie wolnym? Czy takie "zaburzanie" ciągłości czasu pracy/wolnego obniża naszą skuteczność (pracy/odpoczynku)?
Moim zdaniem odpowiedź jest prosta.
W czasie wolnym - 0 minut dla pracy (nie myśleć o pracy, od tego jest czas wolny żebyś mógł odpocząć od pracy, czas na regenerację).
W czasie pracy - po zakończeniu WSZYSTKICH obowiązków zawodowych, jak zostaje wolny czas to poświęcasz na rzeczy nie związane z pracą (humor, poczta, artykuły etc). Chyba, że polityka firmy jest inna i nie wolno korzystać z Internetu w czasie pracy do celów innych niż do zawodowych).