Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 1
  • 9
  • 60

Odpowiedź (1)

  • 1

A używałeś kiedyś trybu "recenzja" w Wordzie? Taka dość przydatna ale mało znana funkcjonalność. Umożliwia on zaznaczanie fragmentów tekstu i tworzenie do nich komentarzy, wraz z wersjonowaniem zmian. Coraz częściej się zdarza że osoby prowadzące rozmowę kwalifikacyjną zamiast papierowego wydruku z notatkami odręcznymi używają laptopa i sporządzają notatki w formie elektronicznej - dla nich DOC to idealny format, nie wymaga wcześniejszej konwersji jak np. PDF. Łatwiej też potem dokumenty z notatkami składować i przetwarzać (celowo pomijam tu aspekt ochrony danych osobowych).

Maciej_Krauze
  • Odpowiedział
  • @ Maciej_Krauze | 29.11.2015
    • lider
    • laureat
    • 45
    • 16
    • 58
Komentarze
Na co dzień pracuję na Linuxie ale za czasów kiedy używałem dość często Worda to tą funkcjonalność używałem (kiedyś byłem nawet szkoleniowcem z tego zakresu ;)), funkcja jest mi znana, choć mam duży dystans do tego rodzaju formatu (bo można zmienić zawartość dokumentu). Ja zawsze na prośby rekrutujących o dokument w formacie *.doc odpowiadam że nie mam takiego dokumentu i że nie będę miał, jedyna forma to *.pdf.Drugim powodem dla którego wysyłam dokument w formie *.pdf to fakt że korzystam z LaTeX do składu mojego CV a tam formatem wyjściowym jest między innymi *.pdf.
Skomentował : @ Grzegorz_Chojnowski_ ,29.11.2015
  • 40
  • 10
  • 57
Są też sposoby na zawarcie komentarzy w pliku PDF, tylko niekoniecznie pracodawca chce odchodzić od swoich standardów. Poza tym, doświadczony rekruter powinien docenić umiejętność składu w LaTeX-u u kogoś kto chce się przyjąć na admina Linuxa :)
Skomentował : @ Maciej_Krauze ,29.11.2015
  • 45
  • 16
  • 58