Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt

Odpowiedź (1)

  • 0

"Opis produktu" to produkt zarządczy, który poza funkcją 'wyspecyfikowania' produktu specjalistycznego, jaki ma zostać dostarczony w trakcie projektu - jest wykorzystywany w PRINCE2 również podczas tworzenia planów (projektu, etapu). Dlatego też opisy produktów powstają:

- przede wszystkim w procesie Inicjowanie Projektu - w ramach trzeciego kroku "Techniki planowania opartego na produktach", podczas opracowywania Planu Projektu

- mogą również powstawać w ramach procesu "Zarządzanie Końcem Etapu" podczas tworzenia Planu etapu oraz w przypadku gdy na polecenie Komitetu Sterującego powstaje Plan Nadzwyczajny (etapu lub projektu) i plan ten będzie zawierał dodatkowe produkty, nie objęte do tej pory zakresem projektu

- w szczególnym przypadku Opisy Produktów mogą również powstać w procesie "Sterowanie Etapem" w działaniu "Zezwalanie na wykonanie Grupy Zadań", gdy zachodzi konieczność bardziej szczegółowego podziału produktu na dalsze produkty (15.4.1)

  • Odpowiedział
  • @ | 07.11.2015
  • TRENER ALTKOM AKADEMII